eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąpielskmodernizacja drogi gminnej Radziki Duże - Półwiesk Mały Etap II



Ogłoszenie z dnia 2006-02-22

POZYCJA 9741

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wąpielsk: modernizacja drogi gminnej Radziki Duże - Półwiesk Mały Etap II

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wąpielsk, do kontaktów: Grażyna Cywińska tel. 056 4938321 wew. 37, Marcin Rempuszewski tel. 056 4938321 wew. 30, Wapielsk, 87-337 Wąpielsk, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4938321, fax 056 4938322, e-mail: gc141@wp.pl, www.wapielsk.ornet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi gminnej Radziki Duże - Półwiesk Mały Etap II. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej od km 3+000 do km 5+217. Jest to drugi etap modernizacji. Parametry projektowe: szerokość korony drogi - 700 cm; szerokość jezdni 500 cm; szerokość podbudowy 530 cm; spadek poprzeczny daszkowy - 2%; pobocza symetryczne szer. po 100 cm ze spadkiem poprzecznym 8%; prędkość pojektowa 30 km/godz.; konstrukcja przeznaczona dla ruchu lekkiego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kierz Półwieski, Półwiesk Mały gm. Wąpielsk. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1. Wykonanie robót pomiarowych w terenie równinnym przy robotach ziemnych liniowych od km 3+000 do km 5+217 - ilość robót 2.217 km; 2. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3. Zdjęcie warstwy darniny i humusu na gł. 10 cm - 4392,0 m kw. 4. wywóz gruntu kat. III na okład na odległość 2,5 km - 439,20 m sześc. 5. Profilowanie podłoża gruntowego pod warstwy konstrukcyjne na poboczach - 3218,00 m kw. 6. Wykonanie warstwy odsączającej gr. 15 cm z piasku na poboczach - 3216,00 m kw. 7. Wyrównanie istniejącej podbudowy pospółką o średniej grubości warstwy 10 cm - 735,75 m sześc. 8. Wykonanie warstwy pospółki stabilizowanej cementem o wytrzymałości 5,0 m Pa i grubości warstwy 14 cm przy pełnym doziarnieniu - 11439,10 m kw., wykonanie warstwy pospółki stabilizowanej cementem o wytrzymałości 5,0 mPa i grubości warstwy 14 cm - 656,90 m kw. 9. Oczyszczenie podbudowy betonowej - 12098,00 m kw. 10. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia grysami kamiennymi łamanymi twardymi 11-16 mm i asfaltem D-200 dolna warstwa - 11503,94 m kw., wykonanie powierzchniowego utrwalenia grysami kamiennymi łamanymi twardymi 8-11 mm i asfaltem D-200 - warstwa górna - 11503,94 m kw., 11. Dowóz gruntu kat. III z odl. 2,5 km z odkładu z wbudowaniem w pobocza - 414,55 m sześc., 12. Formowanie i zagęszczanie poboczy z gruntu kat. III - 4068,15 m kw., 13. Plantowanie nawierzchni skarp nasypów i poboczy w gruncie kat. III - 4068,15 m kw., 14. Plantowanie owierzchni skarp nasypów i wykopów w gruncie kat. III - 165 m kw., 15. Profilowanie podłoża gruntowego kat. III na wjazdach i skrzyżowaniach - 1283,04 m kw., 16. Wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm z piasku - 1283,04 m kw., 17. Wykonanie nawierzchni z pospółki na wjazdach i skrzyżowaniach o grubości warstwy 20 cm - 1283,04 m kw. 18. obcięcie gałęzi drzew w celu zachowania skrajni - 19 szt., 19. Ustawienie znaków drogowych - trójkątnych - 17 szt.; okrągłych - 2 szt.; drogowskazów - 7 szt., 20. Ustawienie słupków do znaków - 26 szt., 21. Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 3 cm z odwodnieniem urobku - 23,75 m kw., 22. Odcięcie krawędzi jezdni piłą mechaniczną - 25 m.b. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ryty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia ,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 5. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy do wykonywania zamówień wraz z aktualnym zaświadczeniem, o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 6. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie . 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych odpowiadającym swoim zakresem przedmiotowi zamówienia - wykaz powinien zawierać min. 3 zamówienia potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte wykonanie robót. 9. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych. 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 11. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 12. informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ,wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Harmonogram rzeczowo- finansowy zadania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.04.2006, cena - 50,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.04.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy Wąpielsk pokój nr 31.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Tak. Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.