eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rejowiec › Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Rejowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Rejowiec: Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Rejowiec
Numer ogłoszenia: 97817 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rejowiec , ul. Jarosława Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec, woj. lubelskie, tel. 082 5688159, faks 082 5688753.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.rejowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Rejowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanej w opisie zamówienia pełnej masy odpadów komunalnych zmieszanych i gromadzonych selektywnie, odbieranych bez względu na występujące warunki atmosferyczne z nieruchomości zamieszkałych, Urzędu Gminy, Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Ośrodka Kultury, Gminnego Przedszkola, Szkoły Podstawowej, Gimnazjum, cmentarza, koszy ulicznych 2) wywóz i zagospodarowanie zebranych w mobilnym punkcie odpadów komunalnych 3) zaopatrywanie nieruchomości w worki na frakcję mokrą, suchą i szkło. 2. RODZAJ I CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH 1) Zabudowa jednorodzinna i zagrodowa Na terenie zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej obowiązywać będzie system mieszany workowo-pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych, a częstotliwość odbioru będzie następująca: a)odpady zmieszane (w tym frakcja mokra) - raz w miesiącu b)frakcja sucha - raz w miesiącu c)szkło - raz w miesiącu 2) Zabudowa wielorodzinna, Urząd Gminy, Gminna Biblioteka Publiczna, Gminny Ośrodek Kultury, Gminne Przedszkole, Szkoła Podstawowa, Gimnazjum - zbiórka odpadów komunalnych zmieszanych, frakcji mokrej oraz odpadów zbieranych selektywnie prowadzona będzie w systemie pojemnikowym z częstotliwością: a)odpady zmieszane (w tym frakcja mokra) - cztery razy w miesiącu b) frakcja sucha - cztery razy w miesiącu c) szkło - cztery razy w miesiącu 3) cmentarz zbiórka odpadów komunalnych zmieszanych w kontenerach cztery razy w miesiącu oraz na dodatkowe zgłoszenie Zamawiającego 4) kosze uliczne zbiórka odpadów komunalnych zmieszanych cztery raz w miesiącu oraz na dodatkowe zgłoszenie Zamawiającego. 3. WYKAZ URZĄDZEŃ DO GROMADZENIA ODPADÓW I SPRZĘTU TECHNICZNEGO. 1) Urządzenia do gromadzenia odpadów: a) rodzaje pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Rejowiec: - pojemniki na frakcję mokrą (oznaczonych kolorem szarym lub czarnym) o pojemności: 110 1, 120 1, 240 1, 1100 1, 7000 1; - worki foliowe na frakcję mokrą (oznaczonych kolorem czarnym) o pojemności 80 l, 110, 1201; - worki foliowe na frakcję suchą (oznaczonych kolorem żółtym), szkło (oznaczonych kolorem zielonym) o pojemności 110-1201; - pojemniki przeznaczone na frakcję suchą (oznaczonych kolorem żółtym), szkło (oznaczonych kolorem zielonym) o pojemności 110 1, 120 1, 240 1, 1100 1, 7000 1; - kontenery przeznaczone na odpady remontowe i rozbiórkowe o pojemności 70001; - pojemniki na popiół o pojemności do 110 1, 120 l, 240 l, 1110 l, - worki foliowe na popiół 80 l, 110 l, 120 l, - pojemniki do selektywnej zbiórki zużytych baterii o pojemności do 50 1; - pojemnik typu foką do zbiórki przeterminowanych leków o pojemności do 50 1; - kosze uliczne o pojemności 35 1 oraz stojaki na worki o pojemności 30-120 1. b) charakterystyką worków do zbiórki odpadów: - materiał - folią polietylenową LDPE, - pojemność - 120 1, - kolor: żółty, zielony, czarny, - grubość - worek żółty min. 0,035 mm, worek zielony min. 0,06 mm, worek czarny min. 0,045 mm, Miesięcznie ilość worków dostarczanych do poszczególnych nieruchomości będzie wynosiła po jednym z danego koloru (zabudowa jednorodzinna i zagrodowa), w przypadku dodatkowego zapotrzebowania właściciel może nabyć worek u Wykonawcy uiszczając dodatkową opłatę. 2) Sprzęt do odbioru odpadów Wykonawcą winien dysponować sprzętem specjalistycznym do odbioru i transportu odpadów, tj. co najmniej: - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (w tym frakcji mokrej), - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kom paktującej (z dźwignikiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerów KP-7 z odpadami). Pojazdy winny spełniać wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 poz. 122). OBOWIĄZKI WYKONAWCY 1) Wykonawca w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Rejowiec; dotyczy to również ewentualnych zmian w trakcie trwania umowy, 2) Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów, 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w harmonogramie zmieszanych odpadów komunalnych (w tym frakcji mokrej), frakcji suchej i szkła sprzed posesji zamieszkałych (wystawionych przy drogach publicznych). Z nieruchomości wielorodzinnych, Urzędu Gminy, Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Ośrodka Kultury, Gminnego Przedszkola, Szkoły Podstawowej, Gimnazjum, cmentarza, koszy ulicznych z miejsc ustawienia pojemników, kontenerów i worków. 4) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów zmieszanych z cmentarza - na zgłoszenie Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych. 5) usługa obejmuje zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o trudnej lokalizacji (np. dróg gruntowych, wąskich uliczek). W sezonie zimowym, oraz w innych okresach, gdy ze względu na nieprzejezdność dróg niemożliwy będzie odbiór i wywóz odpadów zgodnie z ustalonym harmonogramem, Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru w terminie niezwłocznym, w którym droga stała się przejezdna. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, 6) worki do zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca (worki czarne, żółte, zielone) Przy odbiorze worków z odpadami zebranymi z każdego punktu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia po jednym worku danego rodzaju. W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na worki właściciel nieruchomości może nabyć worek u Wykonawcy uiszczając dodatkową opłatę, 7) Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z deklarowanego obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane i w terminie 3 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji jest zobowiązany do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o nie wywiązywaniu się z obowiązku segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do takiej informacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację umożliwiającą identyfikację nieruchomości (adres) i zdjęcie fotograficzne dokumentujące ww. nieprawidłowości, 8) Wykonawca w dni zbiórki odpadów z danej miejscowości zobowiązany jest do odbierania odpadów z koszy ulicznych usytuowanych przy przystankach autobusowych, parkingach jak również do uporządkowania terenu w miejscach gromadzenia odpadów (w przypadku zanieczyszczenia terenu w trakcie załadunku odpadów), 9) załadunek i transport odpadów odbywać się będzie za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w dyspozycji Wykonawcy. Pojazdy winny spełniać wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 poz. 122) 10) Wykonawca zobowiązany jest z dniem 01.07.2013 r., do wywozu i zagospodarowania zebranych w mobilnym punkcie odpadów. Punkt będzie zlokalizowany na terenie Gminy Rejowiec i będzie zbierał odpady dwa razy do roku (Zamawiający wskaże lokalizację punktu po podpisaniu umowy). Właściciele nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Rejowiec będą dostarczać do niego odpady wielkogabarytowe, odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, odpady niebezpieczne w rozumieniu ustawy o odpadach, powstające w gospodarstwach domowych, w tym m.in.: baterie, akumulatory, żarówki, świetlówki, resztki farb, lakierów, rozpuszczalników, środków do impregnacji drewna, środków ochrony roślin i nawozów, pojemniki po aerozolach, olejach mineralnych i syntetycznych, tłuszczach, benzynie, środkach chemicznych, środkach ochrony roślin, przeterminowane leki, stare kosmetyki, sprzęt elektryczny i elektroniczny, tusze do drukarek i tonery, taśmy wideo, kasety magnetofonowe, materiały fotograficzne, taśmy barwiące oraz zużyte opony i popiół pochodzące z gospodarstw domowych. Wykonawca winien uzyskać decyzję umożliwiającą zbieranie wymienionych wyżej odpadów zbieranych w Punkcie oraz zobowiązany będzie prowadzić rejestr zawierający informacje pozwalające zidentyfikować rodzaj i ilość odpadów. 11) zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, frakcję suchą i szkło należy przekazywać do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych - wskazanej w uchwale Sejmiku Województwa Lubelskiego w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami, tj. Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Srebrzyszczu. Pozostałe odpady odebrane od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Rejowiec Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 ustawy o odpadach), 12) Wykonawca będzie dostarczać wraz z fakturą za wykonane usługi dowód potwierdzający wykonanie tych czynności, tj. karty ewidencji odpadów bądź karty przekazania odpadów oraz kopię rejestru prowadzonego w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 13) Wykonawca będzie prowadził ilościową i jakościową ewidencję odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 14) Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do końca miesiąca następującego po kwartale, kwartalne sprawozdania dotyczące: - informacji o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, - informacji o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych do składowania na składowisko odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania, - liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem, 15) Wykonawca ma obowiązek utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 poz.122), rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009r. Nr 104, poz. 868) i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rejowiec, 16) za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, 17) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012r., poz. 391, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645) oraz rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r., poz. 676). 18)Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), - ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. z 2013r, poz.21), - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r Nr 25 poz. 150 z późn. zm.), - ustawy z dnia 29 lipca 2005r o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005rNr 180 poz. 1495 z późn. zm.), - ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009r Nr 79 poz.666 z późn. zm.), - zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego, Nr XXIV/396/12 z dnia 30 lipca 2012r w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego, - uchwały Nr XXIV/171/2012 Rady Gminy Rejowiec z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rejowiec (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2013 roku poz. 728) oraz uchwały Nr XXVII/188/2013 zmieniającą uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rejowiec (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2013 roku poz. 1717) - uchwały Nr XXV/176/2012 Rady Gminy Rejowiec z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie zagospodarowania odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2013 r. poz. 1185 z późn. zm). - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006r w sprawie listy odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym, nie będącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz .U. Nr 75, poz.527), - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r., poz.122) - ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz.93 z późn. zm), - ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113 poz.759 z późn.zm.)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Rejowiec w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. W odniesieniu do wpisu do rejestru działalności regulowanej, Zamawiający dysponuje wiedzą nt. przedsiębiorców posiadających niniejsze uprawnienie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku, przy czym Zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców posiadał uprawnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku. Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych -jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (pojazd z dźwignikiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerów z odpadami) Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku, przy czym Zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców posiadał ww. potencjał

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku. Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku. Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art.144 Pzp dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto pozostałe do końca realizacji umowy może wzrosnąć o zwiększoną wartość tego podatku, 2) w zakresie zmiany częstotliwości odbioru odpadów, rodzaju i ilości frakcji odbieranych odpadów w przypadku zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rejowiec, 3) pozostałe rodzaje zmian spowodowane zmianą przepisów prawnych istotnych do realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugrejowiec.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rejowiec, ul. Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rejowiec, ul. Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.