To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97377 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej tj. komputery PC, laptopy, monitory LCD. Obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, regulacje, konserwacje sprzętu komputerowego oraz wymianę uszkodzonych i zużytych części w celu utrzymania urządzeń komputerowych w ciągłej eksploatacji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 55310-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
930156216, ul.
Podwale
31-33,
50-040
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+48713403716, faks
+48717824171, e-mail
eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej tj. komputery PC, laptopy, monitory LCD. Obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, regulacje, konserwacje sprzętu komputerowego oraz wymianę uszkodzonych i zużytych części w celu utrzymania urządzeń komputerowych w ciągłej eksploatacji.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej tj. komputery PC, laptopy, monitory LCD. Obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, regulacje, konserwacje sprzętu komputerowego oraz wymianę uszkodzonych i zużytych części w celu utrzymania urządzeń komputerowych w ciągłej eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zostały opisane przez Zamawiającego w załącznikach numer 1a - 1c do niniejszej SIWZ - specyfikacją asortymentową ilościową - odpowiednio do części postępowania, w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 - IPU. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający gwarantuje zlecenie wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia co najmniej w zakresie ilości asortymentu określonej w załącznikach numer 1a-1c do niniejszej SIWZ (specyfikacją asortymentową ilościową) jako "ilość gwarantowana" (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości asortymentu określonego w załącznikach numer 1a-1c do niniejszej SIWZ (specyfikacją asortymentową ilościową) jako "ilość w opcji" (zamówienie opcjonalne), stanowiącego do 30% zamówienia podstawowego, Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, w tym: - część nr 1 obejmuje wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej komputerów PC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia - część nr 2 obejmuje wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej laptopów , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia - część 3 obejmuje wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej monitorów LCD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50323000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: usługi polegające na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej komputerów PC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53544.71 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 65640 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: usługi polegające na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej laptopów , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W części złożono dwie oferty (oferta nr 2 i numer 3). Zamawiający wykluczył wykonawcę, który złożył ofertę numer 3 - postawa prawna art. w art. 24 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zamawiający wyklucza Wykonawcę, który nie wykazał braku podstaw wykluczenia. Wykonawca nie złożył (samodzielnie jak i na wezwanie Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający odrzucił ofertę numer 2 - podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 4 w związku z art. 90 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy złożona oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwrócił się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Wykonawca nie złożył żadnych wyjaśnień. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: usługi polegające na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej monitorów LCD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu złożono jedną ofertę (oferta numer 2) Zamawiający odrzucił ofertę numer 2 - podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 4 w związku z art. 90 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy złożona oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwrócił się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Wykonawca nie złożył żadnych wyjaśnień. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.