To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Szczecin: Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych biur powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer ogłoszenia: 97374 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60008 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych biur powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie utrzymania (zapewnienia) porządku i czystości w zajmowanych przez niego lokalach/obiektach o łącznej powierzchni 7 392,92 m2 oraz na terenach zewnętrznych przylegających do obiektów będących w eksploatacji Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych, w tym na terenach utwardzonych o łącznej powierzchni 4 049,80 m2 i na terenach zielonych o łącznej powierzchni 3 981,50 m2. 2.Zestawienie objętych usługą powierzchni przeznaczonych do utrzymania czystości w poszczególnych obiektach Zamawiającego wraz z ilością wybranych elementów wyposażenia oraz przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników określono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w załaczniku nr 2 A do umowy. 3.Szczegółowy zakres czynności i obowiązków oraz częstotliwość ich wykonywania przez Wykonawcę w ramach świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia określono w pkt 3 rozdziału III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do umowy wg załącznika nr 5 do SIWZ. Świadczenie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1.Utrzymanie porządku i czystośco wewnątrz lokali/obiektów w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń pomocniczych (pomieszczeń technicznych, kotłowni, magazynków), ciągów komunikacycjnych, wejść, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych. 3.2.Zamawiający w przypadku silnego zanieczyszczenia wykładziny w ramach wynagrodzenia określonego w umowie może zlecić mechaniczne czyszczenie wykładziny dywanowej (poliamidowej) we wskazanych lokalizacjach metodą ekstrakcyjną przy użyciu profesjonalnych urządzeń z zastosowaniem odpowiednich środków czyszczących 1 raz podczas trwania umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego i w terminie uzgodnionym przez strony. 3.3.Wykonawca zobowiązany będzie również do czyszczenia powierzchni twardych podłóg w ciagach komunikacyjnych, pomieszczeniach sanitrarnych i socjalnych w sposób mechaniczny za pomocą sostownych urządzeń z użyciem odpowiednich środków chemicznych - 2 razy podczas trwania umowy zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 3.4. Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych utwardzonych (chodnikach, parkinagach, drogach dojazdowych) przyległych do obiektów Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji Biura Powiatu Kołobrzeskiego i Koszalińskiego), w tym utrzymanie w okresie zimowycm tj. odsnieżanie, usuwanie śliskości, zabezpieczenie masy piaskowo-solnej do pojemników Zamawiającego. 3.5. Utrzymianie czystości terenów zielonych przyległych do obiektów Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji Biura Powiatu Białogardzkiego, Gryfickiego, Gryfińskiego, Kamieńskiego, Kołobrzeskiego, Koszalińskiego, Łobeskiego, Pyrzyckiego, Sławieńskiego i i Świdwińskiego) w tym koszenie trawy w okresie wegetacji roślin, usuwanie chwastów, grabienie liści, pielęgnacja traw, krzewów, klombów, żywopłotów, usuwanie z nich zanieczyszczeń i utrzymanie w czystości. 4.Wykonawca będzie świadczył usługę zgodnie z wymogami przeciwpożarowymi oraz ochrony środowiska przy użyciu własnych środków czystości, urządzeń, narzędzi, a także materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych do obrotu i stosowania tj. papieru toaletowego i ręczników papierowych; oraz mydła w płynie, worków na śmieci i ścinki papierowe do niszczarek zgodnych z parametrami określonymi w SIWZ. 5. Wykonawca w ramach świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi będącej przedmiotem zamówienia zobowiązany będzie do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia wewnątrz lokali/obiektów Zamawiającego w dni robocze dla Zamawiającego, w godz. od 15:30 do 20:30, za wyjątkiem Zbiorczej składnicy akt w Mirosławcu przy ul. Kościuszki 16, która sprzątana będzie w dni robocze dla Zamawiającego co najmniej raz w miesiącu w godzinach od 13:00 do 15:30, natomiast wykonywanie czynności dotyczących utrzymania porządku i czystości na zewnątrz obiektów odbywać się będzie w każdym czasie za wiedzą Zamawiającego. 6. Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w umowie sporządzonej wg projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Spółka z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268377,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 228968,64
Oferta z najniższą ceną: 228968,64 / Oferta z najwyższą ceną: 352605,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac związanych z wyposażeniem furtek w urządzenia samoczynnie zamykające wraz z wzmocnieniem konstrukcji ramowej lub zespoleniem słupków mocujących na drogach krajowych klasy A i S(...)
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Wykonanie i dostarczenie umundurowania oraz oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- REMONT BUDYNKU NR 41, ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE SKŁADU MOSTY.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Rewitalizacja przestrzeni pałacowo - parkowej w Strzelcach Górnych
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespołu Szkół Technicznych przy al. Kilińskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.