eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › OBSŁUGA GASTRONOMICZNA I HOTELOWA KONFERENCJI I SPOTKAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO REGIONALNEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ W SZCZECINIE PN. PROFESJONALNE KADRY - LEPSZE JUTRO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-26

Szczecin: OBSŁUGA GASTRONOMICZNA I HOTELOWA KONFERENCJI I SPOTKAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO REGIONALNEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ W SZCZECINIE PN. PROFESJONALNE KADRY - LEPSZE JUTRO
Numer ogłoszenia: 97825 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 120, 44 67 185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA GASTRONOMICZNA I HOTELOWA KONFERENCJI I SPOTKAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO REGIONALNEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ W SZCZECINIE PN. PROFESJONALNE KADRY - LEPSZE JUTRO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa gastronomiczna i hotelowa konferencji i spotkań realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Szczecinie pn. Profesjonalne kadry - lepsze jutro szczegółowo opisanych w cz. IV SIWZ. 2. przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części wymienionych poniżej: Część I: Konferencja Spójność społeczna - od teorii do praktyki. Znaczenie pomocy i integracji społecznej w budowaniu spójności społecznej Część II: Spotkanie dla regionalnych ośrodków polityki społecznej Część III: Spotkania Realizacja projektów systemowych w Priorytecie VII PO KL. Część IV: Spotkania Współpraca publicznych służb zatrudnienia z pracownikami pomocy społecznej przy podejmowaniu działań aktywizacji społeczno-zawodowej wobec osób objętych wsparciem w ramach PO KL. Część V: Konferencja promocyjno-informacyjna podsumowująca realizację projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę; 2) wystąpią obiektywne niezależne od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt systemowy Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Szczecinie pn. Profesjonalne kadry - lepsze jutro Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konferencja Spójność społeczna - od teorii do praktyki. Znaczenie pomocy i integracji społecznej w budowaniu spójności społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin: 28-29 września 2010 r. (2 dni), I dzień: 11:30 - 19:00 II dzień 08.00 - 16:00 Maksymalna liczba uczestników: 350 osób Miejsca noclegowe: 1 doba hotelowa w pokojach jednoosobowych dla 100 osób, 1 doda hotelowa w pokojach dwuosobowych dla 250 osób. Wyżywienie: 2 obiady, 1 śniadanie, 1 kolacja dla każdego uczestnika podczas całej konferencji, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 4 Sala konferencyjna musi być przystosowana dla osób niepełnosprawnych. W ramach organizacji Konferencji, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do: - zapewnienia odrębnego miejsca na zorganizowanie konferencji prasowej oraz - zapewnienia odrębnego miejsca - VIP-room wraz z cateringiem na 12 osób. Kwota zaplanowana na realizację tej części zamówienia: 125 000,00 zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spotkanie dla regionalnych ośrodków polityki społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin: 25-27 maja 2010 r. (3 dni) I dzień: 12.00-19.30 II dzień: 08.30-19.30 III dzień: 08.30-14.30 Maksymalna liczba uczestników: 30 osób Miejsca noclegowe: 2 doby hotelowe w pokojach jednoosobowych dla 30 osób, Wyżywienie: 3 obiady, 2 śniadania, 2 kolacje dla każdego uczestnika podczas całego spotkania, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 5 Zapewnienie transportu wszystkich uczestników z centrum Szczecina (dokładne miejsce i godzina odjazdu zostanie ustalona przed Spotkaniem) do miejsca realizacji Spotkania i z powrotem, jeżeli spotkanie odbędzie się poza Szczecinem. Kwota zaplanowana na realizację zamówienia: 35 000,00 zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spotkania Realizacja projektów systemowych w Priorytecie VII PO KL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terminy: 18-19 maja 2010, 29-30 czerwca 2010, 7-8 września 2010, 16-17 listopada 2010 (4 spotkania, po 2 dni każde spotkanie) I dzień: 09.30-19.30 II dzień: 08.00-14.00 Maksymalna liczba uczestników na każdym spotkaniu: 50, Miejsce noclegowe: 1 doba hotelowa w pokojach jednoosobowych dla 10 osób, 1 doba hotelowa w pokojach dwuosobowych dla 40 osób. Wyżywienie: 2 obiady, 1 śniadanie, 1 kolacja dla każdego uczestnika podczas każdego spotkania, Liczba przerw kawowych podczas jednego spotkania (w tym kawy powitalnej): 5, Kwota zaplanowana na realizację zamówienia: 100 000,00 zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spotkania Współpraca publicznych służb zatrudnienia z pracownikami pomocy społecznej przy podejmowaniu działań aktywizacji społeczno-zawodowej wobec osób objętych wsparciem w ramach PO KL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terminy: 15-16 czerwca 2010, 22-23 czerwca 2010 (2 spotkania, po 2 dni każde spotkanie) Maksymalna liczba uczestników każdego spotkania: 60 I dzień: 09.30-19.30 II dzień: 08.00-14.00 Miejsca noclegowe: 1 doba hotelowa w pokojach jednoosobowych dla 10 osób, 1 doba hotelowa w pokojach dwuosobowych dla 50 osób. Wyżywienie: 2 obiady, 1 śniadanie, 1 kolacja dla każdego uczestnika podczas każdego spotkania, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 5, Kwota zaplanowana na realizację zamówienia: 70 000,00 zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konferencja promocyjno-informacyjna podsumowująca realizację projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin: 30 listopada 2010 r. (1 dzień) Czas trwania konferencji: 09.30 - 14.00, Maksymalna liczba uczestników: 150 Wyżywienie: 1 obiad dla każdego uczestnika, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 2, Kwota zaplanowana na realizację zamówienia: 25 000,00 zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.