To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-20
Wędrzyn: Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Infrastruktura Zadanie nr 2 - Służba mundurowa Zadanie nr 3 - Służba żywnościowa - środki myjąco-czyszcząco-dezynfekujące Zadanie nr 4 - Służba żywnościowa - materiały do utrzymania czystości Zadanie nr 5 - Służba żywnościowa - produkty jednorazowe
Numer ogłoszenia: 97630 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45182 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Infrastruktura Zadanie nr 2 - Służba mundurowa Zadanie nr 3 - Służba żywnościowa - środki myjąco-czyszcząco-dezynfekujące Zadanie nr 4 - Służba żywnościowa - materiały do utrzymania czystości Zadanie nr 5 - Służba żywnościowa - produkty jednorazowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń, podzielona na 5 zadań: - Zadanie nr 1 - Infrastruktura - Zadanie nr 2 - Służba mundurowa - Zadanie nr 3 - Służba żywnościowa - środki myjąco-czyszcząco-dezynfekujące - Zadanie nr 4 - Służba żywnościowa - materiały do utrzymania czystości - Zadanie nr 5 - Służba żywnościowa - produkty jednorazowe. 1. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 2. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. 3. Data ważności musi wynosić minimum 18 miesięcy od dnia dostarczenia materiałów do 45 WOG za wyjątkiem materiałów, dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza termin przydatności do użycia krótszy niż określony przez producenta maksymalnie o 14 dni. 4. 4. Wszystkie środki chemiczne oraz produkty niebezpieczne muszą posiadać karty charakterystyki. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej kart charakterystyki dla produktów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2011 r. nr 63 poz.322). 6. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar, w dni robocze do magazynu własnym transportem i na swój koszt. Miejscami dostawy są magazyny: - Sekcji Obsługi Infrastruktury bud. 25 w m. Wędrzyn - zadanie nr 1 - Służby Mundurowej: w m Wędrzyn - zadanie nr 2 - Służby Żywnościowej: w m. Wędrzyn lub Skwierzyna - zadania nr 3,4,5 7. Dostarczenie przedmiotu zamówienia obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynów, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie lub we wskazanym miejscu przez osoby poszczególnych służb i sekcji. 8. Towar powinien być dostarczony transportem własnym przy udziale upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający wyklucza możliwość dostarczenia towaru przez firmy kurierskie. 9. Wykonawca towar będzie rozładowany i złożony w magazynie przez przedstawiciela Wykonawca w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym momencie używania produktu, do wykonania badania laboratoryjnego oferowanych środków chemicznych na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu zawartym na opakowaniu. 11. Środki czystości i higieny muszą być oznaczone przez producenta/dostawcę kodem kreskowym zgodnie z Decyzji nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r. W przypadku opakowania zbiorczego (karton) należy oznakować towar kodem ITF - 14 (czternaście cyfr), lub dla wyrobów detalicznych kodem EAN - 13 Dostarczone środki czystości winny być nowe w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu i zawierać nazwę producenta. Środki czystości musza posiadać atest PZH lub równorzędny. Dodatkowe wymagania dla poszczególnych zadań: 12. Zadanie nr 1: Wykonawca zobowiąże się do przekazania wypełnionej Karty Wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) dla odbiorcy wyrobu zamówienia. W karcie wyrobu Wykonawca powinien umieścić numer GTIN i dane uzupełniające wyrobu (zgodnie z załącznikiem nr 6 Decyzji nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.) Wykonawca Karty Wyrobu powinien przekazać odbiorcy zamówienia najpóźniej w dniu dostawy. 13. Zadanie nr 3: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karta charakterystyki produktu wraz z dostawą, spełnienie wymogów HACCP, atest Higieniczny lub świadectwo Jakości Zdrowotnej wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inny równoważny dokument wraz z dostawą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami, zawarty jest w Formularzach cenowych, stanowiących Załącznik nr 2a-e, do niniejszej specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 14.52.23.00 - Szmergiel 44.17.40.00 - Folia 39.22.43.20 - Gąbki 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.82.00.00 - Środki organiczne powierzchniowo czynne 24.45.50.00 - Środki odkażające 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.81.20.00 - Pasty i kremy 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.10.00 - Preparaty piorące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Infrastruktura
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
- FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWO- USŁUGOWA Jan Duszeńko, ul. Legnicka 38/2, 59-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30463,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23182,43
Oferta z najniższą ceną: 23182,43 / Oferta z najwyższą ceną: 49935,81
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Służba mundurowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
- FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWO- USŁUGOWA Jan Duszeńko, ul. Legnicka 38/2, 59-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9056,49
Oferta z najniższą ceną: 2878,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16855,44
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Służba żywnościowa - środki myjąco-czyszcząco-dezynfekujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- P.P.H. TESS Sp. J Małgorzata o Sławomir Maksymowicz, ul. Gen. Okulickiego 3, 73-102 Stargard, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29826,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27677,46
Oferta z najniższą ceną: 27677,46 / Oferta z najwyższą ceną: 27677,46
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Służba żywnościowa - materiały do utrzymania czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- P.P.H. TESS Sp. J Małgorzata o Sławomir Maksymowicz, ul. Gen. Okulickiego 3, 73-102 Stargard, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6707,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4709,42
Oferta z najniższą ceną: 4709,42 / Oferta z najwyższą ceną: 15565,65
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Służba żywnościowa - produkty jednorazowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Diss- Pol Agnieszka Bartosińska, ul. Działkowców 20, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75456,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117985,29
Oferta z najniższą ceną: 117985,29 / Oferta z najwyższą ceną: 205985,03
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
więcej: Szmergiel »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.