eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoSzkolenie pod nazwą Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym + moduł wymiany butli gazowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Olecko: Szkolenie pod nazwą Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym + moduł wymiany butli gazowej
Numer ogłoszenia: 97582 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku , ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 520-30-78, faks 0-87 520-27-46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olecko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie pod nazwą Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym + moduł wymiany butli gazowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym + moduł wymiany butli gazowej. Szkoleniem zostanie objętych 22 pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwach, prowadzących działalność na terenie powiatu oleckiego ,tj: - 6 pracowników Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej 19-400 Olecko, ul. Wojska Polskiego 10 - 5 pracowników PPHU LIMBA 19-400 Olecko, Kukowo 4A - 5 pracowników PPH JAR 19-400 Olecko os. Leski 33 - 2 pracowników Usługi Remontowo-Budowlane prowadzonego przez Tadeusza Witkowskiego 19-400 Olecko, ul. Baczyńskiego 12 - 4 pracowników Przedsiębiorstwa Wielobranżowego Kram 19-400 Olecko ul. Wojska Polskiego 18. Liczba osób wskazanych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia może ulec zmianie, polegającej na zmniejszeniu liczby uczestników szkolenia w sytuacji zgłoszenia przez pracodawców mniejszej ilości pracowników. Wówczas wynagrodzenie należne wykonawcy będzie stanowiło iloczyn rzeczywistej liczby osób biorących udział w szkoleniu oraz kosztu szkolenia 1 osoby wskazanego w ofercie. Miejsce szkolenia: Olecko. Forma organizacji szkolenia: kurs. Liczba godzin szkolenia: 67 godzin, z tego : 47 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznych, 5 godzin moduł wymiany butli gazowych (praktyka). Szkolenie winno być zrealizowane w terminie maj - czerwiec 2011 r. Zajęcia powinny być dostosowane do oczekiwań i potrzeb przedsiębiorców. Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodnie z obowiązującymi w zakresie przepisami BHP oraz właściwe wyposażenie pod potrzeby zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym.optymalną ilość wózków jezdniowych odpowiednią do liczby uczestników szkolenia.Zajęcia teoretyczne odbywać się będą w pomieszczeniach instytucji szkoleniowej. Zajęcia praktyczne odbywać się będą na trenie zakładów pracy uczestniczących w projekcie. Wykonawca uzgodni godziny zajęć oraz warunki udostępnienia parku maszynowego z pracodawcami. Uwaga ww. zakłady pracy nie posiadają wózków jezdniowych z napędem gazowym. Praktyczna nauka jazdy prowadzona ma być w grupach nie większych niż 3 osobowych. Czas szkolenia praktycznego dla grupy 3 osobowej można liczyć jednocześnie dla wszystkich 3 uczestników, pod warunkiem, że osoby które aktualnie nie jeżdżą wózkiem, obserwują wykonywane manewry, odnotowując zauważone błędy. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem zewnętrznym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z zorganizowaniem i przeprowadzeniem egzaminu - koszty egzaminu należy ująć w cenie szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma program szkolenia, harmonogram zajęć, i materiały szkoleniowe (tzn. podręczniki z zakresu tematyki szkolenia, zeszyty, materiały piśmienne, itp.), które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów ww. kursu. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom za pokwitowaniem. Wykonawca zapewni uczestnikom serwis kawowy, tj. kawa, herbata, ciastka.Program szkolenia musi być zgodny z programem zatwierdzonym pod względem merytorycznym przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra właściwego ds. gospodarki i odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216). Wykonawca ubezpieczy uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz zorganizuje badania lekarskie dające możliwość uzyskania świadectwa lekarskiego wystawionego przez lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych i badania psychologiczne dające możliwość uzyskania orzeczenia o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu kierowcy wózków jezdniowych z napędem silnikowym + moduł wymiany butli gazowej - z założeniem, że w szkoleniu uczestniczyć będzie wskazana przez Zamawiającego liczba osób. Koszty z tym związane należy wliczyć w cenę szkolenia. Cena brutto za zrealizowanie szkolenia winna zostać obliczona na podstawie wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia. Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem: - zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz. U. Nr 31 poz. 216) z logo EFS - zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez UDT - zaświadczenia o ukończeniu kursu wymiany butli gazowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony przez Wykonawcę, który w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeszkolił co najmniej 22 osoby w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony przez Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował salą szkoleniową z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego, przystosowaną do prowadzenia zajęć dla minimum 22 osób, wyposażoną w stoliki, krzesła, tablicę typu flipchart z zapasem kartek lub tablicę kredową, laptop dla wykładowcy, rzutnik multimedialny, - co najmniej 2 wózkami jezdniowym z napędem gazowym .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony przez Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych, i co najmniej 3 osobami do przeprowadzenia zajęć praktycznych z których każda posiada co najmniej roczny staż pracy w ostatnich trzech latach, licząc od dnia upływu terminu składania ofert jako nauczyciel, instruktor lub wykładowca.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

OFERTA - załącznik nr 1 do siwz.Formularz cenowy - załączniki 2 do siwz. Szczegółowy program szkolenia. Projekt zaświadczenia /certyfikatu.Harmonogram szkolenia - załącznik nr 9 do siwz .Dokument, z którego wynikać będzie umocowanie Wykonawcy do podpisania oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

każda zmiana warunków wykonywania umowy w szczególności dotycząca kadry szkolącej, terminu realizacji szkolenia, harmonogramu usługi naruszająca postanowienia umowy wymaga natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego i uzyskania jego pisemnej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olecko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, pokój 16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 15:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, pokój 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne relizowane jest w ramach projektu Specjalista współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.