eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawa artykułów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Kraków: Zakup i dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 97509 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 24 07, faks 0-12 455 25 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4724.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów biurowych. Opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.93.10-6, 30.19.42.20-3, 30.19.71.10-0, 30.19.92.30-1, 30.23.74.30-2, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3, 30.19.21.25-3, 30.19.73.00-9, 39.29.20.00-5, 39.24.10.00-3, 30.19.21.30-1, 30.19.26.00-7, 30.19.28.00-9, 22.81.60.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Narodowy Bank Polski Numer konta 08 1010 1270 0051 5113 9120 1000 na adres Jednostka Wojskowa 4724, ul. Tyniecka 45; 30 - 901 Kraków z dopiskiem: Wadium w przetargu na zakup i dostawę artykułów biurowych. (nr ref. ZP/14/2012, zad. nr ...). Kwota wadium za realizację całości zamówienia wynosi 5 160,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto sześćdziesiąt złotych 00/100) Wadium dla poszczególnych zadań wynosi: 1) dla zadania nr 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych dla DWS - 3 000,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2) dla zadania nr 2 - zakup i dostawa artykułów biurowych dla JW 4724 - 1 860,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc osiemset sześćdziesiąt złotych 00/100) 3) dla zadania nr 3 - zakup i dostawa artykułów biurowych dla Klubu WS - 300,00 zł brutto (słownie: trzysta złotych 00/100) Wadium wniesione w formie pieniężnej powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający będzie wymagał przed podpisaniem umowy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości brutto od realizowanej całości/części zamówienia (zaokrąglona do pełnych złotych). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed dniem jej podpisania, wskazanym przez Zamawiającego, na zasadach określonych, jak dla wadium. Zamawiający zastrzega sobie prawo do objęcia zabezpieczeniem należytego wykonania umowy roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji) a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4724.mil.pl; www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: u p. M. Wąs w budynku JW 4724 przy ul. Tynieckiej 45; 30 - 901 Kraków; tel. /12/ 455 25 41 w godz. 8.00 - 15.00 ewentualnie pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Jednostki Wojskowej 4724; 30 - 901 Kraków ul. Tyniecka 45 w kancelarii jawnej w godz. 8.00 - 15.00 w terminie do dnia 14 maja 2012r. godz. 12:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla DWS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla DWS. Opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.93.10-6, 30.19.42.20-3, 30.19.71.10-0, 30.19.92.30-1, 30.23.74.30-2, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3, 30.19.21.25-3, 30.19.73.00-9, 39.29.20.00-5, 39.24.10.00-3, 30.19.21.30-1, 30.19.26.00-7, 30.19.28.00-9, 22.81.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla JW4724.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla JW4724. Opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.71.10-0, 30.19.92.30-1, 30.23.74.30-2, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3, 30.19.21.25-3, 30.19.73.00-9, 39.29.20.00-5, 39.24.10.00-3, 30.19.21.30-1, 30.19.26.00-7, 30.19.28.00-9, 22.81.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Klubu WS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Klubu WS. Opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.93.10-6, 30.19.71.10-0, 30.23.74.30-2, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3, 30.19.21.25-3, 30.19.73.00-9, 39.24.10.00-3, 30.19.21.30-1, 30.19.28.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.