Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Szczecin: OBSŁUGA GASTRONOMICZNA I HOTELOWA KONFERENCJI I SPOTKAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO REGIONALNEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ W SZCZECINIE PN. PROFESJONALNE KADRY - LEPSZE JUTRO
Numer ogłoszenia: 97825 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 120, 44 67 185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA GASTRONOMICZNA I HOTELOWA KONFERENCJI I SPOTKAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO REGIONALNEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ W SZCZECINIE PN. PROFESJONALNE KADRY - LEPSZE JUTRO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa gastronomiczna i hotelowa konferencji i spotkań realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Szczecinie pn. Profesjonalne kadry - lepsze jutro szczegółowo opisanych w cz. IV SIWZ. 2. przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części wymienionych poniżej: Część I: Konferencja Spójność społeczna - od teorii do praktyki. Znaczenie pomocy i integracji społecznej w budowaniu spójności społecznej Część II: Spotkanie dla regionalnych ośrodków polityki społecznej Część III: Spotkania Realizacja projektów systemowych w Priorytecie VII PO KL. Część IV: Spotkania Współpraca publicznych służb zatrudnienia z pracownikami pomocy społecznej przy podejmowaniu działań aktywizacji społeczno-zawodowej wobec osób objętych wsparciem w ramach PO KL. Część V: Konferencja promocyjno-informacyjna podsumowująca realizację projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę; 2) wystąpią obiektywne niezależne od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt systemowy Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Szczecinie pn. Profesjonalne kadry - lepsze jutro Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konferencja Spójność społeczna - od teorii do praktyki. Znaczenie pomocy i integracji społecznej w budowaniu spójności społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin: 28-29 września 2010 r. (2 dni), I dzień: 11:30 - 19:00 II dzień 08.00 - 16:00 Maksymalna liczba uczestników: 350 osób Miejsca noclegowe: 1 doba hotelowa w pokojach jednoosobowych dla 100 osób, 1 doda hotelowa w pokojach dwuosobowych dla 250 osób. Wyżywienie: 2 obiady, 1 śniadanie, 1 kolacja dla każdego uczestnika podczas całej konferencji, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 4 Sala konferencyjna musi być przystosowana dla osób niepełnosprawnych. W ramach organizacji Konferencji, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do: - zapewnienia odrębnego miejsca na zorganizowanie konferencji prasowej oraz - zapewnienia odrębnego miejsca - VIP-room wraz z cateringiem na 12 osób. Kwota zaplanowana na realizację tej części zamówienia: 125 000,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spotkanie dla regionalnych ośrodków polityki społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin: 25-27 maja 2010 r. (3 dni) I dzień: 12.00-19.30 II dzień: 08.30-19.30 III dzień: 08.30-14.30 Maksymalna liczba uczestników: 30 osób Miejsca noclegowe: 2 doby hotelowe w pokojach jednoosobowych dla 30 osób, Wyżywienie: 3 obiady, 2 śniadania, 2 kolacje dla każdego uczestnika podczas całego spotkania, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 5 Zapewnienie transportu wszystkich uczestników z centrum Szczecina (dokładne miejsce i godzina odjazdu zostanie ustalona przed Spotkaniem) do miejsca realizacji Spotkania i z powrotem, jeżeli spotkanie odbędzie się poza Szczecinem. Kwota zaplanowana na realizację zamówienia: 35 000,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spotkania Realizacja projektów systemowych w Priorytecie VII PO KL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terminy: 18-19 maja 2010, 29-30 czerwca 2010, 7-8 września 2010, 16-17 listopada 2010 (4 spotkania, po 2 dni każde spotkanie) I dzień: 09.30-19.30 II dzień: 08.00-14.00 Maksymalna liczba uczestników na każdym spotkaniu: 50, Miejsce noclegowe: 1 doba hotelowa w pokojach jednoosobowych dla 10 osób, 1 doba hotelowa w pokojach dwuosobowych dla 40 osób. Wyżywienie: 2 obiady, 1 śniadanie, 1 kolacja dla każdego uczestnika podczas każdego spotkania, Liczba przerw kawowych podczas jednego spotkania (w tym kawy powitalnej): 5, Kwota zaplanowana na realizację zamówienia: 100 000,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spotkania Współpraca publicznych służb zatrudnienia z pracownikami pomocy społecznej przy podejmowaniu działań aktywizacji społeczno-zawodowej wobec osób objętych wsparciem w ramach PO KL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terminy: 15-16 czerwca 2010, 22-23 czerwca 2010 (2 spotkania, po 2 dni każde spotkanie) Maksymalna liczba uczestników każdego spotkania: 60 I dzień: 09.30-19.30 II dzień: 08.00-14.00 Miejsca noclegowe: 1 doba hotelowa w pokojach jednoosobowych dla 10 osób, 1 doba hotelowa w pokojach dwuosobowych dla 50 osób. Wyżywienie: 2 obiady, 1 śniadanie, 1 kolacja dla każdego uczestnika podczas każdego spotkania, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 5, Kwota zaplanowana na realizację zamówienia: 70 000,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konferencja promocyjno-informacyjna podsumowująca realizację projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin: 30 listopada 2010 r. (1 dzień) Czas trwania konferencji: 09.30 - 14.00, Maksymalna liczba uczestników: 150 Wyżywienie: 1 obiad dla każdego uczestnika, Liczba przerw kawowych (w tym kawy powitalnej): 2, Kwota zaplanowana na realizację zamówienia: 25 000,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- TP-6/25 Dostawa zestawu do kompleksowego pozycjonowania i unieruchomienia pacjenta
- Usługa hotelarsko - restauracyjna na potrzeby zorganizowania spotkania dla doradców zawodowych w ramach projektu pt. Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań ...
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2025
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach komunalnych w podziale na 2 części
- Zakup 12 zest składających się z laptopa wraz z pakietem biurowym z licencją na 12 m-cy, myszki przewodowej i oprogramowania antywirusowego na 12 m-cy oraz zakup 120 szt tabletów z etui i z klawiaturą
- Usługa przygotowania koncepcji i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji idei uczenia się przez całe życie na terenie województwa zachodniopomorskiego ...
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelowych, gastronomicznych i konferencyjnych w związku z organizacją Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym organizowanych przez SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "XXIV CONFERENCE ON LIQUID CRYSTALS - CLC 2025"
- EOP.332.6.25 Kompleksowa organizacja XXII Międzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
- Usługa hotelarska i restauracyjna wraz z usługami dodatkowymi na potrzeby IV Międzynarodowej Konferencji Naukowej EKSPLOBALIS w dniach 19-21.05.2025 r.
- Zamówienie świadczenia usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji naukowej "10th Polish Conference "Graphene and other 2D materials"" .
- Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych oraz gastronomicznych w dniach 18-21 maja 2025 r. dla uczestników szkolenia organizowanego przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.