eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrośniewiceDostawę obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Krośniewicach, ul. Poznańska 15, w 2009 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-02

Krośniewice: Dostawa obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Krośniewicach, ul. Poznańska 15, w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 973 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347731 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krośniewicach, ul. Poznańska 15, Krośniewice, woj. łódzkie, tel. 024 2523009, faks 024 2523027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Krośniewicach, ul. Poznańska 15, w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowozy jednodaniowych obiadów tj. zupa z wkładką lub drugie danie z surówką, w liczbie ogółem ok. 26.520 (ok. 120 posiłków dziennie przez ok. 221 dni), przeznaczonych na dożywianie uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Krośniewicach, w dni pracujące dla szkół w 2009 roku. 1. Obiady muszą być przygotowane zgodnie z zaleceniami i normami Instytutu Żywności i Żywienia i spełniać następujące warunki: - rodzaj posiłku nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. - w tygodniu powinna być dostarczana 3 razy zupa z wkładką i 2 razy drugie danie z surówką. 2. Obiady maja być dostarczone w termosach i szczelnych pojemnikach spełniających wymagania sanitarno - higieniczne, własnym transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krośniewicach, przy ul. Poznańskiej 5, najpóźniej do godziny 11:00 każdego dnia pracującego dla szkół. 3. Samochód do przewozu obiadów musi być przystosowany do przewozu żywności oraz spełniać podstawowe wymagania sanitarno - higieniczne. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia dwutygodniowego jadłospisu określającego skład posiłku, gramaturę i kaloryczność. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej ilości zamówienia w okresie realizacji umowy (zmniejszenie ilości posiłków maksymalnie do 20% dziennie). Zgłoszenie ilości potrzebnych posiłków i wynikającej z tego korekty poniesionych kosztów Wykonawcy odbywać się będzie w danym dniu, najpóźniej do godziny 9:00. 6. Posiłki oraz miejsce ich przygotowania muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. Nr 63, poz. 634 z późn. zm.) oraz pozostałych przepisów dotyczących żywienia zbiorowego. 7. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki, o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł. 8. Zamawiający zapewnia codzienny odbiór odpadków pokonsumpcyjnych. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli stosowanych surowców, przebiegu procesów technologicznych oraz norm racji pokarmowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64443.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ALEX, ul. Tarnowskiego 19, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 64443,60
  • Oferta z najniższą ceną: 64443,60 oferta z najwyższą ceną: 64443,60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.