Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-07
Sicienko: Zakup koparko-ładowarki na potrzeby gospodarki wodnej i gospodarki ściekowej dla mieszkańców Gminy Sicienko
Numer ogłoszenia: 97633 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Sicienku , ul. Lipowa 1, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 58-70-690, faks 0-52 58-70-749.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zksicienko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki na potrzeby gospodarki wodnej i gospodarki ściekowej dla mieszkańców Gminy Sicienko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup koparko - ładowarki na potrzeby gospodarki wodnej i gospodarki ściekowej dla mieszkańców Gminy Sicienko. Oferowana koparko-ładowarka winna spełniać wymagania polskich przepisów dotyczących dopuszczenia do ruchu, wydanych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2012, poz. 1137 z późn. zm.). Charakterystyka techniczna koparko - ładowarki: 1) rok produkcji - koparko-ładowarka wraz z osprzętem wyprodukowana nie wcześniej niż w 2014 roku, fabrycznie nowa, jak również wszystkie podzespoły i elementy winny być fabrycznie nowe, 2) system pochłaniania energii w siłownikach, 3) silnik o mocy min. 70 kW, 4) znamionowa prędkość obrotowa silnika - 2200 obr/min, 5) przednia oś skrętna, 6) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie (hydrostatycznie), 7) skrzynia biegów manualna - min. 4 biegi do przodu i min. 3 do tyłu, 8) możliwość zmiany biegów pod obciążeniem, 9) możliwość wyboru napędu na jedną lub dwie osie, 10) zbiornik paliwa z korkiem zamykanym na klucz, 11) koła przednie z oponami o rozmiarze 18-20 cali, 12) koła tylne z oponami o rozmiarze 26-28 cali, 13) mosty wyposażone w zwolnice z przekładnią planetarną z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego, 14) kabina ogrzewana z wysoko wydajnym układem wentylacji, 15) zewnętrzne lusterka, 16) uchylne szyby boczne, 17) wycieraczki na tylnej i przedniej szybie kabiny, 18) ciśnienie robocze układu hydraulicznego min. 250 bar, 19) układ hydrauliczny o przepływie min. 150l/min, 20) błotniki na wszystkich kołach, 21) masa maszyny gotowej do pracy min. 8500 kg, 22) łyżka ładowarki typu co najmniej 4 w 1 wielofunkcyjna, otwierana (o poj. 1,0-1,1 m3) z widłami, 23) wysokość załadunku - 3,20m-3,50m 24) udźwig części ładowarkowej na widłach - powyżej 3000kg, 25) sterowanie osprzętem ładowarkowym za pomocą joysticka ze wspomaganiem hydraulicznym, 26) sterowanie osprzętem koparkowym mechaniczne za pomocą dźwigni, 27) ramię koparki teleskopowe, 28) łyżka koparkowa 300 mm z zębami (+/- 20% szerokości), 29) łyżka koparkowa 600 mm z zębami (+/- 20% szerokości), 30) łyżka koparkowa do skarpowania 1500 mm (+/- 20% szerokości), 31) głębokość kopania minimum 5,50m, 32) możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, 33) układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu, 34) szybkozłącze koparkowe mechaniczne, 35) podkładki gumowe podpór, 36) immobiliser, 37) radioodtwarzacz CD z głośnikami, 38) czujnik wysuniętych podpór, 39) oświetlenie kabiny, 40) oświetlenie drogowe, 41) oświetlenie robocze - 4 lampy przód i 4 lampy tył, 42) lampa ostrzegawcza tzw. kogut. Wymagania i warunki realizacji stawiane Wykonawcy: 1) Oferowany pojazd musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy stabilnie umocowanej, trójkąta ostrzegawczego, apteczki, skrzynki narzędziowej wraz z podstawowymi kluczami. 2) Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone: a) komplet kluczy koparko-ładowarki w liczbie dostarczonej przez producenta (min 2 kpl) b) wszelkie przedmioty dostarczone przez producenta, niezbędne do prawidłowego użytkowania koparko-ładowarki oraz osprzętu, c) następującą dokumentację w języku polskim obejmującą: - książkę serwisową koparko-ładowarki wraz z osprzętem, - fabryczna instrukcję obsługi koparko-ładowarki oraz osprzętu, wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji, - książkę gwarancyjną koparko-ładowarki oraz wyposażenia, - katalog części zamiennych, 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki. 5) Oferowany sprzęt winien mieć zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7) Pojazd winien być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz praw osób trzecich. 8) Nie dopuszcza się dostawy pojazdu wykonanego jako prototyp, seria próbna lub jako produkcja jednostkowa. 9) Wykonawca poda wszystkie konieczne telefony kontaktowe i numery fax oraz inne dane niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11) Wyżej wymienione parametry stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. 12) Oferowany pojazd może posiadać parametry lepsze bądź takie same. Warunki gwarancji na oferowaną koparko-ładowarkę: 1) Wymagane udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy, bez limitu przepracowanych godzin. 2) W okresie gwarancyjnym Wykonawca ma zapewnić: a) sprawne działanie pojazdu, b) bezpłatny serwis obejmujący pełny zakres obsług i napraw wraz z kosztami dojazdu, c) w przypadku powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy pojazdu Wykonawca zobowiązany jest w terminie 48 godzin licząc od momentu pisemnego (faksem i listem) zgłoszenia usterki lub awarii do przystąpienia do naprawy w miejscu postoju maszyny. Zakończenie naprawy winno nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od jej rozpoczęcia. d) naprawę pojazdu u użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca winien zapewnić doprowadzenie pojazdu do stacji serwisowej oraz jego odbiór i doprowadzenie z miejsca naprawy do użytkownika. Czynności te dokonywane będą na koszt Wykonawcy. 3) Koszty napraw pojazdu wynikające z wad fabrycznych w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca, w razie niemożności usunięcia wad pojazd podlega wymianie na wolny od wad. 4) Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu bez limitu osób (czas do 2 dni od dostarczenia sprzętu). 5) Zamawiający zobowiązuje się do przestrzegania zasad eksploatacji określonych w instrukcji, stosowania materiałów eksploatacyjnych uzgodnionych z Wykonawcą, a także terminowego wykonywania przeglądów gwarancyjnych. 6) Wykonawca dostarczy na własny koszt zaoferowaną koparko-ładowarkę wraz z osprzętem do siedziby Zamawiającego tj. ul. Lipowa 1 w Sicienku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem b do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, złożenia przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem d do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem b do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem b do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem b do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
- Opis techniczny przedmiotu zamówienia według załącznika c do SIWZ. - Certyfikat CE dla oferowanego sprzętu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Lista punktów serwisowych, które mogą obsługiwać oferowany sprzęt, znajdujące się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. - Projekt umowy - załącznik f do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w umowie są dopuszczalne w przypadku, gdy zaistnieje jedna z niżej wymienionych przesłanek: a. konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b. zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną one potwierdzone protokołem konieczności ich wykonania podpisanym przez strony niniejszej umowy, c. w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, d. w przypadku zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zksicienko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny w Sicienku,
ul. Lipowa 1,
86-014 Sicienko,
woj. kujawsko-pomorskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zakładu Komunalnego w Sicienku, ul. Lipowa 1, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający stara się o dofinansowanie zadania objętego niniejszą procedurą przetargową ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.