eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru konserwatorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa zabytkowego Pałacu Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej - dziedzictwa kulturowego Zagłębia DąbrowskiegoEtap I - przebudowa podjazdów, przybudówek i tarasów przy elewacjach bocznych, Etap II - przebudowa i termomodernizacja budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-02

Dąbrowa Górnicza: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru konserwatorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa zabytkowego Pałacu Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej - dziedzictwa kulturowego Zagłębia Dąbrowskiego: Etap I - przebudowa podjazdów, przybudówek i tarasów przy elewacjach bocznych, Etap II - przebudowa i termomodernizacja budynku
Numer ogłoszenia: 97824 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104085 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru konserwatorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa zabytkowego Pałacu Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej - dziedzictwa kulturowego Zagłębia Dąbrowskiego: Etap I - przebudowa podjazdów, przybudówek i tarasów przy elewacjach bocznych, Etap II - przebudowa i termomodernizacja budynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru konserwatorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa zabytkowego Pałacu Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej - dziedzictwa kulturowego Zagłębia Dąbrowskiego:Etap I - przebudowa podjazdów, przybudówek i tarasów przy elewacjach bocznych, Etap II - przebudowa i termomodernizacja budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ tj. wzór umowy. Cały zakres robót budowlanych, których dotyczy nadzór zawiera dokumentacja projektowa do postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej 4.845.000,00 EUR na zadanie pn.: Przebudowa zabytkowego Pałacu Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej - dziedzictwa kulturowego Zagłębia Dąbrowskiego: Etap I - przebudowa podjazdów, przybudówek i tarasów przy elewacjach bocznych, Etap II - przebudowa i termomodernizacja budynku o numerze ZP/WIM 341-2-109/10 opublikowana na stronie www.bip.dabrowa-gornicza.pl 2. Inspektor nadzoru konserwatorskiego udzieli gwarancji obejmującej świadczenie usług w ramach przedmiotu zamówienia. 2.1. W okresie gwarancji inspektor nadzoru konserwatorskiego zobowiązany będzie do: 1) nadzoru nad usuwaniem wad i usterek powstałych w okresie gwarancyjnym, których usunięcie potwierdzone zostanie protokołem usunięcia wad/usterek, 2) dokonywania przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego. 2.2. Na przedmiot zamówienia ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi 3 lata od daty podpisania protokołu odbioru końcowego na wykonanie roboty budowlanej. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę roboty budowlanej wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par. 1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 2.3. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji za wady także po upływie terminów, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tych okresów. 2.4. Informacja dot. gwarancji i rękojmi Wykonawcy robót budowlanych: Pkt. 3.3.4. SIWZ do postępowania nr ZP/WIM-341-2-109/10 na roboty budowlane: 3.3.4. Gwarancja i rękojmia 3.4.1. Na przedmiot niniejszego zamówienia ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu 3 lata od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.4.2.W okresie gwarancji urządzeń i sprzetu Wykonawca wykona przeglądy urządzeń i sprzętu min. 2 razy w roku. 3.4.3.Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par. 1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3.4.4. Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz urządzenia i sprzęt Wykonawca udziela rękojmi na okres 3 lat od daty protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 3. W przypadku dysponowania przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia personelem obcojęzycznym, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 4. Inspektor Nadzoru Konserwatorskiego zobowiązany będzie w okresie realizacji przedmiotu umowy do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł oraz do zapewnienia nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. Dot. sekcji IV.6. cena oferty jest miesięczną wartością wynagrodzenia za świadczenie usługi będącej przedmiotem umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-INHUT Sp. z o.o., Al.Piłsudskiego 92, 41-308 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.