eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurominZarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg na wykonanie Przebudowy drogi powiatowej nr 4613W od drogi nr 541 Brudnice-Sinogóra-Kipichy na odcinku od km 4+325,22 do km 7+625,22 - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Żuromin: Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg na wykonanie Przebudowy drogi powiatowej nr 4613W od drogi nr 541 Brudnice-Sinogóra-Kipichy na odcinku od km 4+325,22 do km 7+625,22 - II etap
Numer ogłoszenia: 97714 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe Żuromin, Plac Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6574700, fax 023 6573535.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg na wykonanie Przebudowy drogi powiatowej nr 4613W od drogi nr 541 Brudnice-Sinogóra-Kipichy na odcinku od km 4+325,22 do km 7+625,22 - II etap.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 4613W od drogi nr 541 Brudnice-Sinogóra-Kipichy na odcinku od km 4+325,22 do km 7+625,22 Etap II Inwestycja polega min. na wykonaniu następujących robót: - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, - Roboty ziemne, - Przygotowanie terenu pod budowe, - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowe i roboty ziemne(roboty przygotowawacze i rozbiórkowe), - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad(roboty ziemne) -Roboty budowalne w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej, - Roboty odwadniające, - Roboty w zakresie konstruowania,fundamentowania-podbudowa, - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - Roboty w zakresie chodników

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł PLN słownie:dwadzieścia tysięcy złotych PLN.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CENA - 100% Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium tj.cena-100% otrzyma maksymalną ilość punktów tj.100. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy PZP, 3.Aktualne zaswiadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wsztrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 zadania odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających że roboty te zostały wykonane należycie, 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności - informacje dotyczace kandydata na kierownika robót wraz z uprawnieniami, 6.Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 7.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8. Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia( art,.24 ust.1 i 2 ustawy PZP), 9.Wyrażą zgode na 30-dniowy termin płatności za wykonane roboty, 10. Wniosa wadium, 11. Udziela 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 12. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 do 8 ustawy wystawionych nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 13. Aktulanej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy wystawionej nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.home.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żrominie Plac Piłsudskiego 4 09-300 Żuromin pok.24 I pietro.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żurominie Plac Piłsudskiego 4 09-300 Żuromin sekretariat I piętro ,pok.32.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.