eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyUtrzymanie czystości w budynkach mieszkalnych i biurowych oraz na terenie przyległym położonych na terenia Miasta Tychy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Tychy: Utrzymanie czystości w budynkach mieszkalnych i biurowych oraz na terenie przyległym położonych na terenia Miasta Tychy
Numer ogłoszenia: 97733 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tyskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2270370, fax 032 2190020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.tychy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.ttbs.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynkach mieszkalnych i biurowych oraz na terenie przyległym położonych na terenia Miasta Tychy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres obowiązków w zakresie usługi utrzymania czystości budynków mieszkalnych i ich otoczenia, stanowiących własność Zamawiającego: 1.Utrzymanie czystości wewnątrz budynku: -codzienne zamiatanie klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych oraz utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniach wspólnego użytku, w pomieszczeniach piwnicznych, w pomieszczeniach technicznych, na terenie podziemnych miejsc parkingowych i pochylni oraz pomieszczeń zaplecza; -mycie klatek schodowych, poręczy schodów, i balustrad parapetów, galerii dwa razy w miesiącu z zastosowaniem środków dezynfekujących uzgodnionych z zamawiającym; -mycie stolarki okiennej wraz z szybami (2 razy w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym) i drzwiowej wraz z szybami (2 razy w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym); -mycie ścian szklanych z luksferów klatek schodowych jeden raz w roku - prace na wysokości; -wykonanie prac porządkowych polegających na uprzątnięciu z pomieszczeń piwnicznych oraz terenów przyległych do śmietników z nieczystości za wyjątkiem sprzętów dużych-gabarytowych; -bieżące czyszczenie wycieraczek znajdujących się przed wejściem do klatek schodowych; -wykonanie czynności związanych z deratyzacją pomieszczeń wspólnego użytku w razie potrzeby; -utrzymanie w należytej czystości osprzętu budynku: lampy, szafki instalacyjne, wyłączniki, skrzynki na listy, bramy wjazdowe do garażu, itp. 2.Utrzymanie czystości chodników, ciągów komunikacyjnych, dojść i zjazdów: -usuwanie śniegu oraz likwidacja gołoledzi przez posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych, chodników, zjazdów do garażu podziemnego - codziennie w godzinach porannych oraz dodatkowo w miarę potrzeb w ciągu całej doby; -usuwanie śniegu z zadaszenia Pasażu Europejskiego (prace na wysokości) w przypadku, gdy grubość pokrywy śnieżnej miejscowo przekroczy 30 cm; po jej przekroczeniu na czas usunięcia śniegu Pasaż dla bezpieczeństwa ma zostać wygrodzony; -oczyszczanie studzienek ściekowych i akodrenów ze śniegu i lodu - codziennie w godzinach porannych w okresie jesienno - zimowym, oraz z zanieczyszczeń ( piasek, kamyki itp.) w ciągu całego roku; -zapewnienie stałej gotowości do wykonania usługi oraz reagowania na każdą zmianę warunków atmosferycznych bez interwencji ze strony Zamawiającego -codzienne usuwanie nieczystości; -czyszczenie i sprzątanie świetlików przy budynkach; -opróżnianie koszy wolnostojących ze śmieci; -codzienne zamiatanie ciągów komunikacyjnych na zewnątrz budynków. 3.Utrzymanie czystości terenów zielonych: -usuwanie nieczystości z terenów zielonych; -koszenie trawy 8 razy w roku, zagrabienie i wywóz trawy we własnym zakresie; -pielenie klombów, nasad, donic ozdobnych w miarę potrzeb; -uzupełnianie kory, keramzytu i żwirku; -przycinanie krzewów i drzew po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; -sukcesywne podlewanie trawników, krzewów i drzewek w celu zapewnienia prawidłowego utrzymania; -okopywanie krawężników 2 razy w roku; -nawożenie trawników i roślin w miarę potrzeb po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; -likwidowanie przedeptów trawników; -bieżąca konserwacja trawników poprzez ich dosiewanie w miarę potrzeb; -usuwanie bieżące obumarłych drzew i krzewów (zniszczone, wyschnięte, połamane itp.); -uzupełnianie w miarę potrzeb piasku w piaskownicach (Plac Zabaw, ul. Wspólna 3) oraz jego wymiana raz w roku; -wygrabianie i wywóz zagrabionych liści; -bieżąca likwidacja samosiewów. 4.Pozostałe obowiązki Wykonawcy: -bezzwłoczne powiadomienie zamawiającego o dostrzeżonych dewastacjach (budynku, zieleni), uszkodzeniach w budynku, zepsutym sprzęcie, a także o braku światła i wybiciu szyb; -powiadomienie zamawiającego o fakcie nie wywiązywania się z obowiązków przez firmę zajmującą się wywozem nieczystości stałych; -likwidacja rysunków i napisów wykonanych przez wandali na budynkach; -sprzątanie po awariach z użyciem środków dezynfekcyjnych w pomieszczeniach ogólnodostępnych; -roznoszenie na zlecenie Zamawiającego korespondencji dla lokatorów; -roznoszenie worków na śmieci lokatorom; -wywieszanie powiadomień na tablicach ogłoszeń w klatkach schodowych; -usuwanie sopli i nawisów śnieżnych nad wejściami do klatek schodowych i bram garażowych; -bieżące utrzymanie czystości śmietników wraz z ich dezynfekcją 2 razy w miesiącu. Szczegółowy zakres obowiązków w zakresie usługi utrzymania czystości budynków biurowych i ich terenów przyległych, stanowiących własność Zamawiającego: 1.Utrzymanie czystości wewnątrz budynku przy ul. Budowlanych 59: -codzienne zamiatanie klatek schodowych oraz utrzymanie należytej czystości pomieszczeń wspólnego użytku, pomieszczeń technicznych, itp., -mycie klatek schodowych co najmniej cztery razy w miesiącu z zastosowaniem środków dezynfekujących uzgodnionych z zamawiającym, -mycie stolarki drzwiowej części wspólnych, pomieszczeń WC, kabiny windy, -mycie stolarki okiennej wraz z szybami (2 razy w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym) i drzwiowej wraz z szybami (2 razy w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym), plus szyby na wejściu głównym ( 2 razy w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym); -wykonywanie prac porządkowych polegających na uprzątnięciu z pomieszczeń piwnicznych oraz terenów przyległych do śmietników nieczystości za wyjątkiem sprzętów dużych gabarytowych, -wykonanie czynności związanych z deratyzacją pomieszczeń wspólnego użytku, raz w roku z zastosowaniem środków uzgodnionych z zamawiającym, -bezzwłoczne powiadomienie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach w budynku urządzeń lub ich wadliwym działaniu, -zawiadomienie Zamawiającego o stwierdzonych faktach nie wykonania obowiązków przez firmę świadczącą usługi w zakresie wywozu nieczystości, -roznoszenie zawiadomień o zmianach opłat i bieżących rozliczeń dla Najemców, -codzienne sprzątanie pomieszczeń Zamawiającego, -sprzątanie lokali opróżnionych po najmie. 2.Utrzymanie czystości chodników i dojść: -codzienne usuwanie nieczystości z powierzchni chodników, trawników, ulic, parkingów w wokół śmietników, -w okresie zimowym usuwanie śniegu i posypywanie piaskiem chodników, dojść i administrowanych powierzchni oraz oczyszczanie studzienek ściekowych ze śniegu i lodu do godziny 8.00 rano przez wszystkie dni miesiąca gdy zachodzi taka potrzeba, -czyszczenie wycieraczek przed wejściem do klatek schodowych, -odśnieżanie wejść do budynku i utrzymanie ich w należytym stanie (posypywanie solą, piaskiem), -opróżnianie ze śmieci koszy na częściach wspólnych obiektu. 3.Utrzymanie terenów zielonych: -usuwanie nieczystości z terenów zielonych, -wygrabianie i wywóz zagrabionych liści, -okopywanie krawężników w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, -bieżąca likwidacja samosiewów, -pielęgnacja nasad kwiatowych, -ośmiokrotne (w ciągu roku) koszenie, zagrabienie i wywiezienie trawy we własnym zakresie i własnym środkiem transportu (opłaty za wysypisko ponosi Wykonawca). 4.Utrzymanie parkingu przy ul. Budowlanych 59: -utrzymanie należytego porządku na parkingu i zieleńcu wokół, -w sezonie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem oraz oczyszczanie studzienek ściekowych ze śniegu i lodu - dla właściwej i zgodnej z przepisami obsługi nieruchomości, -codzienne usuwanie nieczystości z powierzchni parkingu, -wygrabianie i wywóz zagrabionych liści, -okopywanie krawężników dwa razy w roku, -bieżąca likwidacja samosiewów, -przycinanie żywopłotu. 5.Pozostałem obowiązki: -spisywanie stanu urządzeń pomiarowych wskazanych przez zamawiającego (wodomierze, ciepłomierze i liczniki energii będące własnością Spółki), -uczestniczenie w usuwaniu skutków awarii, -stosowanie regulaminu obiektu i zawartych w nim postanowień, -zawiadamianie zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji lub urządzeń w budynkach, -dostarczanie korespondencji najemcom lokali, -usuwanie ulotek, plakatów itp. z elewacji, rynien budynków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć zero zero zero złotych 00 groszy)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.Warunek 4.1.1. uważa się za spełniony, gdy: a)Wykonawcy wypełnią oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik do formularza cenowego - oświadczenia, b)przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej. 5.2.Warunek 4.1.2. uważa się za spełniony, gdy: a)Wykonawca wypełni oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik do formularza cenowego - oświadczenia, b)na potwierdzenie pkt. 5.2.a dostarczy: -wypełniony formularz - zestawienie wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (rozpoczęli i zakończyli) co najmniej 2 zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik do SIWZ - wykaz wykonanych zamówień; -dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie (referencje). 5.3.Warunek 4.1.3. uważa się za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik do formularza cenowego - oświadczenia, 5.4.Warunek 4.1.4. uważa się za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik do formularza cenowego - oświadczenia. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie dokumentu zawierającej treść. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ttbs.tychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tyskie TBS Sp. z o.o. ul. Budowlanych 59 43-100 Tychy pokój 119.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Tyskie TBS Sp. z o.o. ul. Budowlanych 59 43-100 Tychy sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.