To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-11
Kocmyrzów: Świadczenie usługi dostarczania ciepłych posiłków (drugiego dania obiadowego) dla dzieci wymagających tej formy pomocy do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Kocmyrzów - Luborzyca w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 9748 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 422656 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kocmyrzowie-Luborzycy, Luborzyca 97, 32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie, tel. 0-12 387 11 10, faks 0-12 387 11 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dostarczania ciepłych posiłków (drugiego dania obiadowego) dla dzieci wymagających tej formy pomocy do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Kocmyrzów - Luborzyca w roku 2012..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostarczania ciepłych posiłków (drugiego dania obiadowego) dla dzieci wymagających tej formy pomocy do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Kocmyrzów - Luborzyca w roku 2012. Zamówienie obejmuje dostarczanie ciepłego posiłku obejmującego drugie danie obiadowe do 12 szkół podstawowych oraz 1 gimnazjum i dla łącznie nie mniej niż 30 a nie więcej niż 60 dzieci, w następujących lokalizacjach: Szkoła Podstawowa Czulice, Czulice, 32-010 Luborzyca Szkoła Podstawowa Goszcza, Goszcza, 32-010 Luborzyca Szkoła Podstawowa Goszyce, Goszyce 53, 32-010 Luborzyca Szkoła Podstawowa Karniów, Karniów 33, 32-010 Luborzyca Szkoła Podstawowa Kocmyrzów I, Luborzyca 98, 32-010 Luborzyca Szkoła Podstawowa Kocmyrzów II, Kocmyrzów, 32-010 Luborzyca Szkoła Podstawowa Luborzyca, Luborzyca, 32-010 Luborzyca Szkoła Podstawowa Łososkowice, Łososkowice 34, 32-010 Luborzyca Szkoła Podstawowa Łuczyce, Łuczyce , 32-010 Luborzyca Szkoła Podstawowa Maciejowice, Maciejowice, 32-010 Luborzyca Szkoła Podstawowa Pietrzejowice, Pietrzejowice 52, 32-010 Luborzyca Szkoła Podstawowa Prusy , Prusy , 32-010 Luborzyca Gimnazjum Luborzyca, Wysiołek Luborzycki 160, 32-010 Luborzyca UWAGA! Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków w poszczególnych szkołach może być zmienna. Ostateczna liczba posiłków zależna będzie od liczby dzieci objętych wsparciem. Ustalenie ostatecznej liczby dzieci w poszczególnych szkołach objętych wsparciem nastąpi najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi przez Wykonawcę. Liczba dzieci objętych wsparciem w trakcie realizacji zamówienia może ulegać zmianie, jednakże minimalna liczba dzieci objętych wsparciem wynosić będzie 30, a maksymalna 60. Zmiana liczby dzieci może ulec zmianie również od 3.09 2011 (nowy rok szkolny). Maksymalna liczba dni świadczenia usług w trakcie realizacji umowy to 187. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od nauki, niedziel i świąt. W razie konieczności odpracowywania danego dnia szkolnego świadczenie usługi może odbywać się również w sobotę. W poszczególnych miesiącach rozkład dni przedstawia się następująco (liczba dni maksymalna i może ulec zmniejszeniu w przypadku ustalenia dodatkowych dni wolnych od nauki, przy czym UWAGA! liczba dni świadczenia usługi w poszczególnych szkołach może być różna - w zależności od ustalonych w danej szkole dni wolnych od nauki): Styczeń - 17, Luty - 11 Marzec - 22 Kwiecień - 20 Maj - 20 Czerwiec - 19 Wrzesień - 19 Październik - 23 Listopad - 21 Grudzień - 15. Planowana maksymalna ilość posiłków w okresie realizacji zamówienia wynosi 11 220 sztuk (maksymalnie 60 dzieci x maksymalnie 187 dni nauki). Dyrektor każdej szkoły w której będzie realizowana usługa (lub osoba przez niego upoważniona) z wyprzedzeniem - do godziny 8:30 w danym dniu poinformuje Wykonawcę o ilości dostarczanych posiłków na dany dzień. Dyrektor każdej szkoły w której będzie realizowana usługa (lub osoba przez niego upoważniona), maksymalnie na 2 dni przed rozpoczęciem nowego miesiąca, poinformuje Wykonawcę o liczbie dni świadczenia usługi w danym miesiącu (w zakresie pierwszego miesiąca - na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi). Zamawiający zastrzega, że ilość posiłków może ulec zmniejszeniu w przypadku nieobecności danego dziecka objętego wsparciem w szkole. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji zamówienia w mniejszym zakresie. Posiłki będą dostarczane i wydawane w godzinach ustalonych z Dyrektorami poszczególnych szkół. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki terminowo. Dostarczone posiłki będą świeże i przyrządzone w dniu dostawy, ze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności produktów żywnościowych. Posiłki muszą być urozmaicone (nie mogą się powtarzać w ciągu tygodnia). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt i ryzyko właściwego transportu posiłków, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie krajowymi i unijnymi przepisami sanitarnymi. Wykonawca będzie dostarczał posiłki w naczyniach (opakowaniach) jednorazowego użytku wraz z jednorazowymi sztućcami umożliwiającymi konsumpcję oraz w sposób gwarantujący utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości dostarczanych posiłków. Naczynia (opakowania) oraz jednorazowe sztućce będą wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie krajowymi i unijnymi przepisami. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie także codzienny odbiór naczyń (opakowań) i odpadów żywnościowych. Będą one odbierane będą w następnym dniu dostawy posiłków. Posiłki powinny być przygotowane i dostarczane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa - w szczególności zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. nr 171 poz.1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z przepisami unijnymi regulującymi kwestie żywieniowe. Wyklucza się posiłki typu fast food. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Przez drugie danie obiadowe rozumie się posiłek zawierający co najmniej ziemniaki, kasze, ryż itp., potrawę mięsną, dodatki warzywne (sałatki, surówki lub inne tego rodzaju dodatki). Dopuszcza się także dania półmięsne (np. spaghetti, gołąbki etc.) jednakże nie więcej niż 1 raz w tygodniu. W piątki Wykonawca będzie dostarczał dania jarskie (bezmięsne). Każdy posiłek powinien mieć wartość energetyczną wyrażoną w kilokaloriach (kcal) - nie mniejszą niż 500 kcal. Dla posiłku jarskiego (bezmięsnego) dopuszcza się aby posiłek miał wartość energetyczną wyrażoną w kilokaloriach (kcal) - nie mniejszą niż 350 kcal. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli w trakcie wykonywania usługi przez Wykonawcę. Wykonawca przed rozpoczęciem każdego tygodnia będzie przekazywał Dyrektorom poszczególnych szkół jadłospis tygodniowy. Jadłospis powinien każdorazowo uwzględniać wartość energetyczną poszczególnych posiłków w danym dniu, wartość ta powinna być wyrażona w kilokaloriach (kcal)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Łach prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa PTYŚ Paweł Łach, Łuczyce 316a, 32-010 Luborzyca, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98462,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63853,66
Oferta z najniższą ceną: 54731,71 / Oferta z najwyższą ceną: 63853,66
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.