eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceRoboty sanitarne w ramach zadania "Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-16

Ogłoszenie nr 97776 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.

Polkowice: Roboty sanitarne w ramach zadania "Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 53956-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 67226-2017, 70506-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Polkowicki, krajowy numer identyfikacyjny 39064723900000, ul. ul. św. Sebastiana 1, 59100 Polkowice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 76 746 15 00, faks 76 746 15 01, e-mail Agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://powiatpolkowicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty sanitarne w ramach zadania "Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.272.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres robót obejmuje wymianę instalacji wody zimnej, ciepłej wraz z cyrkulacją cyrkulacji oraz budowę instalacji hydrantowej w czterech segmentach Zespołu Szkół w Polkowicach o łącznej powierzchni użytkowej 11.325,29 m2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w tym: CZĘŚĆ I: 1) Prace demontażowe obejmujące usunięcie dotychczasowych instalacji wody. 2) Wykonanie nowych instalacji wody (wody ciepłej wraz z cyrkulacją oraz wody zimnej w zakresie węzłów sanitarnych oraz umywalek w pomieszczeniach gospodarczych oraz salach lekcyjnych) z wykorzystaniem miejsc prowadzenia istniejących pionów wody i tras doprowadzających instalacje wody do pomieszczeń, nowe podejścia do przyborów sanitarnych, instalacja rozprowadzającą pod stropem piwnicy oraz w istniejącym kanale, układana z wykorzystaniem istniejących przejść przez przegrody. 3) Dopuszcza się zastosowanie innych systemów rurowych, spełniających wymagania zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4) W ramach wymiany wszystkich instalacji wody należy wykonać przejścia instalacyjne przez ściany i stropy, a także prace ogólnobudowlane. 5) Prace instalacyjne muszą być wykonywane w uzgodnieniu z zarządcą obiektu z zapewnieniem stałego dostępu do wody dla zespołu szkół. CZĘŚĆ II: 1) Prace instalacyjne obejmują wykonanie nowej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej na poziomie piwnic od głównego licznika. 2) Roboty budowlane dotyczą również wymiany pionów i podejść instalacji do szafek hydrantowych oraz zabudowania nowej armatury, a także zmiany lokalizacji istniejących szafek hydrantowych, w celu dostosowania ich lokalizacji do wymogów obowiązujących przepisów prawa. 3) Instalację wodociągową przeciwpożarową należy wykonać w układzie pętli wodnej z zasilaniem dwustronnym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ: CZĘŚĆ I: 1) Projekt wykonawczy - Inwestycja: "Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach" Temat: Instalacja wody, Branża: Instalacje sanitarne; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, branża: instalacje sanitarne; CZĘŚĆ II: 1) Projekt wykonawczy wewnętrznej instalacji hydrantowej do celów gaśniczych w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach przy ul. Skalników 6 ; 2) Specyfikacja Techniczna - instalacja przeciwpożarowa. *) Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy udzielili rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, odpowiednio na Część I i/lub Część II. Okres rękojmi będzie zgodny z okresem gwarancji jakości. Okres gwarancji będzie wynosił od 24 miesięcy do 60 miesięcy - zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT502534.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Montażowe Progress Zbigniew Chmielak Danuta Chmielak Sławomir Chmielak, , ul. Makowa 1, 59-101, Polkowice, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 441570.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 398520.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 441570.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: instalacje wodociągowe w budynku sportowym


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.