eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeśnaKonserwacja urządzeń oświetlenia drogowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-10

Leśna: Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego.
Numer ogłoszenia: 9757 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424878 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna, Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres prac do wykonania: 1.Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia ulicznego, 2.Dokonywanie przeglądów technicznych i urządzeń elementów składowych infrastruktury oświetlenia drogowego, 3. Wykonywanie okresowych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, 4. Wykonywanie pomiarów: - skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - rezystancji izolacji, - innych wymaganych pomiarów w sposób i częstotliwością określoną w szczegółowych przepisach oraz na wniosek zamawiającego, 5. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz usuwanie awarii i nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku przeprowadzonych pomiarów, 6. Wymiana i naprawa uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, 7. Wymiana uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych, 8. Wymiana uszkodzonych źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów, 9. Naprawy lub wymiany uszkodzonych linii kablowych napowietrznych, 10. Konserwację szafek i tablic rozdzielczych, 11. Regulację zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, 12. Pionowanie słupów oświetleniowych, 13. Kontrolę czasu zapalania i wyłączania oświetlenia (ustawienie programatorów astronomicznych i utrzymanie okresu świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca), 14. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych, 15. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, 16. Usuwanie plakatów, reklam, obejm, itp. z sieci oświetlenia (oprócz umieszczonych za zgodą właściciela oświetlenia), 17. Malowanie słupów lub ich części, konstrukcji wsporczych, wysięgników, drzwiczek wnęk słupowych, wolnostojących szaf oświetlenia oraz innych elementów oświetlenia, 18. Sprawdzanie i uzupełnianie oznakowania informacyjno-ostrzegawczego oraz oznakowania ułatwiającego lokalizację uszkodzonych punktów świetlnych, 19. W ramach potrzeb wykonywanie podcinek i prześwietleń roślinności ograniczającej pole świecenia, 20. Współpracę z właściwymi zakładami energetycznymi w sprawach związanych z zasilaniem energetycznym oraz właściwymi zarządcami dróg w sprawach zajęcia pasa drogowego podczas wykonywania robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa ROBERTO, ul.Prusa 30-32, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17785,80

  • Oferta z najniższą ceną: 17785,80 / Oferta z najwyższą ceną: 17785,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.