eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LwówekWykonywanie drogowych robót budowlanych w podziale na zadania I Przebudowa drogi gminnej we wsi Józefowo - IV etap, kontynuacja. II Remont ulicy Nowotomyskiej w Lwówku od budynku starej Poczty na odcinku ca 150mb, na działkach o nr ewid. 375, 722/1. IIIRe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Lwówek: Wykonywanie drogowych robót budowlanych w podziale na zadania : I : Przebudowa drogi gminnej we wsi Józefowo - IV etap, kontynuacja. II : Remont ulicy Nowotomyskiej w Lwówku od budynku starej Poczty na odcinku ca 150mb, na działkach o nr ewid. 375, 722/1. III: Remont ulicy Nowotomyskiej w Lwówku przy firmie Pol-Strautmann.
Numer ogłoszenia: 97872 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, fax 061 4414212.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.lwowek.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie drogowych robót budowlanych w podziale na zadania : I : Przebudowa drogi gminnej we wsi Józefowo - IV etap, kontynuacja. II : Remont ulicy Nowotomyskiej w Lwówku od budynku starej Poczty na odcinku ca 150mb, na działkach o nr ewid. 375, 722/1. III: Remont ulicy Nowotomyskiej w Lwówku przy firmie Pol-Strautmann..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Zadanie I : Przebudowa drogi gminnej we wsi Józefowo - IV etap, kontynuacja. Przebudowa drogi gminnej nr 3784P i 3786P we wsi Józefowo, gmina Lwówek od km 1+430 do km 1+729 na odcinku 0,299km, w oparciu o przygotowany przez biuro projektowe Studio-DK Dorota Kokoszka z Poznania projekt budowlany. Roboty przy przebudowie drogi rozpoczęto w 2005r. rozpoczynając od wykonania włączenia do drogi powiatowej od strony miasta Lwówka w kierunku do centrum wsi Józefowo - wykonano odcinek na długości 0,50km, w 2006r. wykonano odcinek na długości 0,46km, w 2007r. wykonano odcinek 0,395km. Zakres zamówienia obejmuje między innymi : 1. Organizację ruchu na czas budowy, 2. Obsługę geodezyjną, 3. Roboty pomiarowe, 4. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej, 5. Plantowanie skarp i dna wykopów, 6. Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gr. kat. II-IV na gł. 20cm, 7. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gr. kat. I-V na gł. 20cm, 8. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - gruzobetonu po zagęszczeniu 15cm gr. 9. Wykonanie podbudowy - warstwa górna z kruszywa łamanego GRH o frakcji 0/32mm o gr. po zagęszczeniu 5cm, 10. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,8kg/m2, 11. Zaklinowanie nawierzchni masą betonu asfaltowego std. II - 60kg/m2, 12. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy betonu asfaltowego std. II grubość po zagęszczeniu gr. 4cm tj. 100kg/m2 (szer. 5,50m - 4,50m), o daszkowym spadku poprzecznym jezdni 2% (wg dokumentacji technicznej). 13. Oraz wszystkie inne niezauważone i nieujęte w zakresie zamówienia i książce przedmiarów, a niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia roboty. Zakres robót określa projekt techniczny (wykonany dla całego zadania), dołączona do SIWZ książka przedmiarów z zestawieniem nakładów rzeczowych dla etapu IV - uwaga przedmiar robót w stosunku do zakresu projektu został zmieniony - zmniejszono szerokość projektowanej nawierzchni jezdni od wierzchołka W 4 do końca zaprojektowanego odcinka - szer. 4,50, a także Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót do tego zadania. Zadanie II : Remont ulicy Nowotomyskiej w Lwówku od budynku starej Poczty na odcinku ca 150mb, na działkach o nr ewid. 375, 722/1. Zakres robót określa dołączona do SIWZ książka przedmiarów z zestawieniem nakładów rzeczowych, a także Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót do tego zadania, a w skład robót wchodzi między innymi: 1. Roboty nawierzchniowe; - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. ok. 5cm, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej na pow. 1137,0m2, - skropienie istniejącej nawierzchni drogowej emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego std.II, gr. 4cm po zagęszczeniu (100kg/m2). 2. Ściek przykrawężnikowy; - mechaniczne cięcie i rozebranie nawierzchni bitumicznej, - ręczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego, - wykonanie ławy betonowej pod ściek przykrawężnikowy, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej typu Holland gr 8cm. 3. Roboty wykończeniowe; - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych - szt. 6, - regulacja pionowa studni rewizyjnych - szt. 5, - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej (lewa strona ulicy o gr. ok. 5cm), - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą betonu asfaltowego std. II w ilości średnio 100kg/m2 , 4. Zatoka postojowa; - skropienie wykonanej podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, - zaklinowanie podbudowy tłuczniowej masą betonu asfaltowego std. II w ilości 60kg/m2 (podbudowę wykonał ZGK Lwówek), - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego std.II, gr. 4cm po zagęszczeniu (100kg/m2). 5. Zjazdy bitumiczne; - mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV o śr. Gł. 40cm, - wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej gr. po zagęszczeniu 10cm, - wykonanie podbudowy - warstwa dolana z kruszywa łamanego frakcji 0/63 o gr. po zagęszczeniu 15cm, - wykonanie podbudowy - warstwa górna z kruszywa łamanego frakcji 0/32 o gr. po zagęszczeniu 8cm, - skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,8kg/m2, - zaklinowanie podbudowy tłuczniowej masą betonu asfaltowego std. II w ilości 60kg/m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego std.II, gr. 4cm po zagęszczeniu (100kg/m2). Zadanie III: Remont ulicy Nowotomyskiej w Lwówku przy firmie Pol - Strautmann. Zakres robót; - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. ok. 5cm w pasie przykrawężnikowym (wzdłuż nowo ułożonego krawężnika na odcinku ca 170mb o szer. ca 50cm), przy zatokach parkingowych, - uzupełnienie brakującej podbudowy tłuczniowej z tłucznia kamiennego wraz z zagęszczeniem GRH 0/32 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej, - skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego std.II, gr. ok. 5cm po zagęszczeniu (100kg/m2), ze ściekiem przykrawężnikowym. Przedmiotowa przebudowa drogi we wsi Józefowo i ulica Nowotomyska w Lwówku są w zarządzie Gminy Lwówek, w zakres zadań wchodzi także organizacja ruchu na czas budowy, oraz obsługa geodezyjna (jeżeli potrzeba) i roboty pomiarowe. Wykonawcy przystępujący do postępowania zobligowani są do przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu wykonywania robót tj. we wsi Józefowo oraz we Lwówku, ulica Nowotomyska i uzyskania wszelkich niezbędnych informacji (wraz z dokonaniem pomiarów sprawdzających) do sporządzenia oferty, oraz przewidzenia wszystkich innych niezauważonych i nieujętych robót w zakresie zamówienia i książce przedmiarów, a niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Uwaga: wykonywanie przebudowy drogi we wsi Józefowo jak i robót remontowych ulicy Nowotomyskiej w Lwówku jest przeprowadzane na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Zamawiający dla zadania II i zadania III nie posiada dokumentacji projektowej, wszystkie uzgodnienia dotyczące szczegółów prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia: 1) Obligatoryjna zapoznanie się Wykonawców przystępujących do postępowania z terenem w którym będzie wykonywane zadanie. 2) Wykonawcy w swoich ofertach są zobowiązani do ujęcia plantowania poboczy po wykonaniu nawierzchni bitumicznej w zadaniu I i regulacji pionowej napotkanej infrastruktury podziemnej w każdym zadaniu. 3) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów b h p. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotowej modernizacji drogi oraz ich parametry jakościowo techniczne muszą odpowiadać parametrom wytyczonym przez Wspólnotę (Unię Europejską), muszą posiadać atesty lub certyfikaty akceptowalne przez Unię i muszą pochodzić z Uni, bądź z jednego z krajów stowarzyszonych w ramach Unii z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez wykonawcę projektu technicznego w opisie technicznym dokumentacji projektowej. 4) Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń podczas wykonywania robót, wyrządzonych szkód oraz doprowadzenie do stanu wymaganego przez administratora przeszkód w istniejącym pasie drogowym (np. uzbrojenie podziemne jak sieć wodociągowa, kable telefoniczne, kable energetyczne, drzewa). 5) Przy wykonywaniu robót w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych wykopy należy wykonać ręcznie, w celu dokładnej ich lokalizacji oraz dokonać właściwego zabezpieczenia odkrytego uzbrojenia. Nie wyklucza się istnienia w terenie innego uzbrojenia podziemnego nie naniesionego na dostarczonych mapach. 6) Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników, których uzbrojenie znajduje się w rejonie wykonywania robót modernizacyjnych, o terminie ich rozpoczęcia. 7) Na czas prowadzenia robót ustawić odpowiednie znaki ostrzegawcze oraz zapewnić właściwe zabezpieczenie i oświetlenie wykopów, po zakończeniu robót teren przywrócić do stanu pierwotnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków : 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. Warunek spełnią wykonawcy, którzy : 1) prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.04.173.1807), odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu, 2) posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy : 1) dysponują minimum jedną osobą (kierownikiem robót) posiadającą uprawnienia budowlane w określonej specjalności w branży drogowej (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) i dysponującą aktualnym potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie minimum trzy drogowe roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) wykażą się niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami i przedstawią formę władania nimi, 4) wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, 5) wykażą się obligatoryjnym zapoznaniem się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie, co potwierdzą w stosownym oświadczeniu. 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy : 1) posiadają środki finansowe na sfinansowanie zamówienia w kwocie minimum 200.000,00zł lub posiadają zdolność kredytową w kwocie minimum 200.000,00zł, na potwierdzenie czego przedstawią informację z banku w którym posiadają rachunek o wysokości posiadanych środków, lub przedstawią zapewnienie o zdolności kredytowej na kwotę minimum 200.000,00zł, na dzień złożenia ofert. 1) posiadają i przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł od jednego zdarzenia. 2) Załączą oświadczenie o przyjęciu warunku Zamawiającego nie udzielania zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy : 1) załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i załączą dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełna i będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy - Oferta Wykonawcy, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1, w załączeniu kosztorys ofertowy. Uwaga: ponieważ obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. Kosztorys ofertowy jest dokumentem, który będzie wykorzystany do ewentualnego obliczenia należności wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku powstania sytuacji określonej w § 12 projektu umowy. A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2, A.3) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę - zał. nr 3, A.4) Wykazanie w ciągu ostatnich pięciu lat, chociaż trzech zamówień o zbliżonym charakterze - odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, (wykaz sporządzony przez Wykonawcę z podaniem wartości zamówień, dat wykonania, nazwy i adresu oraz tel. zamawiającego dla, którego Wykonawca wykonał zamówienie, z dołączonym potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia - np. referencje - zał. nr 4. A.5) Wykaz niezbędnego sprzętu, narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia - zał. nr 5, A.6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 6, A.7) Aktualny dokument rejestracji, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, A.8) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentacji - dokument pełnomocnictwa, A.9) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kopie uprawnień budowlanych w określonej specjalności w branży drogowej i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób odpowiedzialnych za realizację robót (kierownik budowy), A.10) Oświadczenie o zapoznaniem się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty. A.11) Dokument potwierdzający posiadanie środków finansowych na sfinansowanie zamówienia w kwocie minimum 200.000,00zł, lub posiadanie zdolności kredytowej w kwocie minimum 200.000,00zł, - informacja z banku w którym Wykonawca posiada rachunek o wysokości posiadanych środków, lub zapewnienie zdolności kredytowej potwierdzonej przez bank w którym Wykonawca posiada rachunek na kwotę minimum 200.000,00zł, na dzień złożenia ofert. A.12) Aktualna polisa ubezpieczeniowa potwierdzającą że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł od jednego zdarzenia. A.13) Oświadczenie o przyjęciu warunku Zamawiającego nie udzielania zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać nieodpłatnie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64 -310 Lwówek, pokój nr 10, w godz. urzędowania..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.