To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-16
Ogłoszenie nr 97776 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.
Polkowice: Roboty sanitarne w ramach zadania "Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53956-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 67226-2017, 70506-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Polkowicki, krajowy numer identyfikacyjny
39064723900000, ul.
ul. św. Sebastiana
1,
59100
Polkowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
76 746 15 00, faks
76 746 15 01, e-mail
Agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://powiatpolkowicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty sanitarne w ramach zadania "Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.272.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres robót obejmuje wymianę instalacji wody zimnej, ciepłej wraz z cyrkulacją cyrkulacji oraz budowę instalacji hydrantowej w czterech segmentach Zespołu Szkół w Polkowicach o łącznej powierzchni użytkowej 11.325,29 m2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w tym: CZĘŚĆ I: 1) Prace demontażowe obejmujące usunięcie dotychczasowych instalacji wody. 2) Wykonanie nowych instalacji wody (wody ciepłej wraz z cyrkulacją oraz wody zimnej w zakresie węzłów sanitarnych oraz umywalek w pomieszczeniach gospodarczych oraz salach lekcyjnych) z wykorzystaniem miejsc prowadzenia istniejących pionów wody i tras doprowadzających instalacje wody do pomieszczeń, nowe podejścia do przyborów sanitarnych, instalacja rozprowadzającą pod stropem piwnicy oraz w istniejącym kanale, układana z wykorzystaniem istniejących przejść przez przegrody. 3) Dopuszcza się zastosowanie innych systemów rurowych, spełniających wymagania zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4) W ramach wymiany wszystkich instalacji wody należy wykonać przejścia instalacyjne przez ściany i stropy, a także prace ogólnobudowlane. 5) Prace instalacyjne muszą być wykonywane w uzgodnieniu z zarządcą obiektu z zapewnieniem stałego dostępu do wody dla zespołu szkół. CZĘŚĆ II: 1) Prace instalacyjne obejmują wykonanie nowej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej na poziomie piwnic od głównego licznika. 2) Roboty budowlane dotyczą również wymiany pionów i podejść instalacji do szafek hydrantowych oraz zabudowania nowej armatury, a także zmiany lokalizacji istniejących szafek hydrantowych, w celu dostosowania ich lokalizacji do wymogów obowiązujących przepisów prawa. 3) Instalację wodociągową przeciwpożarową należy wykonać w układzie pętli wodnej z zasilaniem dwustronnym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ: CZĘŚĆ I: 1) Projekt wykonawczy - Inwestycja: "Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach" Temat: Instalacja wody, Branża: Instalacje sanitarne; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, branża: instalacje sanitarne; CZĘŚĆ II: 1) Projekt wykonawczy wewnętrznej instalacji hydrantowej do celów gaśniczych w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach przy ul. Skalników 6 ; 2) Specyfikacja Techniczna - instalacja przeciwpożarowa. *) Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy udzielili rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, odpowiednio na Część I i/lub Część II. Okres rękojmi będzie zgodny z okresem gwarancji jakości. Okres gwarancji będzie wynosił od 24 miesięcy do 60 miesięcy - zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT502534.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 441570.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach od stycznia do grudnia 2025 roku
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej".
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.