Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Tuchola: Opracowanie koncepcji i projektu wielobranżowego rozbudowy oraz modernizacji kompleksu budynków Szpitala Tucholskiego
Numer ogłoszenia: 97419 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Tucholski Sp. z o.o. NZOZ, ul. Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3361245, fax 052 3361245.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna o której mowa w art.3 ust. 1 p. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji i projektu wielobranżowego rozbudowy oraz modernizacji kompleksu budynków Szpitala Tucholskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie koncepcji i projektu wielobranżowego rozbudowy oraz modernizacji kompleksu budynków Szpitala Tucholskiego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu oraz w art. 22 ustawy Pzp, to jest: a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a/ wykonanie w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 projektów podobnych do przedmiotu zamówienia ( tj. wykonanie projektu obiektu użyteczności publicznej lub placówki służby zdrowia (szpitale, przychodnie) o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 każda wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania, b/ posiadanie przez co najmniej 1 osobę uprawnień do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wraz z przynależnością do izby architektów. c/ posiadanie przez co najmniej 1 osobę uprawnień projektowych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. V Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie niezaproszeniem do złożenia oferty wstępnej, co jest równoznaczne z wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zaprosi do negocjacji wykonawców, którzy spełniają w/w warunki i otrzymają najwyższe oceny w oparciu o podane poniżej kryteria kwalifikacji: Doświadczenie wykonawcy: - liczba wykonanych projektów podobnych do przedmiotu zamówienia (tj. projektów budynków użyteczności publicznej lub budynków przeznaczonych na potrzeby służby zdrowia) w ciągu ostatnich 3 lat, wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy). 1.4. wykaz wykonanych / wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 projektu podobnego do przedmiotu zamówienia (tj. wykonanie projektu budynku użyteczności publicznej, szczególnie preferowane budynki służby zdrowia) wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. Wykaz ten winien zawierać: a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac, c/ termin realizacji, 1.5. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie projektów ujętych w wykazie, o których mowa w pkt. 1.4. 1.6. Decyzja o nadaniu uprawnień architektonicznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby architektów, 1.7. Decyzja o nadaniu uprawnień projektowych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 1.8. Wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców). Wykaz powinien zawierać wskazanie zakresu prac wraz z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował), 1.9 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. średni koszt realizacji 1 m2 zaprojektowanej powierzchni - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostepna będzie na stronie www.bippowiat.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: szpital Tucholski Spółka z o.o. ul. Nowodworskiego 14-18 89-500 Tuchola.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Tucholski Sp z o.o. ul. Nowodworskiego 14-18 89-500 Tuchola Sekretariat Prezesa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.07.2008.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej na terenie gminy Tuchola w 2025 roku
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie dok. projektowej dla rozbudowy DW 801 w zakr. budowy jezdni dodatkowych na obszarze między skrzyż. z dr.powiatową (DP2726W), a skrzyżowaniem z DK 50 w g.Karczew - nr postępowania 286/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.