Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Łódź: Dostawa implantów ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 97607 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6393452, 6393458, faks 42 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów ortopedycznych - zamówienie podzielone na 29 pakietów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - przynajmniej jednej dostawy implantów ortopedycznych - dotyczy pakietów nr od 4-29 - przynajmniej jednej dostawy cementu kostnego - dotyczy pakietów nr 1-3, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż określone poniżej: Pakiet 1 - 1 800,00 Pakiet 11 - 27 300,00 Pakiet 21 - 17 400,00 Pakiet 2 - 1 500,00 Pakiet 12 - 9 700,00 Pakiet 22 - 4 700,00 Pakiet 3 - 1 850,00 Pakiet 13 - 5 100,00 Pakiet 23 - 14 300,00 Pakiet 4 - 16 700,00 Pakiet 14 - 18 400,00 Pakiet 24 - 2 700,00 Pakiet 5 - 14 000,00 Pakiet 15 - 3 500,00 Pakiet 25 - 5 400,00 Pakiet 6 - 15 700,00 Pakiet 16 - 23 100,00 Pakiet 26 - 2 000,00 Pakiet 7 - 17 300,00 Pakiet 17 - 6 500,00 Pakiet 27 - 2 100,00 Pakiet 8 - 14 500,00 Pakiet 18 - 4 200,00 Pakiet 28 - 5 100,00 Pakiet 9 - 18 500,00 Pakiet 19 - 1 600,00 Pakiet 29 - 2 400,00 Pakiet 10 - 4 000,00 Pakiet 20 - 11 100,00 W przypadku składania oferty na kilka pakietów wartość brutto w zł wykazanej dostawy (lub dostaw) nie może być mniejsza niż suma wartości brutto w zł właściwych dla poszczególnych pakietów. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie V.1 SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie (wg załącznika nr 5 do SIWZ), potwierdzające dopuszczenie do obrotu na rynek polski oferowanych produktów zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.95
- 2 - termin płatności - 0.05
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z par. 14 wzoru umowy, będącego załącznikiem do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi -Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zamówień Publicznych, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi -Centralny Szpital Weteranów, 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cement kostny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement kostny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cement kostny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement kostny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cement kostny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement kostny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Endoproteza rewizyjne stawu biodrowego, modularna, bezcementowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza rewizyjne stawu biodrowego, modularna, bezcementowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Protezy półzwiązane stawu kolanowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy półzwiązane stawu kolanowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: System implantów do rekonstrukcji ACL z dostępu przednio-bocznego (AM).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System implantów do rekonstrukcji ACL z dostępu przednio-bocznego (AM).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: System implantów do rekonstrukcji ACL z użyciem techniki ST oraz więzadła właściwego rzepki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System implantów do rekonstrukcji ACL z użyciem techniki ST oraz więzadła właściwego rzepki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: System szycia łąkotki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System szycia łąkotki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Implanty do chirurgii stopy i stawu skokowego; Płytki do artrodezy pierwszego stawu śródstopno-paliczkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do chirurgii stopy i stawu skokowego; Płytki do artrodezy pierwszego stawu śródstopno-paliczkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: endoproteza śródstopno-paliczkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza śródstopno-paliczkowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rekonstrukcja obrąbka stawowego i stożka rotatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rekonstrukcja obrąbka stawowego i stożka rotatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kolano.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolano.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Łąkotka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łąkotka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Bark.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bark.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Elektrody, dreny, ostrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody, dreny, ostrza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Proteza stawu ramiennego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza stawu ramiennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Endoproteza stawu kolanowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza stawu kolanowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Łąkotka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łąkotka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Biodro.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biodro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Biodro cementowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biodro cementowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Śruby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śruby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Śruby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śruby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Implanty pod śruby 2,5 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty pod śruby 2,5 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Implanty pod śruby 1,2 i 1,5 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty pod śruby 1,2 i 1,5 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Implanty pod śruby 2,0 i 2,3 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty pod śruby 2,0 i 2,3 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Śruby kaniulowane typu Herberta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śruby kaniulowane typu Herberta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Płyty do łokcia oraz dalszej nasady kości ramiennej pod śruby 2,8 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty do łokcia oraz dalszej nasady kości ramiennej pod śruby 2,8 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Proteza modułowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza modułowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Kotwica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kotwica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- Budowa magazynu soli drogowej na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal, dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
- Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie lokalnej (łódzkiej) w 2025 r.
- Dostawa ziaren i płatków, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, granulatów w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy staplerów chirurgicznych oraz śrub kaniulowanych stalowych ujęte w dwóch zadaniach
- Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych część II
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa implantów do chirurgii ręki
- Dostawa implantów ortopedycznych
- dostawa implantów kręgosłupowych i protez barkowych
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.