Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Bieruń: PROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W RAMACH PROJEKTU AKADEMIA SUKCESU
Numer ogłoszenia: 97463 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W RAMACH PROJEKTU AKADEMIA SUKCESU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu AKADEMIA SUKCESU. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis w/w projektu zwanego dalej projektem, zawiera załącznik do SIWZ. 2. W ramach niniejszego zamówienia publicznego, wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w ramach czterech zadań: - Zadanie nr 1 Realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych służących wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych (łącznie w dwóch Gimnazjach należy przeprowadzić 1890 godzin zajęć pozalekcyjnych). - Zadanie nr 2 Realizacja opieki pedagogiczno - psychologicznej o charakterze profilaktycznym, przeciwdziałającej patologiom społecznym (łącznie w dwóch Gimnazjach należy przeprowadzić 378 godzin zajęć pozalekcyjnych). - Zadanie nr 3 Realizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe (łącznie w dwóch Gimnazjach należy przeprowadzić 882 godziny zajęć pozalekcyjnych). - Zadanie nr 4 Realizacja zajęć wspierających doradztwo zawodowe (łącznie w dwóch Gimnazjach należy przeprowadzić 522 godziny zajęć pozalekcyjnych). Łącznie w ramach projektu należy przeprowadzić 3 672 godziny zajęć pozalekcyjnych. Przez jedną godzinę zajęć pozalekcyjnych rozumie się jedną godzinę lekcyjną tj. 45 minut. Do projektu należy zaangażować co najmniej 30 nauczycieli z wykształceniem zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. (Dz. U. z dnia 23 września 2002 r.) Grupy uczniów w ramach poszczególnych zajęć będą się kształtować od 4 do 9 osób. Zajęcia pozalekcyjne będą realizowane w budynkach dwóch Gimnazjów na terenie Gminy Bieruń: tj.: - Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, mieszczącym się przy ul. Warszawskiej 294, 43-155 Bieruń; - Gimnazjum nr 2 mieszczącym się przy ul. Licealnej 17a, 43-150 Bieruń. Zajęcia pozalekcyjne należy rozpocząć najpóźniej do 14 dni od daty zawarcia umowy. Szczegółowy podział zajęć dla poszczególnych zadań z wyszczególnieniem Gimnazjum nr 1 i 2 zawiera załącznik do SIWZ. 3. Do obowiązków wykonawcy będzie należało w szczególności: a. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu. b. Zachowanie przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy zamawiającego. c. Opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, planu pracy oraz harmonogramu dla każdych zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu pn.: Akademia sukcesu na formularzach udostępnionych przez zamawiającego oraz przedstawienie go do akceptacji koordynatorowi projektu. d. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (3 672 godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do 29.06.2013r. e. Dokumentowanie zajęć poprzez dokumenty projektowe w szczególności: dzienniki zajęć, karty czasu pracy, listy obecności, sprawozdania. f. Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywania w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi projektu o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. g. Wykorzystywanie podczas prowadzenia zajęć sprzętu oraz materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. h. Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL oraz współpracy z koordynatorem oraz liderami w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu. i. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. j. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której będą prowadzone zajęcia. k. Prowadzenie zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce oraz rozwój kompetencji kluczowych a także przestrzegania zasady równych szans. l. Pozostawienie sal lekcyjnych w należytym porządku. m. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu umowy w tym dokumentów finansowych. Zakres obowiązków ujęty został również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29. ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie stosuje się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: -oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z tych wykonawców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie: Wykonali należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usługi (lub jedną usługę), polegające na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych lub szkoleniowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp), - wykazu wykonanych ww. usług z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem, - dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena warunku nastąpi łącznie. Przez usługi wykonane należy rozumieć, wartości brutto wymaganych usług już zakończonych i odebranych (np. protokołem odbioru) do upływu terminu składania ofert. W przypadku usług ciągłych, nadal wykonywanych (umów nie zakończonych np. z terminem realizacji w latach 2010-2013) przez usługi wykonane należy rozumieć wartości brutto wymaganych usług już zakończonych i odebranych (np. protokołem odbioru) do upływu terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z tych wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: -oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z tych wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A) Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, że: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Jeżeli wykonawca reprezentowany jest w postępowaniu przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. B) 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej dostarcza oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. Lista wymaganych oświadczeń oraz w pkt. Lista wymaganych dokumentów. Zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2 Listy wymaganych dokumentów, wykonawca przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszej uwagi. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 w/w rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego złożonego w oryginale, powinna określać: - kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, - zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, - czego dotyczy zobowiązanie, - w jaki sposób będzie zobowiązanie wykonywane, - jakiego okresu dotyczy zobowiązanie. 5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/ spółki cywilnej) do oferty należy dołączyć: a) Informację w zakresie stron wchodzących w skład podmiotu wspólnego oraz pełnomocnictwo określające zasady reprezentacji ze wskazaniem pełnomocnika (lidera), jego zakresu działania i uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem / Liderem. b) Oświadczenia wymienione w pkt. V A SIWZ powinny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. c) Dokumenty wymienione w pkt. V B ppkt. 1 Listy wymaganych dokumentów powinny być złożone w taki sposób, aby warunki o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. d) Dokumenty wymienione w pkt. V B ppkt. 2 i 3 Listy wymaganych dokumentów składa każdy z wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. e) Kopie dokumentów dotyczących wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument dotyczy lub przez lidera lub przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład tego podmiotu. C) Do oferty zaleca się załączyć informacje w zakresie: 1. Części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom. W przypadku braku złożenia informacji w tym zakresie, zamawiający uzna, że wykonawca wykona całość zamówienia siłami własnymi bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej z wykonawcą umowy w zakresie: a. Mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa. b. Innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - SEKRETARIAT (pokój nr 9, I piętro, segment A) 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Remont kapitalny zespołu pompowego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- Dostawa 2 sztuk kompletnych pomp do cementacji służących do przetaczania zaczynów cementowych w czasie wiercenia otworów wiertniczych dla PGG S.A. Oddziału Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych
- ,,Dostawa 2 szt. pomp tłokowych jednoosiowych o napędzie hydraulicznym dla PGG S.A. Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych"
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- Wykonanie badań i certyfikacji sekcji obudów zmechanizowanych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział ZRP z podziałem na zadania.
- Dostawa wraz z montażem Systemu Sygnalizacji Pożaru dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie usług obejmujących zorganizowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.