Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97463 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Olsztyn: wykonanie systemu okablowania strukturalnego z dedykowaną siecią zasilającą oraz wykonanie robót remontowych w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Olsztynie przy ul. Osińskiego 12/13
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502179-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
000162381, ul.
ul. 1 Maja
13 b,
10-117
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
89 5220832, faks
89 5273284, e-mail
administracja@wios.olsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): http://wios.ssdip.bip.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa wchodząca w skład rządowej administracji zespolonej w województwie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie systemu okablowania strukturalnego z dedykowaną siecią zasilającą oraz wykonanie robót remontowych w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Olsztynie przy ul. Osińskiego 12/13
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIOŚ-T.272.1.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie systemu okablowania strukturalnego z dedykowaną siecią zasilającą w pomieszczeniach znajdujących się, na parterze, I i II piętrze budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Olsztynie mieszczącego się przy ul. Osińskiego 12/13, w tym: a) rozbudowa rozdzielni głównej budynku umożliwiająca przyłączenie linii WLZ do rozdzielnic piętrowych, b) parter - wykonanie serwerowni i pion na piętra I i II - lokalizacje zgodnie z oznaczeniem na rzutach stanowiących załącznik nr 9.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), c) I piętro - pomieszczenie szafy FD1, wyposażenie szafy FD1 w zakresie dostosowanym do ilości realizowanych PEL - lokalizacje zgodnie z oznaczeniem na rzutach oraz instalacja w sekretariacie i gabinetach nr 1 i 2, d) II piętro - kompletna instalacja, przygotowanie pionu do rozbudowy instalacji na III piętro - lokalizacje zgodnie z oznaczeniem na rzutach, e) wykonanie przewidzianych w dokumentacji projektowej pomiarów odbiorczych instalacji sieci logicznej i elektrycznej, f) wykonanie i dostarczenie zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru sieci logicznej i elektrycznej dokumentacji powykonawczej (zawierającej m. in. protokoły kompletności pomiarów wykonanej sieci logicznej i elektrycznej) w postaci papierowej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na dysku CD w 3 egzemplarzach, przy czym rysunki i schematy muszą być zapisane w formacie "dwg", g) dostarczenie zamawiającemu w terminie 40 dni od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia certyfikatu wystawionego przez producenta zainstalowanego systemu okablowania strukturalnego, potwierdzającego udzielenie co najmniej 20 letniej gwarancji niezawodności systemu, 2) wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach znajdujących się na I, II i III piętrze budynku obejmujących: a) roboty rozbiórkowe, b) wykonanie ścian działowych, c) wykonanie tynków gipsowych, d) wymianę istniejących podłóg, e) roboty malarskie, f) częściową wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, g) instalację nowego oświetlenia. 2. Roboty remontowe podzielone zostały na dwa etapy, tj.: 1) etap I obejmujący remont pomieszczeń na II i III piętrze z przeznaczeniem na biura, którego realizację wykonawca rozpocznie od dnia podpisania umowy, 2) etap II obejmujący adaptację pomieszczenia na I piętrze na potrzeby sekretariatu oraz gabinetów nr 1 i nr 2, którego realizację wykonawca rozpocznie od dnia 3 lipca 2017 r. 3. Wykonawca uwzględni w harmonogramie robót taki sposób prowadzenia i zakończenia prac związanych z wykonaniem systemu okablowania strukturalnego oraz remontem pomieszczeń na II i III piętrze, aby niezwłocznie po ich odbiorze pracownicy zamawiającego mogli zagospodarować powstałe pomieszczenia biurowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w wymienionych wyżej dokumentach pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 6. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym przez wykonawcę w złożonej ofercie. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia budynku, jak też poszczególnych pomieszczeń. 8. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45311000-0
Dodatkowe kody CPV:
45315100-9,
45314320-0,
45210000-2,
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT254203.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 208000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy STIHL oraz usługi napraw bieżących sprzętu STIHL
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób doprowadzonych do Izby Wytrzeźwień -Ambulatorium dla Nietrzeźwych w Miejskim Zespole Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie
- Zakup i montaż kamer do obserwacji zwierząt przebywających w stajni na potrzeby Katedry Rozrodu Zwierząt z Kliniką UWM w Olsztynie
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1497N relacji Kolno-Kabiny od km 4+920 do km 5+020.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1434N relacji Derc-Jeziorany od km 0+660 do km 0+760.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Warmińsko - Mazurskiego Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.