eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Roboty budowlane pod nazwą; Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownia ścieków i przyłączami w ul. Dalekiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Stargard Szczeciński: Roboty budowlane pod nazwą; Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownia ścieków i przyłączami w ul. Dalekiej.
Numer ogłoszenia: 97585 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane pod nazwą; Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownia ścieków i przyłączami w ul. Dalekiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownia ścieków i przyłączami w ul. Dalekiej w Stargardzie Szczecińskim. 2. Zakres robót obejmuje swym zakresem wykonanie przyłączy kanalizacyjnych do budynków mieszkalnych nr 8, 8a, 9, 9a, 10, 11 12, 13 oraz do projektowanego budynku na dz. Nr 84 /4 wraz podłączeniem do istniejących instalacji zewnętrznych oraz projekt sieci kanalizacji sanitarnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków w ulicy Dalekiej W Stargardzie Szczecińskim. Zakres robót przewiduje też ogrodzenie przepompowni ścieków i utwardzenie terenu ogrodzonego. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji ADBUD Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: 1) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm PVC o dł 290,40 m, odprowadzającej ścieki do istniejącej sieci kanalizacyjnej w ul. Dalekiej. 2) Budowę sieci kanalizacji tłocznej 75 PE o długości 168,0 m. 3) Budowę przepompowni ścieków o wydajności 2,8 l/s. 4) Wymianę istniejącego odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 200 PVC o długości 61,60. 5) Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej DN 160 PVC do budynków o łącznej długości 180,10 m. 6) Budowę studni kanalizacyjnych DN 425 PVC i DN 1000 BS 7) Przyłączenie wewnętrznych instalacji do projektowanych przyłączy. Włączenie projektowanej sieci kanalizacji tłocznej nastąpi do istniejącej studni T=19,16 K=18,10 przeznaczonej do wymiany poprzez projektowana studnie rozprężną DN1000 z biofiltrem- zlokalizowana w pasie działki drogowej nr 72/4 (ul. Daleka). 3. W skład dokumentacji projektowej, wchodzi: 1) projekt budowlany (elektryczna, sanitarna); 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (elektryczna, sanitarna); 3) przedmiary robót Przedmiary robót mają charakter szacunkowy i jedynie pomocniczy przy sporządzaniu oferty przez Wykonawcę. Wykonawca jest świadomy, iż rzeczywiste ilości i rodzaje robót mogą się różnić od podanych w przedmiarze robót, co nie będzie wpływać na wielkość i charakter wynagrodzenia Wykonawcy (wynagrodzenie ryczałtowe). 3.1. Dokumentacja projektowa, stanowi załącznik do niniejszej siwz. 3.2. Zamawiający na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy może dopuścić zastosowanie materiałów równoważnych tj. materiałów o co najmniej takich samych parametrach technicznych i standardzie wykonania w stosunku do materiałów, które w treści dokumentacji projektowej określono poprzez wskazanie znaku towarowego lub nazwę producenta. 3. Pozostałe elementy składające się na przedmiot zamówienia: 3.1 Sporządzenie i przedłożenie zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, o której mowa w §6 ust. 1 wzoru umowy (załącznika nr 2 do siwz), 3.2 Sporządzenie projektów wniosków o zajęcie pasów drogowych wraz z uzgodnieniami przeprowadzonymi z właściwym Zarządcą Drogi tj. prowadzącymi do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. Przygotowywane przez Wykonawcę wnioski będą podpisywane i składane przez Zamawiającego. Opłaty za wydawane zezwolenia są uiszczane przez Wykonawcę. 3.3 Organizacja ruchem drogowym i oznakowanie ulic na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonanymi uzgodnieniami, a także uzyskanie własnym staraniem protokolarnego odbioru dróg przez ich Zarządców po zakończeniu robót prowadzonych w pasach drogowych. 3.4 Zawarcie umowy na utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy. 4. Uwagi dotyczące sporządzania kosztorysów ofertowych. 4.1 Podstawę do sporządzenia oferty stanowi cała dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 3. 4.2. Zamawiający wyjaśnia, że przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze przy ustalaniu wartości zamówienia. 4.3 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy przed terminem złożenia oferty. Wykonawca ponosi całe ryzyko nie dokonania wizji lokalnej przyszłego placu budowy i nie uwzględnienia panujących tam warunków w wynagrodzeniu ofertowym. 5. Warunki i wymagania dotyczące zamówienia. 5.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 5.3 Warunki płatności: Faktura płatna przelewem w terminie 30 dni, od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru przedmiotu umowy bez stwierdzonych wad. 5.4 Termin przystąpienia do usuwania awarii i usterek stwierdzonych w okresie trwania gwarancji jakości na wykonane roboty : w ciągu 3 dni od daty wezwania do ich usunięcia. Termin usunięcia usterek 14 dni od dnia zgłoszenia. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z usunięciem awarii ponosi Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz 2 wykonanych robót budowlanych - budowy systemu kanalizacji sanitarnej o długości powyżej 300 mb każda, oraz 2 wykonanych robót budowlanych budowy systemu kanalizacji tłocznej o długości powyżej 200 mb każda, przy czym przynajmniej jedna z tych robót musi swoim zakresem obejmować również budowę przepompowni ścieków - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę co najmniej 500 000 zł (ważnej co najmniej na okres realizacji umowy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Termin realizacji- do 4 miesięcy od daty udzielenia zamówienia. 2. Termin o którym mowa w ust 1, może ulec zmianie w przypadku: 1/ zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 2/ wystapienia siły wyższej, 3/ zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia której nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Okrzei 6, Dział Zaopatrzenia, cena 100 złotych brutto..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 14:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Okrzei 6, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.