Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Olsztyn: Czyszczenie, legalizacja zbiorników mps.
Numer ogłoszenia: 97691 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423856, fax 089 5422815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie, legalizacja zbiorników mps..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Czyszczenie, utylizacja odpadów, pomiar grubości blach, sprawdzenie szczelności, legalizacja: dwa zbiorniki podziemne o pojemności 250 m3, dwa zbiorniki podziemne o pojemności 500 m3, jeden zbiornik podziemny o pojemności 1000 m3, jeden zbiornik podziemny o pojemności 50 m3, 2)Czyszczenie, utylizacja odpadów, legalizacja: jeden zbiornik podziemny o pojemności 500 m3, jeden zbiornik podziemny o pojemności 1000 m3, 3)Naprawa - uszczelnienie włazu zewnętrznego zbiornika, sprawdzenie szczelności zbiornik podziemny o pojemności 50 m3, 4)Czyszczenie zbiornika podziemnego o pojemności 50 m3, w bazie paliw JW 1106 m. 11-030 Marcinkowo, gmina Purda, powiat olsztyński.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.20.00 - Usługi czyszczenia zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.31.00 - Usługi czyszczenia zbiorników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadający uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie napraw wojskowych podziemnych zbiorników do magazynowania paliw płynnych oraz gospodarowania odpadami, 2)posiadający zarejestrowaną działalność gospodarczą, 3)posiadający potwierdzone wykonanie nie mniej niż trzech odpowiadających swoim rodzajem usługą stanowiącej przedmiot zamówienia. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż 150000 zł, 4)stosujący właściwe dla przedmiotu zamówienia materiały, elementy od Podmiotów posiadających uprawnienia w przypadku, gdy Wykonawca nie jest ich producentem, 5)posiadający ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej działalność gospodarczą, 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt 1-5. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy. Oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z przedsiębiorców będący wspólnikiem spółki cywilnej i członkiem konsorcjum, 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione dla każdego wspólnika w okresie wskazanym wyżej oraz umowę spółki, 2)aktualnej decyzji administracyjnej Wojskowego Dozoru Technicznego o posiadaniu uprawnień w zakresie wytwarzania, naprawiania lub modernizacji urządzeń technicznych oraz materiałów i elementów stosowanych do ich wytwarzania, naprawiania lub modernizowania (§ 2 punkt 2 podpunkt a i b ROZPORZĄDZENIA MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 30 października 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania oraz organizacji Wojskowego Dozoru Technicznego - Dz.U.07.220.1632), 3)aktualnej decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zgodnie z art. 17 ust. 1 ustawy o odpadach (Dz.U.07.39.251) 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością modernizacją stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda aktualnej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Jednostki Olsztyn ul. Saperska 1 budynek nr 1 pokój nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Feromony agregacyjne w formie ampułek
- Pojemnik chwytny do bezobsługowego odłowu owadów oraz płyn do bezobsługowe-go odłowu owadów
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2025 roku
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- odczynniki laboratoryjne.
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.