Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Warszawa: Wykonanie wymiany nawierzchni na linii nr 3 Warszawa - Kunowice na odcinku Kutno - Stara Wieś w torze nr 1 i 2 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wymiana nawierzchni torowej wraz ze wzmocnieniem podtorza i usunięciem kolizji kablowych (przełożenie światłowodu)
Numer ogłoszenia: 97300 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Centrum Realizacji Inwestycji - Oddział w Warszawie - Dział Zamówień, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4733418, faks 022 4732161.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego, w której ponad 50% akcji posiada Skarb Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany nawierzchni na linii nr 3 Warszawa - Kunowice na odcinku Kutno - Stara Wieś w torze nr 1 i 2 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wymiana nawierzchni torowej wraz ze wzmocnieniem podtorza i usunięciem kolizji kablowych (przełożenie światłowodu).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie wymiany nawierzchni na linii nr 3 Warszawa - Kunowice na odcinku Kutno - Stara Wieś w torze nr 1 i 2 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wymiana nawierzchni torowej wraz ze wzmocnieniem podtorza i usunięciem kolizji kablowych (przełożenie światłowodu) w zakresie: 1) Sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowej dla zadania wykonywanego w systemie projektuj i buduj oraz uzyskanie wynikających z obowiązujących przepisów i Prawa Budowlanego: decyzji administracyjnych, opinii, zgód, uzgodnień. 2) Wykonanie robót budowlanych w systemie projektuj i buduj, z doprowadzeniem parametrów toru pozwalających na prowadzenie ruchu z prędkością 160km/h, na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej (5 egzemplarzy), posiadającej uzgodnienia m.in. z Zakładami Linii Kolejowych oraz przyjętej przez Zamawiającego. 3) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej sporządzonej zgodnie z wymogami prawa budowlanego i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.40.00-6, 45.23.41.00-7, 45.23.41.16-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Chodakowska 100, 03-816 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8742047,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8649999,95
Oferta z najniższą ceną: 8649999,95 / Oferta z najwyższą ceną: 8649999,95
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie spełnia przesłanki zamówienia uzupełniającego zgonie z wymogami określonymi w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp. Umowa na wykonanie zamówienia podstawowego została zawarta z wykonawcą wyłonionym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 i nast. ustawy prawo zamówień publicznych. Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2011/S 5-006660 z dnia 08.01.2011 r. w sekcji VI.3) zd. 2. Przedmiot zamówienia podstawowego stanowiło opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:Wykonanie wymiany nawierzchni na linii nr 3 Warszawa - Kunowice na odcinku Łowicz Główny - Żychlin w torze nr 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wymiana nawierzchni torowej wraz ze wzmocnieniem podtorza i usunięciem kolizji kablowych (przełożenie światłowodu). Przedmiot zamówienia podstawowego został oznaczony następującymi kodami CPV: 45000000-7 45200000-9 45230000-8 45234000-6 45234100-7 45234116-2 45232310-8 Umowa o numerze referencyjnym 90/101/0009/11/Z/I w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia podstawowego została zawarta w dniu 22.03.2011 r. z firmą Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Chodakowskiej 100. Wartość zamówienia podstawowego wyniosła 43 850 000,05 zł netto. Niniejszym udzielone w dniu 27.04.2011 r. zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, gdyż: - zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych; - stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (jest to pierwsze zamówienie uzupełniające do umowy podstawowej nr 90/101/0009/11/Z/I); - polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; - zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.