Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz drobiu i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej
w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8.
Numer ogłoszenia: 9780 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy , ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, faks 077 4613480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz drobiu i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz drobiu i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach: Część I - załącznik nr 2: mięso i wędliny w ilościach: Baleron gotowany - 350kg, boczek wędzony - 500kg, flaki wołowe krojone - 600kg, frankfurterki - 75kg, mięso wieprzowe gulaszowe pokrojone w kostkę - 1600kg, karczek bez kości -1220kg, kaszanka luzem -480kg, kiełbasa śląska - 1000kg, kiełbasa biała - 20kg, kiełbasa kminkowa -280kg, kości wieprzowe 1200kg, kości wołowe - 500kg, kiełbasa krakowska wieprzowa parzona - 600kg, łopatka bez kości - 800kg, metka (cebulowa, paprykowa) - 260kg, kiełbasa mielonka - 380kg, mięso mielone (wołowo-wieprzowe) - 380kg, mortadela wieprzowa - 510kg, parówka cieńka - 1200kg, parówka gruba - 1000kg, pasztetowa folia - 280kg, pieczeń rzymska, cebulowa, paprykowa - 210kg, kiełbasa gruba piwna wieprzowa - 180kg, polędwica sopocka - 100kg, salceson biały w folii 400kg, salceson ciemny w folii -50kg, schab bez kości - 480kg, słonina świeża - 220kg, szynka gotowana - 350kg, szynka wieprzowa mięso b/kości - 330kg, kiełbasa szynkowa wieprzowa - 650kg, wołowina na rolady - 180kg, kiełbasa zwyczajna - 220kg, żeberka wieprzowe 1100kg. Część II - załącznik nr 3 : drób i artykuły drobiowe w ilościach: : filet z kury bez skóry świeży - 850kg, kurczak cały świeży - 2000kg, polędwica z drobiu - 400kg, korpusy drobiowe świeże - 150kg, udko z drobiu ćwiartka ze skórą świeże - 1000kg, wątróbka drobiowa - 400kg. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jedną lub dwie części zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z w-w części zamówienia. Zamówienie składa się z dwóch części : I część - zadanie pod nazwą: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. II część - zadanie pod nazwą: Sukcesywna dostawa drobiu i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3, 15.13.11.20-2, 15.13.16.20-7, 15.11.30.00-3, 15.13.11.34-3, 15.13.14.10-2, 15.13.14.00-9, 15.11.20.00-6, 15.11.21.30-6, 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
druk oferty - załącznik nr 1, formularz cenowy na dostawę mięsa i wędlin - załącznik nr 2, formularz cenowy na dostawę drobiu i artykułów drobiowych - załącznik nr 3
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Op. budynek DPS, III piętro - zamówienia publiczne..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 08:50, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8, budynek główny, III piętro, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: załącznik nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach: Część I - załącznik nr 2: mięso i wędliny w ilościach: Baleron gotowany - 350kg, boczek wędzony - 500kg, flaki wołowe krojone - 600kg, frankfurterki - 75kg, mięso wieprzowe gulaszowe pokrojone w kostkę - 1600kg, karczek bez kości -1220kg, kaszanka luzem -480kg, kiełbasa śląska - 1000kg, kiełbasa biała - 20kg, kiełbasa kminkowa -280kg, kości wieprzowe 1200kg, kości wołowe - 500kg, kiełbasa krakowska wieprzowa parzona - 600kg, łopatka bez kości - 800kg, metka (cebulowa, paprykowa) - 260kg, kiełbasa mielonka - 380kg, mięso mielone (wołowo-wieprzowe) - 380kg, mortadela wieprzowa - 510kg, parówka cieńka - 1200kg, parówka gruba - 1000kg, pasztetowa folia - 280kg, pieczeń rzymska, cebulowa, paprykowa - 210kg, kiełbasa gruba piwna wieprzowa - 180kg, polędwica sopocka - 100kg, salceson biały w folii 400kg, salceson ciemny w folii -50kg, schab bez kości - 480kg, słonina świeża - 220kg, szynka gotowana - 350kg, szynka wieprzowa mięso b/kości - 330kg, kiełbasa szynkowa wieprzowa - 650kg, wołowina na rolady - 180kg, kiełbasa zwyczajna - 220kg, żeberka wieprzowe 1100kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3, 15.13.11.20-2, 15.13.16.20-7, 15.11.30.00-3, 15.13.11.34-3, 15.13.14.10-2, 15.13.14.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: załącznik nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach: Część II - załącznik nr 3 : drób i artykuły drobiowe w ilościach: : filet z kury bez skóry świeży - 850kg, kurczak cały świeży - 2000kg, polędwica z drobiu - 400kg, korpusy drobiowe świeże - 150kg, udko z drobiu ćwiartka ze skórą świeże - 1000kg, wątróbka drobiowa - 400kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.21.30-6, 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Krakowskiej 24 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa ul. Marka Prawego w Strzelcach Opolskich - etap II
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W ROKU 2025 NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 45 W GDAŃSKU
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Bukowcu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Wspólnoty Dziecięcej "Gromadka" przy ulicy Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.