eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo[A] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Nikielkowo, gmina Barczewo - obszar o łącznej powierzchni ok. 582 ha. [B] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Barczewa wraz z fragmenta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Barczewo: [A] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Nikielkowo, gmina Barczewo - obszar o łącznej powierzchni ok. 582 ha. [B] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Barczewa wraz z fragmentami terenów w obrębach Ruszajny i Bark-Wrocikowo - obejmującej 12 obszarów, o łącznej powierzchni ok. 25,5 ha, [C] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Wójtowo, gmina Barczewo, obejmującej 8 obszarów o łącznej powierzchni ok. 38,5 ha.
Numer ogłoszenia: 97677 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, tel. 089 5148664.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: [A] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Nikielkowo, gmina Barczewo - obszar o łącznej powierzchni ok. 582 ha. [B] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Barczewa wraz z fragmentami terenów w obrębach Ruszajny i Bark-Wrocikowo - obejmującej 12 obszarów, o łącznej powierzchni ok. 25,5 ha, [C] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Wójtowo, gmina Barczewo, obejmującej 8 obszarów o łącznej powierzchni ok. 38,5 ha..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie zmian w/w projektów należy wykonać (na mapach w skali 1:1000 lub 1:2000 w wersji kolorowej oraz w postaci pliku graficznego np.DXF), zgodnie z obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych oraz w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy: 1. Sporządzenie wszelkich opracowań i analiz niezbędnych do uchwalenia zmian objętych niniejszym przetargiem. 2. Opracowanie zmiany miejscowego planu należy wykonać zgodnie z obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych oraz w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego, na mapach w skali 1:1000 lub 1:2000 w wersji kolorowej. W przypadku zmiany w trakcie opracowania ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym lub obowiązujących aktów wykonawczych, Projektant zobowiązany jest w ramach niniejszej umowy uzupełnić opracowanie o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia pracy. 3. Przygotowanie pisemnych zawiadomień instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu zmiany miejscowego planu o przystąpieniu do jego sporządzenia. 4. Przygotowanie wykazu wniosków złożonych do projektu planu. 5. Przygotowanie wykazu materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby projektu zmiany miejscowego planu ...(aktualne na dzień przekazania projektu planu do uzgodnienia). 6. Przygotowanie materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych wykorzystywanych na potrzeby projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (aktualne na dzień przystąpienia do sporządzenia projektu do uzgodnienia). 7. Przygotowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do uzgodnień wynikających z obowiązujących ustaw. 8. Przygotowanie wykazu opinii do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 9. Przygotowanie korespondencji, ogłoszeń i obwieszczeń i uchwały w formie wydruku i w wersji elektronicznej w postaci pliku MS - Microsoft Word. 10. Uczestnictwo i udzielanie informacji podczas publicznej dyskusji, w trakcie wyłożenia planu do publicznego wglądu, oraz analizy uwag złożonych do wyłożonego planu wraz z propozycją ich rozpatrzenia. 11. Przygotowanie załącznika do uchwały, udział w sesji Rady Miejskiej w Barczewie dotyczącej uchwalenia planu wraz z rozstrzygnięciem uwag, oraz obsługa wyłożenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wynikająca z obowiązującej Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w dni ustalone z Urzędem Miejskim w Barczewie - w razie konieczności składanie wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych). 12. Prezentacja projektu planu na forum gminy oraz udział w dyskusji publicznej. 13. Dostarczenie kompletnego opracowania do uchwalenia zmiany projektu i prezentacji na Sesji zatwierdzającej. 14. Skompletowanie dokumentacji formalno - prawnej celem przekazania do wojewody. 15. Projektant zobowiązuje się do wykonania 1 egz. projektu planu oraz 4 egz. kolorowych egzemplarzy opracowania ostatecznego + 3 egzemplarze dokumentacji formalno - prawnej. Miejscowy plan należy sporządzić w formie opisowej i graficznej oraz w wersji elektronicznej w postaci pliku graficznego np. DXF. Mapy stanowiące cześć graficzną powinny być zalaminowane folią. 16. Projektant przygotuje komplet materiałów niezbędnych do instytucji uzgadniających (tekst + mapy).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: zamawiajacy przewiduje wniesienie wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - jak w pkt. V. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności / np. kopia ubezpieczenia o.c. z właściwej izby. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin sporządzenia projektu zmiany planu - 20

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barczewo.sprint.com.pl/article/przetargi_ogloszenia

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Barczewo z siedzibą w Barczewie Plac Ratuszowy 1 11 - 010 Barczewo pok. Nr8 cena za pobranie siwz = 0.00 zł..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Barczewo z siedzibą w Barczewie Plac Ratuszowy 1 11 - 010 Barczewo pok. Nr1 buiro obsługi interesanta.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: [A] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Nikielkowo, gmina Barczewo - obszar o łącznej powierzchni ok. 582 ha..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: [A] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Nikielkowo, gmina Barczewo - obszar o łącznej powierzchni ok. 582 ha. Opracowanie zmian w/w projektów należy wykonać (na mapach w skali 1:1000 lub 1:2000 w wersji kolorowej oraz w postaci pliku graficznego np.DXF), zgodnie z obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych oraz w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: [B] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Barczewa wraz z fragmentami terenów w obrębach Ruszajny i Bark-Wrocikowo - obejmującej 12 obszarów, o łącznej powierzchni ok. 25,5 ha,.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: [B] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Barczewa wraz z fragmentami terenów w obrębach Ruszajny i Bark-Wrocikowo - obejmującej 12 obszarów, o łącznej powierzchni ok. 25,5 ha, Opracowanie zmian w/w projektów należy wykonać (na mapach w skali 1:1000 lub 1:2000 w wersji kolorowej oraz w postaci pliku graficznego np.DXF), zgodnie z obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych oraz w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: [C] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Wójtowo, gmina Barczewo, obejmującej 8 obszarów o łącznej powierzchni ok. 38,5 ha..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: [C] Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Wójtowo, gmina Barczewo, obejmującej 8 obszarów o łącznej powierzchni ok. 38,5 ha. Opracowanie zmian w/w projektów należy wykonać (na mapach w skali 1:1000 lub 1:2000 w wersji kolorowej oraz w postaci pliku graficznego np.DXF), zgodnie z obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych oraz w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.