eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiwiskaZakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Niwiska: Zakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 97530 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61942 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niwiska, Niwiska 430, 36-147 Niwiska, woj. podkarpackie, tel. 17 2279002 w. 33, faks 17 2279341.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Niwiska. Wyposażenie pojazdu: 1) klimatyzacja przestrzeni 2) normy czystości spalin EURO 6 3) ogranicznik prędkości 100km/h 5) poduszka powietrzna kierowcy 6) radioodtwarzacz CD 7) głośniki w kabinie i przestrzeni pasażerskiej 8) drzwi dla pasażerów przednie obok kierowcy 9) elektryczne szyby w drzwiach przednich 10) elektroniczne układy ABS, ASR, EBV, ESP lub równoważne 11) okno dachowe mechaniczne (wyjście awaryjne) 12 ) półki na bagaż podręczny w kabinie pasażerskiej (strona prawa i lewa) 13) niezależne od silnika ogrzewanie powietrzne przestrzeni pasażerskiej 14) szyby przyciemniane panoramiczne 15) uchwyt przy drzwiach wejściowych ułatwiający wejście pasażerom 16) zasłonki na okna 17) pasy bezpieczeństwa na fotelach 18) lusterko wsteczne wewnętrzne 19) lusterka zewnętrzne ogrzewane i sterowane elektrycznie 20) immobilizer 21) siedzenie kierowcy z regulacją 22) główny wyłącznik instalacji elektrycznej 23) wszystkie konieczne dokumentacje dopuszczenia pojazdu do ruchu publicznego (homologacja) umożliwiające rejestrację pojazdu 24) kolor - standard 25) siedzenia w tylnej części pojazdu montowane w sposób umożliwiający szybki demontaż w celu przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim 26) szyny do mocowania wózka inwalidzkiego oraz komplet pasów do mocowania wózka i pasażera 27) szyna najazdowe składane do wprowadzania wózka inwalidzkiego do autobusu 28) płaska podłoga w części pasażerskiej 29) obniżony stopień wejściowy przy wejściu przodem 30) wykładzina podłogowa antypoślizgowa 31) ściany boczne wraz z sufitem pokryte tapicerką miękką 32) słupki wraz z parapetami z tworzywa ABS (łatwo zmywalne) 33) Rok produkcji: 2015, 34pojazd fabrycznie nowy 35) W celu potwierdzenia odpowiedniej jakości wykonania autobusu, Wykonawca winien posiadać i załączyć do oferty Certyfikat Zarządzania Systemem Jakości PN-EN ISO 9001 . 36) Wykonawca wraz z samochodem ma obowiązek dostarczyć: a) homologację fabryczną oraz homologację producenta zabudowy Wymagana Europejska Homologacja CoC na autobus. Dokumentacja niezbędna do zarejestrowania pojazdu jako autobus (homologacja CoC pojazdu bazowego, homologacja CoC drugiego etapu jako autobus, karta pojazdu). Europejskie i polskie homologacje autobusowe zgodne z Dyrektywą 2007/46/WE b) oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim; c) książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu; d) dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu: - faktura - świadectwo zgodności WE - kartę pojazdu 37) Pojazd musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTOMET GROUP Sp. z o.o Sp. K, ul. Stankiewicza 4, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229270,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237021,00

  • Oferta z najniższą ceną: 237021,00 / Oferta z najwyższą ceną: 259407,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.