To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97457 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Sorkwity: udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503892-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 83271-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sorkwity, krajowy numer identyfikacyjny
54094300000, ul.
ul. Olsztyńska
,
11731
Sorkwity, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
0-89 742-81-79, faks
0-89 742-85-30, e-mail
sorkwity@go2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminasorkwity.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RBG.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity w kwocie 1.243.750,00 złotych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 256.250,00 złotych. 2. Udzielenie kredytu długoterminowego będzie odbywało się na następujących zasadach: 1) źródłem dochodów, z którego nastąpi spłata kredytu z odsetkami będą wpływy z dochodów własnych Gminy Sorkwity, 2) formą zabezpieczenia spłaty kredytu będzie weksel in blanco, kontrasygnata skarbnika będzie znajdowała się na deklaracji wekslowej i umowie, 3) kredyt wykorzystany zostanie w trzech transzach po 500.000,00 złotych każda, 4) przewidywane terminy uruchomienia transz kredytu: maj 2017 r., wrzesień 2017 r. i październik 2017 r., 5) spłata kredytu będzie odbywała się w kwartalnych równych częściach (ratach) w okresie od dnia 1 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2030 r. z uwzględnieniem: a) spłaty kredytu w roku 2019 r. w łącznej wysokości 50.000,00 złotych, b) spłaty wierzytelności w roku 2020 r. w łącznej wysokości 50.000,00 złotych, c) spłaty wierzytelności w roku 2021 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, d) spłaty wierzytelności w roku 2022 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, e) spłaty wierzytelności w roku 2023 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, f) spłaty wierzytelności w roku 2024 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, g) spłaty wierzytelności w roku 2025 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, h) spłaty wierzytelności w roku 2026 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, i) spłaty wierzytelności w roku 2027 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, j) spłaty wierzytelności w roku 2028 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, k) spłaty wierzytelności w roku 2029 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, l) spłaty wierzytelności w roku 2030 r. w łącznej wysokości 500.000,00 złotych, 6) spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca rozpoczynając od miesiąca, w którym zostanie uruchomiona trzecia transza kredytu, odsetki liczone będą wyłącznie od wartości faktycznego zadłużenia, 7) przy wyliczeniu ceny usługi należy przyjąć stawkę WIBOR-3M z dnia 11.05.2017 r., 8) koszt obsługi kredytu może ulec zmianie tylko w zakresie stawki WIBOR, jako koszt obsługi uwzględnić wszystkie opłaty, odsetki , prowizje, itp., 9) zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat oraz możliwość przesunięcia spłaty kredytu (rat), 10) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w tym wydłużenia harmonogramu spłaty kredytu, w szczególnych okolicznościach leżących po jego stronie, po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody wykonawcy na wprowadzenie zmiany, 11) prowizja za uruchomienie kredytu pobrana będzie jednorazowo w momencie uruchomienia kredytu. 3. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Sorkwity stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 4. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o projekcie uchwały budżetowej na 2017 rok stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2017-2030 stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
66000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT600000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 460352.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.