eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaRemonty nawierzchni utwardzonych dróg i chodników w 2009 r. będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy. Postępowanie znakOO-371/7/09

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-08

Iława: Remonty nawierzchni utwardzonych dróg i chodników w 2009 r. będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy. Postępowanie znak: OO-371/7/09
Numer ogłoszenia: 97606 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62110 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni utwardzonych dróg i chodników w 2009 r. będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy. Postępowanie znak: OO-371/7/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu są remonty i konserwacja oznakowania pionowego oraz wbudowanie nowych oznakowań Przedmiotem przetargu są remonty nawierzchni utwardzonych dróg i chodników ulic Iławy w 2009 r. będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy według podanego zasięgu i wyszczególnionego zakresu zadań. Szczegółowy wykaz robót w tabeli elementów rozliczeniowych na remonty nawierzchni utwardzonych dróg i chodników stanowiącej załącznik nr 1 do projektu umowy. Wykaz dróg objętych zakresem robót wg załącznika nr 2 do projektu umowy. 2. Remonty nawierzchni utwardzonych dróg i chodników obejmują m.in.: 1) Roboty rozbiórkowe w tym: a) rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznych. b) rozebranie nawierzchni płyt bet. gr. 15 cm, c) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - polbruk, d) rozebranie podbudowy betonowej, e) rozebranie krawężników, f) rozebranie ław pod krawężniki, g) rozebranie obrzeży trawnikowych, h) wywóz gruzu. 2) Remont cząstkowy nawierzchni utwardzonych obejmują m. in. a) nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm, b) nawierzchnie bitumiczne z mieszaki mineralno-asfaltowej wykonane na gorąco gr. od 3 cm do 7 cm, c) nawierzchnie bitumiczne z mieszaki mineralno-asfaltowej wykonane na zimno gr. od 3 cm do 7 cm, d) nawierzchnie wykonywane przy użyciu grysów gr. od 1.5 cm do 10 cm, e) nawierzchnie z płyt betonowych (trelinka), f) podbudowa z kruszywa łamanego g) podbudowa betonowa, h) regulacja studzienek, i) krawężniki betonowe 15x30. 3) Remont chodników obejmują m. in.: a) nawierzchnie z płytek betonowych 35x35x5 cm, b) nawierzchnie z płytek betonowych 50x50x7 cm, c) nawierzchnie betonowe z terlinki, d) nawierzchnie z kostki betonowej (typu polbruk), e) regulacja studzienek, f) krawężniki betonowe 15x30. g) obrzeża trawnikowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamawiania, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót. 4. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45233142-6, 45233222-1 5. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ w tym m.in. ubezpieczenia placu budowy, tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji zadania, uporządkowania terenu, obsługi geodezyjnej. 6. Zmawiający dopuszcza udział podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wypełniając wzór nr 4..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 174611.92 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy SPOMER Sp. z o.o., ul. Biskupska 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 174.611,92
  • Oferta z najniższą ceną: 174.611,92 oferta z najwyższą ceną: 174.611,92
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.