To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Warszawa: Budowa bielańskiego placu zabaw w Parku Młocińskim w formule zaprojektuj i
wybuduj
Numer ogłoszenia: 97383 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78157 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa bielańskiego placu zabaw w Parku Młocińskim w formule zaprojektuj i wybuduj.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa bielańskiego placu zabaw wParku Młocińskim w formule zaprojektuj i wybuduj. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) Wykonanie koncepcji architektonicznej wraz zinwentaryzacją stanu istniejącego uwzględniającą przeniesienie istniejącej siłowni plenerowej oraz niezbędne rozbiórki zawierającej: 1.1) Część graficzną: - plan zagospodarowania terenu w skali 1 : 250, - rysunki urządzeń i budowli na placu zabaw. 1.2) Część opisową: - założenia ogólne projektowanych urządzeń i budowli, - opis przyjętych rozwiązań materiałowych, 1.3) Wizualizację koncepcji w programie edytowalnym. 2.) Opracowanie projektu wykonawczego Zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późń. zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. nr 75 poz. 690 z późn. zmianami) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego(Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). Projekty wykonawcze należy wykonać w 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej. Dokumentacja projektowa powinna: - być zgodna z rozdziałem 2 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) dla przedmiotu zamówienia, dla którego nie jest wymagane pozwolenie na budowę - być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Na jej podstawie realizowany będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu, - w swojej treści określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także przyjęte rozwiązania materiałowe, wybrane technologie, urządzenia i wyposażenie przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. - wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, oraz oświadczenia o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz projektanta (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), - dokumentacja projektowa powinna być opracowaniem, w którym wydzielone będą roboty budowlane zgodnie z przyjętą systematyką podziału. Nazwy i kody grup robót, klas robót, kategorii robót powinny być zgodne z nazewnictwem i numeracją określoną w rozporządzeniu w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień. - dokumentacja powinna być przekazana Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w formie wydruków i jednym egzemplarzu w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych programach edytorskich - w uzgodnieniu z Zamawiającym. W każdym egzemplarzu wszystkie strony powinny być opatrzone numeracją a wydruki trwale spięte. 3.) Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. STWiOR powinny zawierać standard, rodzaj oraz nazwę producenta materiału lub urządzenia, które wykonawca ma zamiar zastosować przy realizacji zamówienia. 4.) Uzyskanie decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania. Lasy Miejskie Warszawa - zarządzający terenem dokona zgłoszenia budowy. 5.) Wykonanie całości robót budowlano montażowych (wraz z rozbiórkami i pracami zieleniarskimi - naprawa podłoża trawiastego), zgodnie z projektem i wymogami oddania obiektu do użytkowania, 6.) Zapewnienie nadzoru autorskiego. Przedmiot zamówienia określa: a) Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami sporządzony przez Annę Miedzińską - Głównego Specjalistę w Wydziale Ochrony Środowiska dla dzielnicy Bielany - załącznik nr 7 do SIWZ, b) Wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. c) Porozumienie z załącznikami zawarte pomiędzy Dzielnicą Bielany a Lasami Miejskimi - Warszawa - zał. nr 8 do SIWZ Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego. Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a) dokumentację projektową; b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; d) aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art. 30 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 października 2015 r. lub do zaoferowanego w ofercie terminu, przy czym termin nie może być dłuższy niż do 30 października 2015 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AG-Complex Sp. z o.o., ul. Płytowa 14, 03-046 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 779126,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 811800,00
Oferta z najniższą ceną: 798500,01 / Oferta z najwyższą ceną: 920000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Remont pokrycia dachowego Sali Gimnastycznej (bez zaplecza)
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.