Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Łukowica: Budowa Sali gimmnastycznej przy Szkole Podstawowej w ŚWIDNIKU
Numer ogłoszenia: 9739 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łukowica, Łukowica 334, 34-606 Łukowica, woj. małopolskie, tel. 018 3301521, fax 018 3335411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sali gimmnastycznej przy Szkole Podstawowej w ŚWIDNIKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w ŚWIDNIKU wraz z infrastrukturą techniczną tj. przyłacz wody, kanalizacji deszczowej i sanitarnej z instalacjami wewnetrznymi: wod-kan, centralnego ogrzewania, elektryczną oraz drogi, place, parkingi i chodniki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium w wysokosci 20 000 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy złożą oswiadczenie oraz udokumentują spełnienie warunków art.22 ust.1 i nie posdlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełnią warunki określone w SIWZ . Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający przeprowadzi ocenę na zasadzie spełnia/nie spełnia warunków SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty nalezy dołączyć: 1. Oswiadczenie o spełnieniu warunkow udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 us.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć bedą w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia w tym Informacja o kierowniku budowy. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat. 8. Informacja na temat liczby zatrudnionych pracowników oraz licze4bności personelu kierowniczego. 9. Informacja banku lub spłdzielczej kasy oszczędnościwo-kredytowej, potwierdzajaca wysokość posiadanych środków finansowych i zdolność kredytową wykonawcy. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 11. Kosztorys ofertowy szczegółowy, sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót. 12. Harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy realizacji zadania. 13. Oświadczenie wykonawcy o akceptacji projektu umowy- na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy do oferty należy załaczyć projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ - z zaparafowanymi stronami. 14. Dowód wniesiania wadium. 15. Pełnomocnictwo ( w przypadku wykonawców składajacych ofertę wspólną)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Łukowica 34-606 Łukowica 334 tel/fax 018 3335021.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Łukowica 34-606 Łukowica 334 piętro, pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI ŁUKOWICA
więcej: przetargi ŁUKOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
- Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
- Przebudowa i remont części budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.