To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Szczecin: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 97322 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56950 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynku oraz na posesji wraz z pielęgnacją terenów zielonych przynależnych do budynku Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz powierzchni do sprzątania i zakres prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni (zakupi) na własny koszt, na bieżąco, papier toaletowy, mydło i środki zapachowe (do WC), do właściwych dozowników i pojemników zainstalowanych w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego oraz środki czystości, dezynfekujące, worki na śmieci oraz potrzebny sprzęt, Usługa utrzymania czystości powinna być realizowana w dni pracy urzędu przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek) w następujący sposób: a) usługa utrzymania czystości w budynku świadczona będzie poza godzinami pracy Urzędu od godz. 15.30 do godz. 21.00, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia oraz za wyjątkiem usług świadczonych w ramach tzw. serwisu dziennego, b) usługa tzw. serwisu dziennego świadczona będzie przez pracownika wykonawcy w godz. od 7.00-15.00. W ramach tej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: - utrzymania na bieżąco czystości w toaletach, - uzupełniania papieru toaletowego oraz pojemników z mydłem, - sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie (zakres prac jest zgodny z zakresem prac w pozostałych pomieszczeniach biurowych), - pomocy przy organizowanych na salach konferencyjnych uroczystościach i szkoleniach, a w szczególności ustawianie i mycie naczyń używanych w czasie imprezy oraz w razie potrzeby obsługa szatni (w szczególnych przypadkach Wykonawca zapewni do pomocy drugą osobę), - niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz wykonywanie innych prac zleconych przez osobę wyznaczoną w Umowie do współpracy z Wykonawcą. c) usługa utrzymania czystości na terenach zewnętrznych wokół budynku świadczona będzie przez pracownika Wykonawcy w godzinach od 6.00 do 14.00. W ramach usługi pracownik ten będzie zobowiązany do wykonywania czynności określonych w pkt. VI i VII Załącznika nr 1 do SIWZ oraz prac zleconych przez osobę wyznaczoną w Umowie do współpracy z Wykonawcą. W razie konieczności, szczególnie w okresie koszenia trawników, usuwania opadających liści i w okresie zimowym, Wykonawca zapewni dodatkową osobę, aby należycie wywiązać się z przyjętych obowiązków, d) usługa sprzątania posesji zewnętrznej w okresie zimowym polegająca na odśnieżaniu i posypywaniu ciągów pieszych powinna być wykonywana niezwłocznie po opadach śniegu, także w dni wolne od pracy i święta, tak by zapewnić swobodne dojście do budynku w godzinach od 7.00 do 22.00. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach, w których będą wykonywane usługi sprzątania w celu zapoznania się z zakresem prac będących przedmiotem przetargu oraz jakiego rodzaju sprzęt należy posiadać, aby usługę tą wykonać należycie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WISAG POLSKA Sp. z o.o., Ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305203,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170524,80
Oferta z najniższą ceną: 170524,80 / Oferta z najwyższą ceną: 297889,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B i sfinansowanie kosztów egzaminów państwowych dla 35 osób w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach inwestycji i wygranego projektu SBO 2022 - Nasz Ocean park wypoczynkowo-rekreacyjny (Płonia - Śmierdnica - Jezierzyce) - etap I
- Dostawa wyposażenia okrętowej rozdzielnicy nn (niskiego napięcia)dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Wymiana poziomów wodnych w piwnicy i dwóch pionów wod.-kan. w budynku przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna lewa i wymiana poziomów instalacji wod.-kan. w budynku przy ul. Bat. Chłopskich 44a w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Remont łazienki wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Strażaka OSP Śmierdnica
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Sprzątanie zanieczyszczeń stałych na terenie wybranych szlaków turystycznych, łowisk i plaż Słowińskiego Parku Narodowego
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.