Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Białystok: Dostawy środków czystościowo - higienicznych, pieluszek jednorazowych oraz pieluchomajtek
Numer ogłoszenia: 97543 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://udsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystościowo - higienicznych, pieluszek jednorazowych oraz pieluchomajtek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków czystościowo - higienicznych, pieluszek jednorazowych oraz pieluchomajtek.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.70.00.00-7, 33.72.12.00-2, 24.00.00.00-4, 31.41.10.00-0, 33.77.12.00-7, 33.77.00.00-8, 14.40.00.00-5, 39.22.00.00-0, 39.22.21.00-5, 39.22.11.30-7, 19.51.00.00-4, 19.52.00.00-7, 33.68.10.00-7, 18.14.10.00-9, 33.76.30.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) - punktor 2, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ceny jednostkowe, ustalone w ofercie zawierają wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie ulegną zmianie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po upływie tego okresu dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym - zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmian określonych w pkt 1 Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 3. Zmiany cen mogą nastąpić w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://udsk.pl/zp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Sekcja zamówień publicznych, pok. 60007.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria, pok. 6124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystościowo - higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn do mycia naczyń poj. 1l- 255 szt. 2. Proszek do szorowania poj. 0,5 kg- 0,6 kg - 100 szt. 3. Płyn do WC poj. 0,7 l - 90 szt. 4. Oliwka dla dzieci poj. 200 ml - 447 szt. 5. Szampon dla dzieci poj. 150 - 200 ml - 1 197 szt. 6. Mydło w płynie do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii z pompką 300 ml - 9 szt. 7. Mydło w płynie z dozownikiem poj. 275 ml - 1 194 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-9, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleczko do czyszczenia 0,5 l - 51 szt. 2. Proszek do prania opakowanie 0,6 kg uniwersalny - 474 szt. 3. Pasta BHP opakowanie 0,5 kg - 234 szt. 4. Płyn do mycia podłóg, op. 1 l - 141 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maszynka do golenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynka do golenia jednorazowa - 3 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Denaturat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Denaturat 0,5 l - 426 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Baterie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bateria 3R12 - 66 szt. 2. Bateria LR 03 1,5V - 3 912 szt. 3. Bateria LR 06 1,5 V - 3 267 szt. 4. Bateria LR 9V - 93 szt. 5. Bateria LR 14 - 21 szt. 6. Bateria CR-2032 - 114 szt. 7. Bateria CR-2016 - 3 szt. 8. Bateria LR 41 - 54 szt. 9. Bateria alkaliczna LR44 - 24 szt. 10. Bateria GPA 76 - 12 szt. 11. Akumulator R6 - 114 szt. 12. Akumulator R3 - 66 szt. 13. Akumulator R14 - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pieluszki jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluszki jednorazowe rozmiar 0 (do 2 kg), opakowanie po 46 szt. - 45 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pieluszki jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluszki jednorazowe rozmiar 1 (od 2,5 do 5 kg), opakowanie po 42 szt. - 42 op. 2. Pieluszki jednorazowe rozmiar 2 (od 3 do 6 kg), opakowanie po 78 szt. - 87 op. 3. Pieluszki jednorazowe rozmiar 3 (od 4-5 do 9 kg), opakowanie po 82 szt. - 39 op. 4. Pieluszki jednorazowe rozmiar 4 (od 8 do 14-18 kg), opakowanie po 70 szt. - 60 op. 5. Pieluszki jednorazowe rozmiar 5 (od 11-12 do 18-25 kg), opakowanie po 58 szt. - 72 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar S, opakowanie po 30 szt. - 90 op. 2. Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar M, opakowanie po 30 szt. - 78 op. 3. Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar L, opakowanie po 30 szt. - 123 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sól pastylkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sól pastylkowa (a 25 kg) - 87 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Mop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mop kieszeniowy - pokrycie bawełniane 39/40 x 14 cm - 60 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zmywaki, ściereczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zmywak (gąbka) - 650 szt. 2. Ściereczki kolorowe do wycierania - 220 szt. 3. Szczotka do rąk - 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Folia aluminiowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia aluminiowa 20 mb, szer. 28 cm, gruba i wytrzymała - 54 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Artykuły cateringowe jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kubek plastikowy 200 ml - 29 700 szt. 2. Kubek sałatkowy 500 ml z pokrywką - 2 880 szt. 3. Kubek plastikowy 500 ml - 450 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.00-0, 39.22.11.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zmywacz do paznokci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywacz do paznokci 50 ml - 477 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Gumki recepturowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gumki recepturowe średnica koła 3-8 cm - 9 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Torebki strunowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki strunowe pomarańczowe do transportu próbek z napisem ostrzegawczym i znakiem Biohazard, ze szczelnym zamknięciem oraz dodatkową kieszenią na dokumenty 16 x 17 cm - 1 770 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Torebki strunowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Torebka strunowa foliowa 20 x 30 cm - 2 700 szt. 2. Torebka strunowa foliowa 15 x 20 cm - 2 490 szt. 3. Torebka strunowa foliowa 10 x 15 cm - 1 710 szt. 4. Torebka strunowa foliowa 7 x 10 cm - 300 szt. 5. Torebka strunowa foliowa 5 x 7 cm - 450 szt. 6. Torebka strunowa foliowa 35 cm x 48 cm - 1 800 szt. 7. Torebka strunowa foliowa 30 cm x 40 cm - 1 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wkład żelowy chłodzący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład żelowy chłodzący do przesyłek, elastyczny, wym. 165*89*19mm waga 230g - 1 920 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Smoczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy, lateksowy smoczek NUK z odpowietrzaczem do butelki standardowej, różne rozmiary, różne rozmiary i kształty otworów przepływowych - 9 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Breloki do kluczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety do oznakowania kluczy. Breloki w różnych kolorach - 540 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pudełka styropianowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełka styropianowe wym. 214 x 214 x 145mm grubość ścianki 25mm - 1 845 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Kubki styropianowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubek styropianowy 500 ml - 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Rękawice robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze chroniące przed substancjami chemicznymi i mikroorganizmami - 20 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamóiwenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Ręczniki papierowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik papierowy - rolka kuchenna - 216 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Worki na śmieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek na śmieci czarny 30-35 l, opakowanie 50 szt. - 36 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
- BZP.272.36.2024.ŁC Ocena wpływy wsparcia EFS na poprawę sytuacji pracowników i przedsiębiorców - pomiar 4"
- Ochrona i dozór budynku i wyposażenia Szkoły Podstawowej Nr 52 im. Dr Ireny Białówny w Białymstoku, terenu należącego do Szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA MODERNIZACJA BLOKU OPERACYJNEGO, ADAPTACJA POMIESZCZEŃ POD APTEKĘ SZPITALNĄ UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEGO
- Dostawa urządzeń sieciowych wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby jednostek organizacyjnych oraz infrastruktury Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, mięsa i wędlin drobiowych oraz tłuszczy zwierzęcych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe
- Dostawa artykułów spożywczych i chemicznych do Baru oraz opakowań jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
więcej: Sole i czysty chlorek sodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.