eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockUtrzymanie czysto¶ci w budynku krytej P³ywalni Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6 (sprz±tanie - zamówienie nr 2) od 01 czerwca 2017 r. od godz. 6:00 do 01.03.2018 r. do godz. 6:00.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-06-16

Og³oszenie nr 97638 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.

P³ock: Utrzymanie czysto¶ci w budynku krytej P³ywalni Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6 (sprz±tanie - zamówienie nr 2) od 01 czerwca 2017 r. od godz. 6:00 do 01.03.2018 r. do godz. 6:00.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 12069-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 366071611, ul. Plac Celebry Papieskiej 1, 09-400 P³ock, pañstwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 24 367 26 86, faks 24 367 26 96, e-mail biuro@mosirplock.pl, biuro@mosirplock.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosirplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Utrzymanie czysto¶ci w budynku krytej P³ywalni Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6 (sprz±tanie - zamówienie nr 2) od 01 czerwca 2017 r. od godz. 6:00 do 01.03.2018 r. do godz. 6:00.

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymania czysto¶ci w budynku krytej P³ywalni Podolanka znajduj±cej siê w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6. £±czna powierzchnia do sprz±tania wynosi 5 785 m2, w tym koryta przelewowe wokó³ niecek oraz dozowniki do myd³a, papieru toaletowego i rêczników typu ZZ. Sprz±taniu podlegaj±: 1)natryski - 250 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 2)szatnie/przebieralnie -300 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 3)korytarze, schody - 1380 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 4)sanitariaty -160 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 5)trybuny -140 m2 + 197 fotelików, 6)parkiet -133 m2, 7)powierzchnia przybasenowa - 600 m2, w tym ¶ciany, 8)niecki basenowe - 850 m2, 9)okna - 400 m2 (praca na wysoko¶ci), 10)lustra 40m2, 11)przelewy basenowe - 200 mb, 12)sauny z przyleg³ymi pomieszczeniami (natryski + pomieszczenia wypoczynkowe) - 125 m2, 13)pod³ogi PCV - PL Y Flor (metalik) - 1400 m2, 14)dozowniki do myd³a - myd³o w p³ynie - 34 szt., myd³o w pianie - 2 szt. 15)pojemnik do papieru toaletowego - 26 szt. 16)pojemnik do rêczników typu ZZ - 19 szt. 17)¶mietniczki - na odpady segregowane - 5 szt.,na odpady niesegregowane - 41 szt. Us³uga bêd±ca przedmiotem zamówienia wykonywana bêdzie w czasie otwarcia obiektu, czyli w dni powszednie, soboty, niedziele i w wyznaczone ¶wiêta, w które obiekt bêdzie otwarty.Gruntowne sprz±tanie P³ywalni mo¿liwe jest wy³±cznie w godzinach nocnych 22:00 - 6:00.System sprz±tania: we wszystkie dni tygodnia, w tym w niedziele oraz w ¶wiêta, w które obiekt bêdzie otwarty. Wymagany uk³ad sprz±tania: w dniu powszednie: bie¿±cy serwis sprz±taj±cy w godz. 6:00 - 22:00, gruntowne sprz±tanie obiektu w godz. 22:00 - 6:00, w niedziele: bie¿±cy serwis sprz±taj±cy w godz. 10:00 - 22:00, gruntowne sprz±tanie obiektu w godz. 22:00 - 6:00;w ¶wiêta, w które obiekt bêdzie otwarty:bie¿±cy serwis sprz±taj±cy: w godzinach otwarcia obiektu, gruntowne sprz±tanie obiektu: po zamkniêciu obiektu. Obsada ilo¶ciowa:bie¿±cy serwis sprz±taj±cy: jednocze¶nie min. 2 osoby, gruntowne sprz±tanie obiektu: min 4 osoby, osoba nadzoruj±ca. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca zobowi±zany jest, przez ca³y okres obowi±zywania umowy, zatrudniaæ do pracy na P³ywalni i zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, tak± liczbê osób, która zapewni spe³nienie okre¶lonych wy¿ej ustaleñ (co najmniej 11 osób). W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci sprz±tania w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej rêki

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT267300
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Przedsiêbiorstwo Wielobran¿owe HORUS Krzysztof Olczyk, biuro@horusplock.pl, ul. Padlewskiego 4/9, 09-402, P³ock, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 328779,00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 328779,00
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 328779,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: sprz±tanie czê¶ci pomieszczeñ


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zosta³o udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 dotychczasowemu wykonawcy us³ug i polega na powtórzeniu podobnych us³ug. Zamówienie to przewidziane by³o w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.