Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-02
Braniewo: Organizacja imprezy pn. I Międzynarodowe Triennale Bursztynu
Numer ogłoszenia: 97788 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Pl. Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6440204, faks 055 6440205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-braniewo.pl, bip.powiat-braniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja imprezy pn. I Międzynarodowe Triennale Bursztynu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca Wykonawcy zorganizowanie we Fromborku wydarzenia pod nazwą I Międzynarodowe Triennale Bursztynu, którego celem ma być promowanie bursztynu jako naturalnego surowca specyficznego dla polskiego wybrzeża. Impreza ma być wydarzeniem bezpłatnym dla uczestników. Impreza organizowana jest przez Powiat Braniewski działający równocześnie w imieniu i na rzecz Stowarzyszenia Dom Warmiński z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim, dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Zamawiający zastrzega, że tylko w takiej formie impreza może być promowana wśród mieszkańców Powiatu Braniewskiego jak i turystów. I Międzynarodowe Triennale Bursztynu mają być skierowane do jak najszerszej liczby odbiorców, zarówno mieszkańców Powiatu Braniewskiego jak i turystów z Polski i z zagranicy. Wydarzenie ma się odbyć na przełomie lipca i sierpnia 2011 r. w Szpitalu św. Ducha i będzie składało się z dwóch części: - I część - konkurs wyrobów z bursztynu np. na najpiękniejszy wyrób lub na najbardziej oryginalny wyrób. - oraz II część - wystawa (zarówno wyrobów biorących udział w konkursie jak i wyrobów pozakonkursowych), która ma się odbyć w sierpniu bezpośrednio po rozstrzygnięciu konkursu i ma być dostępna dla zwiedzających nie krócej niż przez 1 tydzień i nie krócej niż 6 godzin dziennie. Miejscem rozstrzygnięcia konkursu jak i miejscem wystawy ma być szpital św. Ducha we Fromborku. Szczegółowy termin wydarzenia oraz godziny otwarcia dla zwiedzających zostaną ustalone przez Zamawiającego z wyłonionym Wykonawcą..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych. W ocenie spełnienia warunków będą brane pod uwagę wymogi określone w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych. W ocenie spełnienia warunków będą brane pod uwagę wymogi określone w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych. W ocenie spełnienia warunków będą brane pod uwagę wymogi określone w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych. W ocenie spełnienia warunków będą brane pod uwagę wymogi określone w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych. W ocenie spełnienia warunków będą brane pod uwagę wymogi określone w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Złożenie oferty cenowej brutto na Załączniku nr 1 - Formularzu ofertowym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-braniewo.pl, bip.powiat-braniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Braniewie, Pl. Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo, pok. nr 411.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Braniewie, Pl. Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo, pok. nr 213 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Dom Warmiński - Zdrowotne aspekty rekreacji poprzez propagowanie aktywnych form wypoczynku na terenie Warmii dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej rodzaju C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych
- NAPRAWA NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA
- ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1385N W MIEJSCOWOŚCI PŁOSKINIA (Przetarg II)
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji i kompleksowej obsługi konferencji podsumowującej wdrażanie PROW 2014 - 2020 oraz wprowadzającej nowy okres programowania PS WPR 2023-2027.
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
- Organizacja jednodniowej konferencji pn. "Mazowiecki Sejmik Osób Niepełnosprawnych"
- Kompleksowa organizacja festiwalu "II Jarosławskie Juwenalia PANS"
- Kompleksowa obsługa konferencji i seminariów w Branżowym Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Kompleksowa organizacja zawodów pn. "Regaty o Puchar Prezydenta Warszawy" oraz wydarzeń towarzyszących nad Wisłą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.