eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaRozbiórka i budowa mostu przez rzekę Sokołda k/m Bogusze w km rob. 11+114,18 w ciągu drogi powiatowej Nr 1303B wraz z rozbudową dojazdów drogi powiatowej Nr 1303B

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-16

Ogłoszenie nr 97580 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.

Sokółka: Rozbiórka i budowa mostu przez rzekę Sokołda k/m Bogusze w km rob. 11+114,18 w ciągu drogi powiatowej Nr 1303B wraz z rozbudową dojazdów drogi powiatowej Nr 1303B
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77944 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, krajowy numer identyfikacyjny 050667308, ul. ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 857118909, faks 857112229, e-mail dzial.techniczny@pzd.sokolka.com
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.sokolka.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbiórka i budowa mostu przez rzekę Sokołda k/m Bogusze w km rob. 11+114,18 w ciągu drogi powiatowej Nr 1303B wraz z rozbudową dojazdów drogi powiatowej Nr 1303B

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZD/DR-Bi/4112/4/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje. 1.1. Branża drogowa 1) Roboty przygotowawcze, w tym: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; usunięcie pni i korzeni drzew; zdjęcie warstw humusu; rozbiórki elementów dróg, przepustów i oznakowania. 2) Roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów i nasypów. 3) Odwodnienie korpusu drogowego, w tym: wykonanie przepustu stalowego z blachy falistej, kanalizacja teletechniczna ( założenie rur osłonowych). 4) Podbudowy, w tym: podbudowy z kruszyw naturalnych stabilizowanych mechanicznie. 5) Nawierzchnie, w tym: warstwa wiążąca i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego. 6) Roboty wykończeniowe, w tym: umocnienie skarp brukowcem przy przepustach; przepusty pod zjazdami 7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: oznakowanie pionowe, bariery ochronne; poręcze ochronne. 8) Elementy ulic i dróg, w tym: betonowe obrzeża chodnikowe, kostka brukowa betonowa na chodnikach na moście. 9) Zieleń drogowa, w tym: humusowanie i obsianie skarp, nasadzenia drzew. 1.2. Branża mostowa 1) Roboty przygotowawcze, w tym: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórki elementów dróg, obiektu mostowego oraz poręczy sztywnych. 2) Roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów i nasypów. 3) Ścianki szczelne - wbijanie ścianek szczelnych tymczasowych. 4) Wbijanie pali prefabrykowanych żelbetowych 40x40 wraz z obciążeniem próbnym pali. 5) Wykonanie konstrukcji stalowej z blachy falistej o przekroju skrzynkowym B=10,46m H=2,285m. 6) Zbrojenie betonu stalą klasy AIIIN (BSt500S), w tym: ławy fundamentowe, ściany czołowe - skrzydła, kapy chodnikowe, murki oporowe stożków 7) Betonowanie betonem klasy B30, W8, F150 fundamentów, ścian. 8) Montaż prefabrykowanych gzymsów z polimerobetonu. 9) Wykonanie przykanalików z rur z tworzyw sztucznych o średnicy 20cm wraz z obudową wylotów. 10) Wykonanie studzienek ściekowych 11) Izolacje bitumiczne wykonywane na zimno oraz izolacja natryskowa. 12) Umocnienie skarp, dna rowów, ścieków brukowcem, faszyną, płytami betonowymi ażurowymi oraz wykonanie palisady z kołków drewnianych. 13) Ustawienie barier ochronnych oraz wykonanie poręczy na obiektach. 14) Ustawienie krawężników kamiennych oraz obrzeży betonowych. 15) Wykonanie schodów prefabrykowanych na skarpie dla obsługi. 16) Nawierzchnia epoksydowa na chodnikach. 17) Czyszczenie strumieniowo - ścierne powierzchni betonowych, zabezpieczenie antykorozyjne oraz malowanie powierzchni betonowych. 18) Powłoka malarska na powierzchniach betonowych. 1.3. Branża telekomunikacyjna 1) Budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SKR, typ SKR-1, grunt kategorii III. 2) Budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych w wykopie wykonanym mechanicznie w gruncie kategorii III, 1 warstwa i 1 otwór w ciągu kanalizacji, 1 rura w warstwie. 3) Montaż uchwytów pod rury układane pojedynczo z przygotowaniem podłoża przy użyciu sprzętu mechanicznego, osadzenie uchwytów w podłożu betonowym - adaptacja. 4) Rury układane n/t na gotowych uchwytach - adaptacja. 5) Zabezpieczenie istn. rurociągu, wykop otwarty, grunt kategorii III, przepust rurą dwudzielną. 6) Ręczne wciąganie rur kanalizacji wtórnej, otwór wolny, rury w zwojach, 1xFi.40.mm. 7) Uszczelnianie otworów rurociągu. 8) Montaż złączy rur polietylenowych w kanalizacji, rury HDPE Fi.40.mm, złączki skręcane. 9) Wyciąganie kabla w powłoce termoplastycznej z kanalizacji kablowej, otwór z 1-kablem, kabel do średnicy 30mm. 10) Wciąganie kabla wypełnionego w powłoce termoplastycznej do kanalizacji kablowej, ręczne, średnica kabla do 30 mm, otwór kanalizacji wolny. 11) Montaż stelaży zapasów kabli światłowodowych, montaż w studni. 12) Montaż złączy przelotowych na kablach światłowodowych ułożonych w kanalizacji kablowej, kabel tubowy, mufa zapinana, jeden spajany światłowód. 13) Montaż złączy przelotowych na kablach światłowodowych ułożonych w kanalizacji kablowej, kabel tubowy, mufa zapinana, dodatek za każdy następny spajany światłowód. 14) Pomiary reflektometryczne linii światłowodowych, pomiary końcowe odcinka regeneratorowego z przełącznicy, mierzony 1 światłowód. 15) Pomiary reflektometryczne linii światłowodowych, pomiary końcowe odcinka regeneratorowego z przełącznicy, dodatek za każdy następny zmierzony światłowód. 16) Pomiary tłumienności optycznej linii światłowodowych metodą transmisyjną, pomiar przeprowadzany razem z innymi pomiarami, mierzony 1 światłowód. 17) Pomiary tłumienności optycznej linii światłowodowych metodą transmisyjną, pomiar przeprowadzany razem z innymi pomiarami, dodatek za każdy następny zmierzony światłowód. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. 1.5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. 1.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi Kierownika budowy, geodety wykonującego obsługę geodezyjną, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wymóg nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie. 1.7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.6. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 1.8. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. - VI. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2787029.10
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STRABAG Sp. z o.o., dariusz.kaczmarczyk@strabag.com, ul. Parzniewska 10, 05-800, Pruszków, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2656339.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2656339.65
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3931564.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 79.97%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.