Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Skierniewice: Wymiana folii basenowej w dużym basenie
w Ośrodku Sportu i Rekreacji NAWA w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 97285 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Nawa" sp. z o.o. , ul. B. Prusa 6a, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 0-46 8338969, faks 0-46 8327343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.nawa-skierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana folii basenowej w dużym basenie w Ośrodku Sportu i Rekreacji NAWA w Skierniewicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy i wymiany foli basenowej w basenie o wym. 25x12,5x1,2~1,8m. Zakres prac obejmował będzie: - demontaż starej folii, włókniny poliestrowej, kątowników z blachy i osprzętu oraz utylizacja, - 1 kpl; - wyłożenie dna niecki włókniną poliestrową - 313 m2; - wyłożenie dna niecki folią PCV, zbrojoną, gr. 1.5 mm, jednobarwną, pokrytą akrylem - 313 m2; - wyłożenie ścian niecki włókniną poliestrową - 120 m2; - wyłożenie ścian niecki folią PCV, zbrojoną, gr. 1,5 mm, jednobarwną, pokrytą akrylem - 120 m2; - wykonanie pochwytu na obrzeżu basenu - 75 mb; - montaż kątownika z blachy pokrytej folią PCV na dnie przy ścianie i górnej krawędzi basenu - 150 mb; - wyłożenie rynny przelewowej kątownikiem z blachy pokrytej folią PCV i folia PCV (szerokość kratki 25 cm) - 75 mb; - kratka przelewowa szer. 25 cm - 50mb; - nagrzanie pasów torowych - 156 mb; - wyłożenie listwy spoczynkowej kątownikiem z blachy pokrytej folią i folia PCV NGP (antypoślizgowa) - 75 mb; - montaż folii PCV NGP (antypoślizgowej) na ścianach szczytowych basenu na wys. 1,10 m- 28 m2; - dostawa, montaż i uszczelnienie dysz dennych, spustu oraz muszli probierczej z ABS - 30 szt; - montaż uszczelnień odpływów z rynny przelewowej - 12 szt; - dostawa, montaż i uszczelnienie reflektorów LED (w oprawie z ABS 18W,12V, światło ciepłe) wraz z transformatorami - 4 kpl; - montaż i uszczelnienie spustu dennego - 2 szt; - montaż i uszczelnienie drabinek ze stali nierdzewnej - 4 szt; - uszczelnienie połączenia folii z izolacją na plaży - materiały uszczelniające - 75 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajduję się w dokumentacji tj: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - przelewem na rachunek nr konta: Bank PEKAO S.A. 24124033211111000028540670 z dopiskiem - wadium - oferta na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: Wymiana folii basenowej w dużym basenie w Ośrodku Sportu i Rekreacji NAWA w Skierniewicach, - poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto a nie data złożenia przelewu. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach opisanych w SIWZ podlega wykluczeniu z postępowania
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowaniem co najmniej 2 dostaw wraz z wraz z robotami budowlanymi, które swoim zakresem obejmowały ułożenie folii basenowej w niecce o wymiarach 25x12,5 m lub większej. Na dowód tego Wykonawca złoży: wykaz wykonanych głównych dostaw i robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli oświadczy, że wskaże do wykonania niniejszego zamówienia kierownika robót posiadającego doświadczenie w robotach odpowiadających rodzajowo przedmiotowi zamówienia, specjalistę do zgrzewania folii oraz osobę z uprawnieniami do montażu wodno-kanalizacyjnego. Każda z tych osób musi wykazać się doświadczeniem przy co najmniej trzech robotach odpowiadających rodzajowo przedmiotowi zamówienia. Na dowód tego Wykonawca złoży wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000 zł. Na dowód tego Wykonawca powinien załączyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.nawa-skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji NAWA Sp. z o.o.,
ul. Prusa 6a,
96-100 Skierniewice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji NAWA Sp. z o.o., ul. Prusa 6a, 96-100 Skierniewice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 16/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem konstrukcji ochronnych (przeciwgradowych i przeciw ptakom).
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 12/ZP/2025
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej
- Dostawa podwozia pod manipulatory z napełniarką skrzyniopalet i przenośnikami
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.