eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaZakup i dostawa materiałów szewnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Września: Zakup i dostawa materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 97777 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, faks 061 4379730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów szewnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa materiałów szewnych, Asortyment i zamawiane ilości podane zostały w przedmiocie zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę do Zamawiającego własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie transportem, na własny koszt i ryzyko. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione pakiety (części): PAKIET 1- Jednowłókninowe, syntetyczne szwy niewchłanialne, poliamidowe lub nylonowe, barwione PAKIET 2- Plecione, syntetyczne szwy niewchłanialne, poliestrowe lub nylonowe, barwione PAKIET 3- Szwy specjalistyczne PAKIET 4 - Plecione, syntetyczne szwy wchłaniane, powlekane, wykonane z kopolimeru kwasu glikolowego i mlekowego o czasie całkowitego wchłonięcia do 42 dni i podtrzymywaniu tkankowym ok.10 dni PAKIET 5 - Szew okulistyczny i naczyniowy syntetyczny poliamidowy niewchłaniany jednowłókninowy PAKIET 6 - Jednowłókninowe, syntetyczne szwy wchłanialne, podtrzymujące tkankę w 14-stym dniu na poziomie 50 % PAKIET 7 - Plecione, syntetyczne szwy wchłanialne, powlekane, wykonane z kopolimeru kwasu glikolowego i mlekowego, szwy poliglikolowe o czasie całkowitego wchłonięcia 56 - 90 dni i podtrzymywaniu tkankowym na poziomie około 40% po 21 dniach 2. Niezrealizowanie całości zamówienia przez Zamawiającego nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3.Oferowany asortyment winien spełniać odpowiednie warunki dopuszczenia go do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010r o wyrobach medycznych (DZ.U. Nr 10, poz.679), t.j. certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny - zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobu medycznego, co należy odpowiednio udokumentować. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV) 33 14 11 21-4. WYMAGANIA DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 5. w każdym pakiecie zaznaczono wymagany rodzaj szwów chirurgicznych, który musi być zgodny z opisem zawartym w zał. nr 1 i tylko takie rodzaje są dopuszczalne; zamawiający jako wiążący traktuje zapis jaki znajduje się przy każdym z pakietów, szwy winny być pakowane pojedynczo w saszetki, dostarczane w opakowaniach zbiorczych. 7. Dla pakietu nr 7 pozycji 9,13, i 15 należy dołączyć próbki zaoferowanych igieł w ilości 4 saszetki dla każdej pozycji. W pozostałych pakietach Zamawiający zastrzega możliwość poproszenia o próbki . 8.Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze wyrobów był zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim. Etykieta handlowa powinna zawierać co najmniej informacje dot. rodzaju i nazwy wyrobu, jego wytwórcy (producenta), nr kodu, rozmiaru, informacje o igle i niciach, numeru serii, oznaczenia sterylny/niesterylny, niezależnie od informacji wymaganych dla danego wyrobu medycznego i daty ważności, przy czym termin ważności nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy. Jeśli wyrób zaopatrzony jest w instrukcję obsługi, wymaga się by była ona sporządzona w języku polskim. 9. Do oferty dołączyć instrukcję używania (ulotkę) asortymentu w języku polskim - dotyczy pakietu 1-7. 10. Katalog z zaznaczonymi pozycjami przetargowymi- dotyczy pakietu 1-7. wymagane cechy: nici - powinny łatwo przechodzić przez tkanki (nie mogą być tępe), wytrzymałe na zerwanie, dobrze wybarwione, nie zachowujące pamięci zwoju oraz dające możliwość łatwego wykonania węzła, i dobre trzymanie węzła (nie rozwiązujące się), łatwe sprowadzanie węzła (nie zacina się przy sprowadzaniu ), przy niciach plecionych - odporność na rozwarstwienie (nitka nie strzępi się) a w przypadku nici jednowłóknowych trwała struktura (nie rozwarstwia się), zapewniająca bezpieczeństwo pacjentowi; nie utrudniająca pracy operatora; igły - to gładkość powierzchni, precyzja szlifu (wysoka ostrość), łatwość przechodzenia przez tkankę (powłoki skórne), wytrzymałość na odkształcanie i łamanie się, stabilność igły w imadle, wytrzymałe połączenie igła-nitka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - działalność w zakresie przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień , należy złożyć oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - działalność w zakresie przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień , należy złożyć oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - działalność w zakresie przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień , należy złożyć oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - działalność w zakresie przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień , należy złożyć oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców posiadających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Certyfikaty dopuszczające wprowadzenie do obrotu i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych) tj; certyfikaty zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne . 2. Dla pakietu nr 7 pozycji 9,13, i 15 należy dołączyć próbki zaoferowanych igieł w ilości 4 saszetki dla każdej pozycji. W pozostałych pakietach Zamawiający zastrzega możliwość poproszenia o próbki 3. Iinstrukcję używania (ulotkę) asortymentu w języku polskim. 4. Katalog z zaznaczonymi pozycjami przetargowymi. 5.Oświadczenie, że przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w pkt III ppkt 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany korzystne dla Zamawiającego: 1) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 2) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, 3) dopuszczalna jest zmiana świadczenia wykonawcy na lepszą jakość przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi zamawiający, b) dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. c) inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy. 3. Zmiany neutralne dla Zamawiającego: a) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości, b) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. c) dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie ilości danego produktu w obrębie pakietu w ramach jego wartości. d) W przypadku braku dostawy z winy producenta (chwilowy brak produkcji) dopuszczalne jest dostarczanie produktu równoważnego innego producenta bez zmiany ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia .home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy we Wrześni Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy we Wrześni Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września (sekretariat - pok. 104a).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednowłókninowe, syntetyczne szwy niewchłanialne, poliamidowe lub nylonowe, barwione.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednowłókninowe, syntetyczne szwy niewchłanialne, poliamidowe lub nylonowe, barwione - 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plecione, syntetyczne szwy niewchłanialne, poliestrowe lub nylonowe, barwione.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plecione, syntetyczne szwy niewchłanialne, poliestrowe lub nylonowe, barwione - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szwy specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy specjalistyczne - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Plecione, syntetyczne szwy wchłaniane, powlekane, wykonane z kopolimeru kwasu glikolowego i mlekowego o czasie całkowitego wchłonięcia do 42 dni i podtrzymywaniu tkankowym ok.10 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plecione, syntetyczne szwy wchłaniane, powlekane, wykonane z kopolimeru kwasu glikolowego i mlekowego o czasie całkowitego wchłonięcia do 42 dni i podtrzymywaniu tkankowym ok.10 dni - 2 pozycje -.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew okulistyczny i naczyniowy syntetyczny poliamidowy niewchłaniany jednowłókninowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew okulistyczny i naczyniowy syntetyczny poliamidowy niewchłaniany jednowłókninowy - 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Jednowłókninowe, syntetyczne szwy wchłanialne, podtrzymujące tkankę w 14-stym dniu na poziomie 50 %.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednowłókninowe, syntetyczne szwy wchłanialne, podtrzymujące tkankę w 14-stym dniu na poziomie 50 % - 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Plecione, syntetyczne szwy wchłanialne, powlekane, wykonane z kopolimeru kwasu glikolowego i mlekowego, szwy poliglikolowe o czasie całkowitego wchłonięcia 56 - 90 dni i podtrzymywaniu tkankowym na poziomie około 40% po 21 dniach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plecione, syntetyczne szwy wchłanialne, powlekane, wykonane z kopolimeru kwasu glikolowego i mlekowego, szwy poliglikolowe o czasie całkowitego wchłonięcia 56 - 90 dni i podtrzymywaniu tkankowym na poziomie około 40% po 21 dniach - 21 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.