eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w kraju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Chorzów: Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w kraju.
Numer ogłoszenia: 97662 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, fax 032 3490580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w kraju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie letniego wypoczynku (w kraju) dla dzieci i młodzieży. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje dwie części: Część I Kolonie letnie w górach (z wyjątkiem Beskidu Śląskiego i Żywieckiego), Część II Kolonie letnie nad morzem - wschodnia część Bałtyku (z wyjątkiem Zatoki Gdańskiej).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej Kod CPV wg słownika 2008: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniają niżej wymienione warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ze zm.) zwanej dalej Ustawą. Warunek I: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek II: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek III: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek IV: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia wyżej wymienionych warunków Wykonawcy muszą spełniać następujące kryteria. ad. Warunek I 1. być uprawnionymi do prowadzenia działalności lub czynności. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagane uprawnienia dotyczą każdego z nich. 2. posiadać aktualny wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Gospodarki wraz z ważną umową gwarancyjną lub umową ubezpieczenia organizatora turystyki i pośrednika turystycznego zgodnie z art. 5 ust. 2 pkt 3 ustawy o usługach turystycznych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagane uprawnienia dotyczą każdego z nich. 3. posiadać aktualny wpis do Rejestru Organizatora Turystyki i Pośredników Turystycznych Wojewody. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagane uprawnienia dotyczą każdego z nich. ad. Warunek II 4. dysponować obiektami spełniającymi wymagania opisane w części II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz posiadającymi aktualne Karty Kwalifikacyjne Obiektów. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagane uprawnienia mogą spełniać łącznie. 5. dysponować odpowiednią ilością wykwalifikowanej kadry pedagogicznej i medycznej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). 6. dysponować autokarem klasy LUX posiadającym aktualne wymagane przepisami prawa przeglądy oraz badania techniczne wraz z odpowiednią załogą adekwatną do długości trasy przewozu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). ad. Warunek III 7. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności turystycznej (w okresie realizacji przedmiotu umowy). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). 8. posiadać do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). ad. Warunek IV 9. nie zalegać z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten winien spełniać każdy z Wykonawców. 10. spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 musi bezwarunkowo spełniać przynajmniej jeden z nich, warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 mogą spełniać wspólnie (łącznie), natomiast warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 musi spełniać każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty: ad. Warunek I 1. dołączyć do formularza oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. dołączyć do formularza oferty aktualne zaświadczenie z Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Gospodarki wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie ważnej umowy gwarancji lub umowy ubezpieczenia organizatora turystyki i pośrednika turystycznego. 3. dołączyć do formularza oferty aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatora Turystyki i Pośredników Turystycznych Wojewody, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ad. Warunek II 4. dołączyć do formularza oferty aktualne Karty Kwalifikacyjne Obiektów w których organizowane będą kolonie. 5. złożyć (na formularzu oferty) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednią ilością wykwalifikowanej kadry pedagogicznej (przewidzianej do wykonania zamówienia) oraz zapewni opiekę medyczną na czas pobytu dzieci i młodzieży na koloniach. 6. złożyć (na formularzu oferty) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje autokarem klasy LUX posiadającym aktualne wymagane przepisami prawa przeglądy oraz badania techniczne wraz z odpowiednią załogą adekwatną do długości trasy przewozu. ad. Warunek III 7. złożyć (na formularzu oferty) oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności turystycznej. 8. złożyć (na formularzu oferty) oświadczenie, że Wykonawca posiada do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia. ad. Warunek IV 9a. dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9b. dołączyć do oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników. 10. dołączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kolonie letnie w górach (z wyjątkiem Beskidu Śląskiego i Żywieckiego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 15 dniowych kolonii letnich w górach (z wyjątkiem Beskidu Śląskiego i Żywieckiego) dla ok. 13 dzieci oraz zapewnienie: - pełnego całodziennego wyżywienia (3 posiłki + podwieczorek) oraz suchego prowiantu na drogę powrotną, - noclegów w pokojach max. 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym w pokojach - na wyłączność pokoju, - opiekuna w czasie przejazdu, - wykwalifikowanej opieki pedagogicznej i medycznej, - transportu autokarem klasy LUX z przed budynku ZUS na miejsce pobytu i z powrotem, - pakietu ubezpieczeń NNW oraz bagaż (w czasie pobytu na turnusie i w czasie przejazdu), - dostępu do boisk sportowych i sprzętu sportowo-rekreacyjnego, - dostępu do świetlicy ze sprzętem RTV oraz salki rekreacyjnej, - programu KO tj.: min. 2 wycieczek (obligatoryjne), dyskotek, ognisk, zajęć na basenie, konkursów i quizów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kolonie letnie nad morzem - wschodnia część Bałtyku (z wyjątkiem Zatoki Gdańskiej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 15 dniowych kolonii letnich nad morzem - wschodnia część Bałtyku z wyjątkiem Zatoki Gdańskiej (max. odległość od morza 200 m) dla ok. 41 osób (dzieci i młodzieży) oraz zapewnienie: - pełnego całodziennego wyżywienia (3 posiłki + podwieczorek) oraz suchego prowiantu na drogę powrotną, - noclegów w pokojach max. 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym w pokojach - na wyłączność pokoju, z balkonem i telewizorem, - opiekuna w czasie przejazdu, - wykwalifikowanej opieki pedagogicznej i medycznej, - transportu autokarem klasy LUX z przed budynku ZUS na miejsce pobytu i z powrotem, - pakietu ubezpieczeń NNW oraz bagaż (w czasie pobytu na turnusie i w czasie przejazdu), - dostępu do boisk sportowych i sprzętu sportowo-rekreacyjnego np. rowerów, - dostępu do świetlicy ze sprzętem RTV oraz salki rekreacyjnej, - programu KO tj.: min. 2 wycieczek (obligatoryjne nie licząc wycieczki - rejsu statkiem), min. 1 rejsu statkiem (obligatoryjne), dyskotek, ognisk, konkursów, quizów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.