To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Zielona Góra: asystę techniczną i konserwację oprogramowania zintegrowanego systemu zarządzania miastem OTAGO
Numer ogłoszenia: 97649 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23962 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: asystę techniczną i konserwację oprogramowania zintegrowanego systemu zarządzania miastem OTAGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna i konserwacja oprogramowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem OTAGO zwanego dalej Programami: 1.1. Wykaz oprogramowania do objęcia usługą asysty technicznej i konserwacji: 1) Ewidencja ludności - ELUD 2) Rejestracja i śledzenie spraw - RISS 3) Obsługa finansowo-księgowa organu - FKORG 4) Obsługa finansowo-księgowa jednostki budżetowej - FKJB 5) Naliczanie podatku od nieruchomości - PNIER 6) Windykacja podatku od nieruchomości -WNIER 7) Obsługa wydatków budżetowych - WYBUD 8) Obsługa wpływów budżetowych - WPBUD 9) Obsługa ewidencji działalności gospodarczej - EDG(POGOS) 10) Obsługa kasy dochodowej i wydatkowej - KASA 11) Obsługa komunalnych lokali mieszkalnych - LOKM 12) Obsługa planowania i kontroli realizacji budżetu gminy - PLBUD 13) Obsługa dodatków mieszkaniowych - DOCZ 14) Obsługa koncesji - KOALA, 15) Obsługa świadczeń rodzinnych - SWR 16) Obsługa kartotek osób fizycznych i pozostałych - KOS 17) Naliczanie i windykacja podatku od środków transportowych - NWPOJ 18) Naliczanie opłat gruntowych- OPGRU, 19) Windykacja opłat gruntowych - WOGRU 20) Obsługa funduszu alimentacyjnego - OFA, KADRY, PŁACE 21) Obsługa egzekucji komorniczych - SOE. 1.2. Wszystkie moduły będą omawiane włącznie z rozszerzeniami funkcjonalnymi. 1.3. Zakres usług asysty technicznej i konserwacji obejmuje: 1) Telefoniczną pomoc i doradztwo w sprawie używania Programów; 2) Usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego; 3) bezpłatną aktualizację oprogramowania wynikającą ze zmiany przepisów prawnych w ustalonym umową lub projektem zakresie funkcjonalnym udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania kolejnych wydań Programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora. 4) bezpłatną aktualizacje oprogramowania wynikająca z rozwoju systemu 2. Obowiązki Wykonawcy: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym , a w szczególności Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej . 2.2.Terminy usuwania błędów. a. Wykonawca przystąpi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych do usunięcia błędu niekrytycznego zgłoszonego na piśmie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Usunięcie błędu trwać będzie nie dłużej niż 5 dni roboczych. b. W przypadku błędów krytycznych uniemożliwiających Zamawiającemu korzystanie z funkcji Systemu niezbędnych do bieżącej pracy, Wykonawca przystąpi niezwłocznie do usunięcia błędu zgłoszonego na piśmie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Usunięcie błędu krytycznego trwać będzie nie dłużej niż 1 dzień roboczy. c. Wykonawca przeprowadzi aktualizację oprogramowania wynikającą ze zmiany przepisów prawnych przed dniem wejścia ich w życie, o ile zmiany zostaną ogłoszone z wyprzedzeniem umożliwiającym wykonanie takich modyfikacji. d. Wykonawca dołoży wszelkich starań do dokonania modyfikacji w jak najkrótszym czasie, o ile niemożliwe będzie spełnienie warunków z pkt. c. e. Wykonawca w ramach asysty technicznej udzieli porad w używaniu Programów dotyczących rozwiązywania konkretnych, wyspecyfikowanych problemów. Porady będą udzielane wyłącznie przeszkolonym pracownikom Zamawiającego. f. Wykonawca będzie informował Zamawiającego o terminach udostępnienia nowych wersji (lub modyfikacji) oprogramowania nie później niż siedem dni roboczych przed terminem udostępnienia. g. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do serwisu internetowego zawierającego aktualne wersje dokumentacji i odpowiedzi na powtarzające się pytania oraz udzieli prawa do kopiowania i drukowania dostępnych materiałów z zakresu Programów na potrzeby własne. h. Wykonawca będzie przesyłać Zamawiającemu nowe wersje (lub modyfikacje) oprogramowania pocztą elektroniczną wraz z instrukcją instalacyjną, szczegółowym opisem zmian lub modyfikacji, podstawą formalno-prawną przesłanych zmian lub modyfikacji, oraz suplementami do dokumentacji będących w posiadaniu Zamawiającego. i. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej 6 miesięcy, o wszystkich potrzebach zmian w konfiguracji sprzętowo-systemowej niezbędnych do przetwarzania nowych wersji lub nowych funkcji Programów. 3. Obowiązki Zamawiającego: 3.1. Zamawiający zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Wykonawcą w trakcie realizacja zamówienia, w szczególności poprzez: a. zgłoszenie Wykonawcy na piśmie danych osób upoważnionych do zgłaszania błędów lub uwag do Programów; b. udostępnienie Wykonawcy wszelkich posiadanych informacji mających znaczenie dla prawidłowej i kompletnej realizacji zamówienia; c. udostępnienie Wykonawcy połączenia modemowego do Systemu w trybie call-back, z wyłączeniem tego trybu dla usuwania błędów w działaniu modułów systemu OTAGO zgłoszonych zgodnie z punktem 2.2.2 ppkt a,b,c Zaproszenia lub równoważnego bezpiecznego łącza tunelowego. d. terminowe dokonywanie płatności; e. prawa autorskie do dostarczonego przez Z.U.I. OTAGO oprogramowania aplikacyjnego Systemu OTAGO należą do Z.U.I. OTAGO sp. z o.o., a Zamawiającemu nie wolno ujawniać ani dostarczać osobom trzecim otrzymanych wersji źródłowych podsystemów aplikacyjnych ani ich dokumentacji technicznej. 3.2 Zamawiający zobowiązuje się do utrzymywania opieki technicznej nad systemem operacyjnym oraz nad systemem zarządzania bazą danych, a zwłaszcza do eksploatacji wymienionego oprogramowania w wersjach uzgodnionych z Wykonawcą. 4. Wykonawca wykona zamówienia własnymi siłami (Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom wykonywania przedmiotu zamówienia)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG INFORMATYCZNYCH OTAGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG INFORMATYCZNYCH OTAGO SP. Z O.O.
- Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o., ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 445000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 538643,76
Oferta z najniższą ceną: 538643,76 / Oferta z najwyższą ceną: 538643,76
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zintegrowany System Wspomagania Zarządzaniem Miastem OTAGO musi być utrzymywany, konserwowany i rozwijany. Wymaga stałej modernizacji w związku z ustawicznie zmieniającymi się przepisami prawa w Polsce oraz dostosowywaniem polskich systemów komputerowych do zgodności z dyrektywami Unii Europejskiej. System OTAGO jako system zintegrowany jest trudny do wytworzenia i utrzymania. Jednym z niezbędnych mechanizmów bezpieczeństwa dla takich systemów są umowy typu: obsługa, serwis i konserwacja - asysta techniczna w postaci przedłużonej gwarancji, konserwacji i rozwoju. System jest również elementem zadań rzeczowych Urzędu Miejskiego ściśle powiązanych z długoterminowymi planami rozwoju usług prowadzonych przez UM w Zielonej Górze. Umowa w 2012 roku obejmować będzie ponad 20 podsystemów Systemu OTAGO. W sytuacjach szczególnych, takich jak powyższa, gdzie mamy do czynienia z jedynym wytwórcą i zarazem dystrybutorem oprogramowania, nie możemy ich zawierać z dowolnym, wybranym podmiotem gospodarczym. Umowę na konserwację możemy zawrzeć tylko z firmą, jest właścicielem praw autorskich i jedyna ma prawo obsługiwać ten produkt. Jedynym właścicielem praw autorskich do Systemu OTAGO jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO sp. z o.o. z Gdańska
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa ulicy Racula-Widokowa w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania: Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
- Zakup i wdrożenie licencji służącej do post-processingu obrazowania mózgu.
- Wykonanie badania pn." Identyfikacja i analiza łańcuchów wartości w obszarach lubuskich inteligentnych specjalizacji".
- SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJÓW,SMARÓW ORAZ PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE
- Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń ( podnoszenie motywacji i kompetencji osobistych, komunikacja bez barier w dialogu,technik aktywnej nauki,stres jak go oswoić) - powiat gorzowski
- Przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC ( powiat żarski)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz serwis zintegrowanego systemu informatycznego dla ZOZ Strzyżów z podziałem na pakiety
- Odnowienie wsparcia technicznego systemów Fortinet
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
- Nadzór autorski, serwis oprogramowania systemów informatycznych Infomedica/AMMS.
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad systemem HIS Eskulap
- Usługa serwisową wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.