To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Bartoszyce: Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych, zestawów diagnostycznych, urządzeń sterylizujących, dezynfekcyjnych i higienicznych, tlenku etylenu, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, narzędzi ortopedycznych, płynów do dezynfekcji chemicznej maszyn do hemodializy, wyrobów do dializy nerkowej.
Numer ogłoszenia: 97579 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50355 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, faks 089 7642625.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych, zestawów diagnostycznych, urządzeń sterylizujących, dezynfekcyjnych i higienicznych, tlenku etylenu, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, narzędzi ortopedycznych, płynów do dezynfekcji chemicznej maszyn do hemodializy, wyrobów do dializy nerkowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 13. 1.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia składa się z 13 zadań: Zadanie 1 Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych - 41 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.19.80.00-4 Zadanie 2 Dostawa zestawów diagnostycznych - 7 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.14.16.25-7 Zadanie 3 Dostawa zestawów diagnostycznych - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.14.16.25-7 Zadanie 4 Dostawa kapsli do butelek do sterylizacji gazowej i korków do butelek do sterylizatora gazowego - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.19.10.00-5 Zadanie 5 Dostawa oleju do narzędzi - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.19.10.00-5 Zadanie 6 Dostawa tlenku etylenu - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 24.32.63.10-1 Zadanie 7 Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.63.16.00-8 Zadanie 8 Dostawa narzędzi ortopedycznych - 34 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.14.17.00-7 Zadanie 9 Dostawa płynów do dezynfekcji chemicznej maszyn do hemodializy - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.63.16.00-8 Zadanie 10 Dostawa wyrobów do dializy nerkowej - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.18.15.20-3 Zadanie 11 Dostawa wyrobów do dializy nerkowej - 1 pozycja (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.18.15.20-3 Zadanie 12 Dostawa wyrobów do dializy nerkowej - 13 pozycji (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.18.15.20-3 Zadanie 13 Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych - 2 pozycje (dokładny opis znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ) 33.63.16.00-8..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 24.32.63.10 - Tlenek etylenu 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.18.15.20 - Wyroby do dializy nerkowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30747,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27827,00
Oferta z najniższą ceną: 27827,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27827,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Informer Med. Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26472,00
Oferta z najniższą ceną: 26472,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26472,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ChM Sp. z o.o., Lewickie 3B, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60601,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59824,00
Oferta z najniższą ceną: 59824,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59824,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
- Fresenius Medical Care Polska S.A., ul. Krzywa 13, 60-118 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48725,00
Oferta z najniższą ceną: 48725,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48725,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIPRO MEDICAL EUROPE S.A. ODDZIAŁ W POLSCE W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
NIPRO MEDICAL EUROPE S.A. ODDZIAŁ W POLSCE W LIKWIDACJI
- Nipro Europe S.A. Oddział w Polsce, Aleja Jana Pawła II 23, 00-854 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147600,00
Oferta z najniższą ceną: 147600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIPRO MEDICAL EUROPE S.A. ODDZIAŁ W POLSCE W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
NIPRO MEDICAL EUROPE S.A. ODDZIAŁ W POLSCE W LIKWIDACJI
- Nipro Europe S.A. Oddział w Polsce, Aleja Jana Pawła II 23, 00-854 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26640,00
Oferta z najniższą ceną: 26640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Baxter Polska Sp. z o.o., ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65899,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62245,35
Oferta z najniższą ceną: 62245,35 / Oferta z najwyższą ceną: 62245,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY BARTOSZYCE
- Sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego wraz z jego transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
- Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu bartoszyckiego
- Zakup koparki obrotowej kołowej
- Remont kapitalny dachu na budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. E. Orzeszkowej w Bartoszycach.
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach.
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do dezynfekcji II
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących - postępowanie nr 2
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
więcej: Tlenek etylenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.