To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97467 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Wieliczki: dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby Biura Obsługi Szkół w Wieliczkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPrzedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Nowoczesna edukacja w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów - projekty konkursowe
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77657-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół, krajowy numer identyfikacyjny
79067618000000, ul.
ul. Lipowa
10,
19404
Wieliczki, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
0-87 521 42 36, faks
0-87 521 42 36, e-mail
bos.wieliczki@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wieliczki.bipgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby Biura Obsługi Szkół w Wieliczkach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BOS.251.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - dostarczenie sprzętu komputerowego, obejmująca: a) przenośny komputer z system operacyjnym typ I - 40 szt., b) przenośny komputer z system operacyjnym typ II - 13 szt., c) serwer plików NAS - 2 szt., d) drukarkę 3D - 1 szt., e) laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 6 szt., f) router - 2 szt., g) switch zarządzalny - 1 szt., h) kontroler WLAN - 2 szt., i) zasilacz UPS - 2 szt., j) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ I - 2 szt., k) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ II - 1 szt., l) oprogramowanie - pakiet biurowy przeznaczony do komputerów typ I oraz typ II - 53 pakiety, m) oprogramowanie antywirusowe (licencja wielostanowiskowa na 2 lata) - 1 pakiet, 2) CZĘŚĆ II - dostarczenie sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych, obejmująca: a) wizualizer do prezentacji przestrzennej - 3 szt., b) tablicę interaktywną wraz z projektorem, nagłośnieniem oraz oprogramowaniem - 13 zestawów, c) projektor multimedialny typ I - 2 szt., d) projektor multimedialny typ II - 1 szt., e) moduł lampy do projektora typu Sony VPL-EX7 - 1 szt., f) moduł lampy do projektora typu Benq MS616ST - 1 szt., g) moduł lampy do projektora typu Benq MS500H - 1 szt., h) moduł lampy do projektora typu Benq MP620C - 1 szt., i) moduł lampy do projektora typu Epson EMP-83H - 1 szt., j) mikroskop z kamerą USB - 13 szt., k) niszczarkę - 1 szt., l) kamerę cyfrową - 1 szt., m) klimatyzator - 1 szt. 2. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Szczegółowy opis sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 5 i 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 5. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego - 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 10, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, za wyjątkiem 5 zestawów tablic interaktywnych wraz z projektorem, nagłośnieniem i oprogramowaniem oraz 1 sztuki projektora multimedialnego typ I, które muszą być dostarczone, zamontowane oraz zainstalowane w wyznaczonych przez zamawiającego pomieszczeniach Szkoły Podstawowej w Cimochach 19-404 Wieliczki, ul. Szkolna 15. Ze względu na fakt, iż wszystkie tablice interaktywne oraz projektory multimedialne objęte CZĘŚCIĄ II zamówienia muszą zostać przez wykonawcę zamontowane w salach lekcyjnych, zamawiający wymaga aby wykonawca dokonał ich montażu po godzinach pracy zamawiającego, tj. po godz. 15:00. 6. Dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 7. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W odniesieniu do następujących pozycji asortymentowych wchodzących w skład CZĘŚCI I zamówienia należy zastosować stawkę podatku w wysokości 0%: 1) serwer plików NAS - 2 szt., 2) router - 2 szt., 3) switch zarządzalny - 1 szt., 4) kontroler WLAN - 2 szt., 5) drukarka 3D - 1 szt. 9. Na dostarczonych w ramach realizacji CZĘŚCI I zamówienia komputerach przenośnych w łącznej ilości 53 sztuk nie musi być zainstalowane oprogramowanie w zakresie pakietu biurowego oraz antywirusowego. W odniesieniu do oprogramowania objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia nie należy stosować mechanizmu odwrotnego obciążenia podatkiem VAT. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
30237200-1,
32420000-3,
48422000-2,
38652100-1,
38510000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostarczenie sprzętu komputerowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT138546.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 147175.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostarczenie sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT113913.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 138604.41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.