Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-22
Jasło: Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych.
Numer ogłoszenia: 97741 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Jasielski , Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410, faks 013 4463189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1909R Krempna - Żydowskie - Grab na odcinku 9 km, przebiegającym przez Magurski Park Narodowy. Pomiar geodezyjny należy wykonać przy ustaleniu w terenie i przyjęciu granic działek stanowiących drogę z działkami sąsiednimi w obrębach: a. Krempna - działki nr ewid. 393/17, 393/19 (droga) 496/3, 560, 564, 565, 393/18, 567 działki sąsiednie; b. Żydowskie - działki nr ewid. 16/1, 89 (droga) 11/2, 20/1, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 84, 87, 88 działki sąsiednie; c. Grab - działka nr. ewid. 109/1 (droga) 182, 186, 187, 191, 193, 194, 195, 196, 207, 213, 214 i Ożenna działki nr ewid. 45, 46, 47 działki sąsiednie; d. Ciechania - działka nr ewid. 35 (droga) 53 i Polany działka nr ewid. 486 działki sąsiednie; Prace terenowe należy wykonać z uzgodnieniem z Magurskim Parkiem Narodowym, oraz należy uwzględnić uwarunkowania techniczno - remontowe eksploatowania drogi. W oparciu o wykonane terenowe pomiary geodezyjne należy sporządzić i przedłożyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian dotyczących danych ewidencji gruntów i budynków oraz Państwowego Rejestru Granic w zakresie punktów granicznych oraz zmiany przebiegu granic obrębów ewidencyjnych. Zadanie 2 Wykonanie na terenie powiatu jasielskiego sprawdzenia stanu technicznego 54 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej 46 i wysokościowej 8. Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół. Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentację operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych. Prace geodezyjne i opracowanie dokumentacji technicznej należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, standardami technicznymi z uwzględnieniem wszelkich wymagań formalno-prawnych wynikających między innymi z przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Zamawiający udostępni Wykonawcy materiały z zasobu geodezyjnego i kartograficznego na podst. art. 40a ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U z 2015r. poz. 520 ze zm.)..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) do wysokości 30% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3. Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a. Zmiana umowy może nastąpić w razie zmiany oznaczenia działek, które będą wymagane do objęcia pomiarem kontrolnym co wynikać będzie z prac terenowych, b. Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT, c. Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.). d. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38 - 200 Jasło, pok. 307..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38 - 200 Jasło, Sekretariat Starosty pok. 314..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych. Zadanie 1 Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1909R Krempna - Żydowskie - Grab na odcinku 9 km, przebiegającym przez Magurski Park Narodowy. Pomiar geodezyjny należy wykonać przy ustaleniu w terenie i przyjęciu granic działek stanowiących drogę z działkami sąsiednimi w obrębach: a. Krempna - działki nr ewid. 393/17, 393/19 (droga) 496/3, 560, 564, 565, 393/18, 567 działki sąsiednie; b. Żydowskie - działki nr ewid. 16/1, 89 (droga) 11/2, 20/1, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 84, 87, 88 działki sąsiednie; c. Grab - działka nr. ewid. 109/1 (droga) 182, 186, 187, 191, 193, 194, 195, 196, 207, 213, 214 i Ożenna działki nr ewid. 45, 46, 47 działki sąsiednie; d. Ciechania - działka nr ewid. 35 (droga) 53 i Polany działka nr ewid. 486 działki sąsiednie; Prace terenowe należy wykonać z uzgodnieniem z Magurskim Parkiem Narodowym, oraz należy uwzględnić uwarunkowania techniczno - remontowe eksploatowania drogi. W oparciu o wykonane terenowe pomiary geodezyjne należy sporządzić i przedłożyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian dotyczących danych ewidencji gruntów i budynków oraz Państwowego Rejestru Granic w zakresie punktów granicznych oraz zmiany przebiegu granic obrębów ewidencyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych. Zadanie 2 Wykonanie na terenie powiatu jasielskiego sprawdzenia stanu technicznego 54 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej 46 i wysokościowej 8. Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół. Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentację operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- ,,Budowa drogi pieszo - rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1896R Krosno - Kobylany - Toki w miejscowości Nienaszów".
- Dostawa rękawic medycznych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Dostawa systemu pobierania krwi
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jasło(Sobniów) - Łaski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1504W w Opypach, gmina Grodzisk Mazowiecki"
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Wyk. dok. proj.-koszt. wraz z uzysk.dec.o pozwol. na bud. pn.: "Przebud. drogi ul. św. Rocha, ul. Kościelnej w Werblini wraz z odwodn. drogi, przebud. instal. wod. oraz przebud. instal. oświetl. drog.
- ,,Budowa drogi pieszo - rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1896R Krosno - Kobylany - Toki w miejscowości Nienaszów".
- Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej na obszarze powiatu wyszkowskiego obejmującego gminy: (...) i jego realizacja.
- Wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic wskazanych działek ewidencyjnych
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.