eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KiernoziaBudowa bieżni i placu zabaw w miejscowości Kiernozia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Kiernozia: Budowa bieżni i placu zabaw w miejscowości Kiernozia.
Numer ogłoszenia: 97824 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Kiernozi , ul. Sobocka 1a, 99-412 Kiernozia, woj. łódzkie, tel. 024 2779080, faks 024 2779080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiernozia.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa bieżni i placu zabaw w miejscowości Kiernozia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresem zamówienia jest Budowa bieżni i placu zabaw w miejscowości Kiernozia. Powierzchnia placu zabaw 164,65 m2. Powierzchnia ze żwiru luźnego na placu zabaw 211,33 m2 Powierzchnia bieżni 294,00 m2 Powierzchnia piaskowa do skoku w dal 39,20 m2 Nawierzchnia z kostki betonowej w ciągu chodnika dla pieszych 58,67 m2 Opaska z kostki betonowej etap 2 -10,30 m2 Opaska z kostki betonowej etap 1 -36,27 m2 Nawierzchnia pieszo - jezdna z kostki betonowej - 162,47 m2 Powierzchnia zabudowy z strefą bezpieczeństwa 183 m2 Powierzchnia terenów zielonych 326,23 m2. Powierzchnia zabudowy z strefą bezpieczeństwa 1266,85 m2 Plac zabaw Zestawienie urządzeń placu zabaw w miejscowości Kiernozia (parametry urządzeń podano w specyfikacji technicznej, warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw) Huśtawka podwójna drewniana -1 szt. Zestaw zabawowy składający się z: Wieży z dachem dwuspadowym szt.1 Zjeżdżalni głębokiej szt.1 Zabezpieczenia szt. 5 Podestu szt.1 Platformy szt.2 Wejściówki szt. 2 Rurki nad zjeżdżalnią szt.1 Przeplotni drewnianej szt.1 Drabinki Krzyżakowej szt.1 Pomostu wiszącego szt.1 Huśtawki typu WAŻKA na sprężynie - 1 szt. Karuzela tarczowa - 1 szt. Linarium stożek- 1 szt. Sklepik z tablicą - 1 szt. Lokomotywa z wagonem- 1 szt. Zestaw do przeskoków - 1 szt. Równoważnia skośna- 1 szt. Pomost z belką i dwoma trapami- 1 szt. Drabinka pozioma- 1 szt. Ścianka wspinaczkowa- 1 szt. Ławki trwale posadowione w gruncie- szt. 1 Kosze na śmieci trwale mocowane do podłoża- szt. 1 Tablica informacyjna- 1 szt. Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami zawartymi: Projekcie budowy bieżni i placu zabaw, specyfikacji technicznej, warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw, wytycznymi zawartymi w kartach katalogowych montowanych urządzeń oraz normami PN-EN 1177, PN-EN 1176. Wszelkie atesty i certyfikaty należy przekazać zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, urządzenia i zestawy mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością (plus minus 5 cm) do przedstawionych w dokumentacji projektowej Budowy bieżni i placu zabaw z 30 sierpnia 2011r - załącznik nr 12 do SIWZ i charakteryzować się tą samą lub lepszą funkcjonalnością. Jeśli w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik do SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. W razie wątpliwości Wykonawcy, dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. Na podstawie § 6 ust.1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r Zamawiający żąda dołączenia do oferty fotografii urządzeń zastosowanych na ww placu zabaw. Przed zamówieniem poszczególnych elementów zabawek, wybrany Wykonawca ma obowiązek skonsultować się z Zamawiającym celem ustalenia szczegółów realizacji zamówienia. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres, co najmniej 36 miesięcy. Nawierzchnie dróg i placów Zakres robót Nawierzchnia poliuretanowa EPDM na placu zabaw - 164,65 m2 Podzielonej na warstwy amortyzujące: Warstwa o grubości 4 cm - 118,41 m2 Warstwa o grubości 6 cm - 21,00 m2 Warstwa o grubości 12 cm - 25,24 m2 Nawierzchnia wykonywana z układanego mechaniczne tworzywa poliuretanowego EPDM zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw. Wybrana nawierzchnia musi ze względu na warunki bezpieczeństwa spełniać warunki i parametry odpowiadające Europejskiemu Standardowi Amortyzacji Uderzeń (PN-EN 1177:2009) Nawierzchnia poliuretanowa na bieżni - 294,00 m2 Nawierzchnia wykonywana z układanego mechaniczne tworzywa poliuretanowego typu Alsatan sc. Na podkładzie z polimerycznie związanego granulatu gumowego SBR ułożonym na zagruntowanym podłożu oraz warstwie wykończeniowej z granulatu EDPM i kleju poliuretanowego. Całość należy ułożyć na warstwie dynamicznej podbudowy ET, która oparta jest na podbudowie mineralnej zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw. Nawierzchnia musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż podane w tabeli przytoczonej na str. 8 Specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw w Kiernozi z 30 sierpnia 2011r - załącznik nr 12 do SIWZ. W nawierzchni należy zamontować specjalną epoksydową deskę do skoku w dal z progiem do odbiciem osadzonym w trwale zamontowanej do podłoża skrzyni belki. Wykonawca ma obowiązek uzupełnić skrzynie o pokrywę. Deska winna posiadać certyfikat IAAF lub inny równoważny dopuszczający ja do stosowania na obiektach sportowych. NAWIERZCHNIE POLIURETENOWE NA PLACU ZABAW ORAZ BIEŻNI WINNY BYĆ UKŁADANE NA UPRZEDNIO PRZYGOTOWANEM PODŁOŻU ZAGĘSZCZONYM DO WSKAŹNIKA Id= 1,00. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania na własny koszt badań kontrolnych potwierdzających wskaźnik zagęszczenia w ilości minimum 1 badanie na 100 m2. Całość podłoża powinna być sucha (max. 3% wilgotności), oczyszczona i wolna od jakichkolwiek zanieczyszczeń substancjami ropopochodnymi Nawierzchnia ze żwiru luźnego płukanego na placu zabaw - 211,33 m2 Nawierzchnia wykonywana z luźnego żwiru płukanego o ziarnach 2-8 mm ułożona warstwa 30 cm na geowłókninie 150 g/m2 Nawierzchnia z kostki betonowej na chodnikach dla pieszych - 58,67 m2 Nawierzchnia z kostki betonowej ułożonej na warstwie podsypki piaskowej i podbudowie z tłucznia zaklinowanego klińcem. Warstwa podbudowa wykonana na warstwie odsączającej z piasku zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw. Nawierzchnia piaskowa skocznia w dal - 39,47 m2 Nawierzchnia piaskowa skoczni wykonana z piasku kwarcowego lub płukanego pozbawionego zanieczyszczenia wtórnego piasku rzecznego. Piasek rzeczny winien posiadać neutralny zapach oraz być pozbawiony możliwości zabrudzeń użytkowników. Piasek winien być ułożony na warstwach podkładowych i odsączających zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw. Opaska z kostki betonowej Etap 1 - 36,27 m2 Nawierzchnia opaski z kostki betonowej ułożonej na warstwie podsypki piaskowej i podbudowie z tłucznia zaklinowanego klińcem. Warstwa podbudowa wykonana na warstwie odsączającej z piasku zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw. Nawierzchnia pieszo - jezdna z kostki betonowej Nawierzchnia dojazdu szer. 4 m wykonana z kostki betonowej grubości 8 cm na projektowanej wzmocnionej podbudowie z przeznaczeniem dla ruchu lekkiego zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw. Wszystkie nawierzchnie wykonywane w obramowaniu z obrzeża betonowego na ławach fundamentowych z betonu klasy B-15. Uwaga: Obramowanie piaskownicy skoczni w dal wykonać z obrzeża kamiennego przykrytego z wierzchu warstwą poliuretanu (długość łączna 25,20 mb) Ogrodzenia panelowe ogrodzenie panelowe 38,50 m + furtka Ogrodzenie z prefabrykowanych elementów panelowych zgrzewanych punktowo drutów średnicy 5 mm, szerokości 2500 mm i wysokości 1730 mm, oczka 200 x50 mm oraz w miejscu profilowania 100 x 50 mm. Całość winna być ocynkowana warstwą minimum 40 g/m2, a następnie malowana proszkowo warstwa poliestrową minimum 100 mikrometrów. Słupki stalowe o profilu prostokątnym 40x60x1,50x2400 ocynkowane z zewnątrz i wewnątrz warstwą ocynku minimum 275 g/m2 z każdej strony, a następnie pokryte warstwą proszku poliestrowego minimum 60 mikrometrów. Furtka wykonana z profili o przekroju kwadratowym 40 x40 mm o wymiarze 170x120 cm z wypełnieniem z panelem ogrodzeniowym. Furtka wyposażona w specjalny system zawiasów i zamków umożliwiających otwierania zarówno od wewnątrz jak i na zewnątrz. Całość ocynkowana ogniowo a następnie malowana proszkiem poliestrowym. Całość osadzona w betonowych fundamentach o wymiarach 30 30 x 95 zbrojonych zgodnie z projektem posadowionym na głębokości 1,00 m. Montaż paneli zgodnie z wytycznymi producenta z zachowaniem wskazań zawartych w projekcie oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw. Urządzenia nowej szaty roślinnej Zakres robót: Pow. krzewów -175,10 m2 Pow. żywopłotów - 47,23 m2 ( 60 m) Pow. roślin okrywowych - 40,00 m2 Pow. trawników - 63,90 m2 Wykaz projektowanego materiału roślinnego zawarto w tabeli zestawieniowej przytoczonej na str. 17 Specyfikacji Technicznej warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw w Kiernozi z 30 sierpnia 2011r - załącznik nr 12 do SIWZ. Stosowany materiał roślinny musi spełniać wymagania zawarte w normie BN-65-9125-022 Materiał roślinny, a sposób przeprowadzonych prac przygotowawczych i nasadzenie roślin odpowiadać wytycznym zawartym w projekcie oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw. W kresie gwarancyjnym Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia pielęgnacji posadzonej roślinności oraz pielęgnacji trawników zgodnie z zapisami zawartym w projekcie oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót przy budowie bieżni i placu zabaw..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5000,00 zł Wadium należy wpłacić najpóźniej do dnia 06.04.2014r na konto 43 9012 0004 0020 0547 2002 0014

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena: metoda spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym zakresie robót jaki zawarty jest w opisie zamówienia - budowa placu zabaw, których wartość wynosi co najmniej 80 000,00 złotych brutto każda wraz z podaniem: rodzaju, podmiotu zlecającego prace, wartości, daty, miejsca wykonania oraz dołączyć dowody, że roboty zostały wykonane w sposób należyty. Ocena: metoda spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena: metoda spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownik budowy - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena: metoda spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kiernozia.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kiernozi ul. Sobocka 1A 99-412 Kiernozia pok. nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kiernozi ul. Sobocka 1A 99-412 Kiernozia; Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.