eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówWykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych do budynku szkoły i przystosowanie WC dla osób niepełnosprawnych w Lubartowie ul. 1-go Maja 66-74 w Szkole Podstawowej nr 3 im. Piotra Firleja w Lubartowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Lubartów: Wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych do budynku szkoły i przystosowanie WC dla osób niepełnosprawnych w Lubartowie ul. 1-go Maja 66-74 w Szkole Podstawowej nr 3 im. Piotra Firleja w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 97476 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 3 , ul. 1-go Maja 66/74, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 855 30 55, faks 081 855 62 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp3lubartow.internetdsl.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych do budynku szkoły i przystosowanie WC dla osób niepełnosprawnych w Lubartowie ul. 1-go Maja 66-74 w Szkole Podstawowej nr 3 im. Piotra Firleja w Lubartowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W celu wykonania podjazdów dla osób niepełnosprawnych projektuje się podjazd na fundamencie betonowym z murkiem oporowym z betonu B - 25 oraz cokołem z cegły klinkierowej o wysokości 25 cm zakończonego czapką z klinkieru, nasypy wykonać z piasku zagęszczonego min Is 98. Poręcze pochylni wykonane z rur stalowych nierdzewnych o wysokości 75 cm i 90 cm o średnicy 32 mm i słupkach o średnicy 52 mm. Przed każdym podjazdem wykonać powierzchnię poziomą o wymiarach min. 150 x 150 cm, na każdej zawrotce na pochylni zastosować spocznik o wymiarach min 150 cm x 150 cm, jeden ciągu ruch pochylni nie może przekraczać 900 cm w razie takiej sytuacji podjazd należy podzielić spocznikiem o długość płaskiej 150 cm. Powierzchnię pochylni projektuje się z kostki brukowej 6 cm na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie betonowej B-25. Przed przystąpieniem do remontu łazienki na parterze uzgodnić termin z inwestorem oraz sposób wykonywanego remontu. Do zakresu remontu należy skucie okładzin ścian, wyburzenie ścianki działowej wykonanie ścianki działowej wymiana drzwi dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. Wymiana armatury sanitarnej oraz przyborów spełniających wymogi dla osób niepełnosprawnych Użyte okładziny ścian powinny posiadać atesty, zastosować terakotę antypoślizgowa kolorystykę materiałów uzgodnić z inwestorem. Ściany powyżej płytek pomalować na kolor uzgodniony z inwestorem. Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, sztuka budowlana z zachowaniem niezbędnych smrodków ostrożności, pod nadzorem osób uprawnionych. Roboty budowlane i powinny być prowadzone przez osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia tego typu prac. Pracownicy zatrudnieni przy robotach remontowych powinni mięć odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Wszystkie prace powinny być prowadzone pod ścisłym nadzorem technicznym i zachowaniem zasad i przepisów BHP. Wszystkie prace należy wykonywać stosując się do zasad określonych w Warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych ITB tom I. Do prowadzenia robót zabrania się stosowania ciężkiego sprzętu. Prace należy prowadzić sposobem ręcznym, z użyciem lekkich narzędzi. Okres gwarancji: na wejścia min. 3 lata na łazienkę min 3 lata..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających temu samemu Wykonawcy, jeśli zaistnieją przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6000 zł. słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 do dnia 22.03.2013r. do godz. 12.00. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, które może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późni. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lubartowie Bank - BPS 41 8707 0006 0025 4025 2000 0007 tytułem wadium - przetarg wykonanie stolarki okienne. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmuje cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie niżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu. 11. Ocena spełnienia w/w wymagań dokonana zostanie z formułą: spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VII SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww wymagania Wykonawca spełnił. Nie spełnienie któregokolwiek z ww wymagań w postanowień zawartych w art. 26 ust 3 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -posiadają niezbędną wiedzę i uprawnienie ; -dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i pozostającymi do dyspozycji Wykonawcy min. 3 osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, po jednej osobie w każdej z wymienionych specjalności: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, zgodnie z obowiązującymi polskim Prawem Budowlanym : -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Wykonawca winien spełniać warunek w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem i podobną wartością prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia tj. inwestycje polegające na pracach budowlanych polegających na dostosowaniu wejść dla osób niepełnosprawnych na wartości minimum 40 000 zł brutto. Wykonawca winien spełniać warunek w zakresie dysponowania w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca potwierdzi fachowość kadry opisami uprawnień budowlanych stwierdzającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 11. Ocena spełnienia w/w wymagań dokonana zostanie z formułą: spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VII SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w/ wymagania Wykonawca spełnił. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w wymagań w postanowień zawartych w art. 26 ust 3 ustawy PZP.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym 11. Ocena spełnienia w/w wymagań dokonana zostanie z formułą: spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VII SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w/ wymagania Wykonawca spełnił. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w wymagań w postanowień zawartych w art. 26 ust 3 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie niżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawca winien spełniać warunek w zakresie posiadanej polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000zł spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp3lubartow.internetdsl.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sp3lubartow.internetdsl.pl/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria SP3 Lubartów ul 1 - go Maja 66-74 Lubartów 21-100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.