Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-27
Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-003-2016
Numer ogłoszenia: 9779 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-003-2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzętu medycznego i laboratoryjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1 - urządzenie do cyfrowego pomiaru bólu (1 szt.); Pakiet 2 - ureterorenoskop i optyka nefroskopowa (1 szt.); Pakiet 3 - defibrylator dwufazowy (1 szt.); Pakiet 4 - trenażer laparoskopowy z oprogramowaniem (1 szt.); Pakiet 5 - monitor do pomiarów hemodynamicznych (1 szt.); Pakiet 6 - moduł aktualizacji oprogramowania do stanowiska do rejestracji i analizy sygnałów EEG DigiTrack będący w posiadaniu Zamawiającego; Pakiet 7 - bezprzewodowy moduł transmisji danych do systemu F-Scan będący w posiadaniu Zamawiającego (1 szt.); Pakiet 8 - laser terapeutyczny (1 szt.); Pakiet 9 - optyka Hopkinsa (2 szt.); Pakiet 10 - optyka sztywna i światłowód (1 szt.); Pakiet 11 - glukometr do kontroli gospodarki lipidowej (1 szt.); Pakiet 12 - czytnik testów (2 szt.); Pakiet 13 - akcesoria do monitora rzutu serca; Pakiet 14 - sinusoskop (1 szt.); 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących Załączniki od 2.1 do 2.14. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego w Protokole odbioru, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do wzoru umowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6, 33.14.12.10-5, 33.15.80.00-2, 33.16.80.00-5, 33.18.21.00-0, 33.19.51.00-4, 38.00.00.00-5, 38.55.10.00-9, 38.60.00.00-1, 39.16.21.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą karty katalogowej producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzających zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym. UWAGA: Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty wydruku ze strony internetowej producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanego sprzętu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307
ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do cyfrowego pomiaru bólu (1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ureterorenoskop i optyka nefroskopowa (1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator dwufazowy (1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trenażer laparoskopowy z oprogramowaniem (1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monitor do pomiarów hemodynamicznych (1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: moduł aktualizacji oprogramowania do stanowiska do rejestracji i analizy sygnałów EEG DigiTrack będący w posiadaniu Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezprzewodowy moduł transmisji danych do systemu F-Scan będący w posiadaniu Zamawiającego (1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laser terapeutyczny (1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: optyka Hopkinsa (2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.60.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: optyka sztywna i światłowód (1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.60.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: glukometr do kontroli gospodarki lipidowej (1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czytnik testów (2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do monitora rzutu serca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sinusoskop (1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. "Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.