To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Gdańsk: Wykonanie robót remontowych w budynku Domu Studenckiego nr 4 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Polanki 66
Numer ogłoszenia: 97325 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115208 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynku Domu Studenckiego nr 4 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Polanki 66.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane, 45442100-8 roboty malarskie, 45111300-1 roboty rozbiórkowe, 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45410000-4 tynkowanie, 45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Domu Studenckiego nr 4 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Polanki 66. 3.W ramach robót należy wykonać: 1)malowanie i cyklinowanie 35 pokoi na poziomach 22, 229, 429, 2)malowanie korytarzy na poziomach 22, 229, 429, 3)malowanie 10 kuchni i 10 łazienek na poziomach 22, 129, 229, 329, 429, 107, 207, 307, 407, 507, 4)malowanie korytarza na poziomie 307, 5)malowanie i cyklinowanie 15 pokoi na poziomie 129, 6)roboty remontowe w pomieszczeniach 5 pralni na poziomach 107, 207, 307, 407, 507, 7)malowanie i remont 10 suszarni na poziomach 22, 107, 129, 207, 229, 307, 329, 407, 429, 507, 8)malowanie pomieszczenia przechowalni rowerów, 9)naprawa uszkodzonych mechanizmów okiennych w budynku oraz wymiana uszkodzonych mechanizmów okiennych w pokojach. 4.Zakres robót obejmuje: 1)Roboty budowlane i sanitarne, w tym: a)odbicie luźnych tynków i ich uzupełnienie, b)zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, c)zagruntowanie malowanych podłoży, d)dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą lateksową o wysokiej odporności na zmywanie, w jasnym kolorze z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem, e)malowanie stolarki drzwiowej wraz z przygotowaniem podłoża, f)malowanie rur i grzejników w kolorze ściany, g)wymiana listew przyściennych, h)cyklinowanie parkietu, i)szpachlowanie ubytków przy pomocy materiału uzyskanego z cyklinowania, j)min. trzykrotne lakierowanie parkietów wraz z listwami lakierem chemoutwardzalnym, k)wydzielenie zamykanej części suszarni z pomieszczeń pralni z montażem drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą, l)wymiana 10 kpl. grzejników z montażem zaworów termostatycznych wraz z głowicami i zaworów odcinających na powrocie, m)wymiana uszkodzonych mechanizmów okiennych, n)naprawa uszkodzonych mechanizmów okiennych. 2)Roboty towarzyszące, takie jak np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, próby, przygotowawcze w tym np. wynoszenie mebli z pokoi, zabezpieczające, porządkowe, sprzątanie wraz z myciem okien, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. 3)Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury. 5.Warunki prowadzenia robót: 1)Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji teren robót. 2)Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkie koszty z tym związane (Wykonawca nie będzie ponosić kosztów za media). 3)Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zastosowania odpowiednich zabezpieczeń i osłon oraz utrzymywanie terenu robót w należytym porządku. 4)Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, których zamierza użyć przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5)Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Zamawiającego i Inspektorem nadzoru. 6)Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z Inspektorem nadzoru. 7)Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 8.Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe itp., czynności, materiały, rozwiązania konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji dołączonej do SIWZ. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty. 9.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną stanowiąca załącznik nr 9 (do SIWZ). 10.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 11.Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, dokumentacji technicznej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji technicznej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji technicznej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 12.Gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.13.Termin wykonania zamówienia: termin rozpoczęcia robót: 15.07.2015r., termin zakończenia robót: 15.09.2015r. 14.Szczegóły zamówienia podane są w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 9 do SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz w umowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.11.13.00-1, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KORPORACJA BUDOWLANA MARKOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"KORPORACJA BUDOWLANA MARKOL" SP. Z O.O.
- Korporacja Budowlana MARKOL Sp. z o.o., ul. Wejherowska 1, 84-207 Koleczkowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194290,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168264,00
Oferta z najniższą ceną: 168264,00 / Oferta z najwyższą ceną: 258120,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
- Dostawa drukarek 3D wraz z filamentami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania pom. dla rowerów i pom. wytwornicy suchego lodu na pom. odpadów w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUM.
- Świadczenie usług pozimowego sprzątania po sezonie zimowym 2024-2025 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach - powiat kartuski
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.