Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Gdynia: 1.Robota budowlana Przebudowa budynku Szkoły w ramach zabezpieczenia pożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych
2.Likwidacja progu- wejście główne budynku szkoły
3. Malowanie sali gimnastycznej
Numer ogłoszenia: 97873 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 39 , ul. Unruga 88, 81-153 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 625-09-71, faks 0-58 625-09-71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sp39gdy@op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Robota budowlana Przebudowa budynku Szkoły w ramach zabezpieczenia pożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych 2.Likwidacja progu- wejście główne budynku szkoły 3. Malowanie sali gimnastycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 39 w zakresie zabezpieczenia pożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych.Roboty budowlane .montaż urządzeń służących do usuwania dymu wraz z wykonaniem otworu w luksferach do odymiania klatki schodowej A i B, montaż okien odymiających w klatce schodowej A i B,wykonanie kurtyn dymowych na każdej kondygnacji klatki schodowej A i B,poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego z klatki schodowej B na zewnątrz budynku do szerokości 120cm w świetle przejścia,wymiana drzwi na drzwi ppoż. EI60 z futryną stalową z holu do piwnicy, otwór w świetle przejścia 90cm,uzupełnienie tynków w miejscu prowadzonych prac wraz z uzupełnieniem powłok malarskich na klatkach schodowych,naprawa okładzin w miejscach uszkodzeń powstałych w wyniku remontu,demontaż stolarki drzwiowej do sali gimnastycznej oraz ponowny montaż w licu ściany korytarza z możliwością wyłożenia skrzydła drzwi na ścianę korytarza,remont elewacji uszkodzonej w wyniku wykucia otworów, uzupełnienie warstw tynku oraz izolacji termicznej, montaż parapetów zewnętrznych dla okien oddymiających - analogicznie jak istniejące z blachy ocynkowanej, Roboty elektryczne wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej system oddymiania, wykonanie przebudowy układu zasilania - montaż głównego wyłącznika prądu, wykonanie badań i pomiarów,Roboty teletechniczne:ułożenie kabli teletechnicznych, montaż akumulatorów żelowych bezobsługowych na napięcie 12V, montaż ręcznych przycisków oddymiania, montaż siłowników otwierających okna, instalacja czujek dymowych włączonych w system oddymiania na każdej kondygnacji klatkach schodowymi A i B oraz na korytarzach wszystkich kondygnacji,instalacja sygnalizatorów optyczno-akustycznych na każdej kondygnacji przy klatkach schodowych A i B, sprawdzenie całego systemu oddymiania wraz z wykonaniem prób i pomiarów. 2.Likwidacja progu - wejście główne budynku szkoły Planowanym remontem wymaga wykonania następujących prac remontowo-budowlanych: Roboty rozbiórkowe: - zerwanie wykładziny - skucie posadzki betonowej - wyrównanie podłoża w celu zniwelowania różnic poziomów - demontaż drzwi wewnętrznych z naświetlem - wywóz materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją Roboty wykończeniowe: gruntowanie podłoża wykonanie warstwy wyrównującej 3 cm ułożenie płytek gres na powierzchni 2,4 x 2,95 m montaż stolarki drzwiowej aluminiowej o wym. 2,40 x 3,02cm z zamkiem, klamką oraz samozamykaczem - szt. 1. obróbka ościeży - uzupełnienie tynków, szpachlowanie i malowanie. 3.Malowanie sali gimnastycznej Planowany remont wymaga wykonania następujących prac przygotowawczych, remontowo-budowlanych Roboty przygotowawcze - wykonanie reparacji pęknięć, rys i uszkodzeń z przeszpachlowaniem nierówności - wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych Roboty remontowe 1.1. Malowanie sufitu w sali gimnastycznej o wymiarach 26 m x15,15 m 1.2. Malowanie ścian o wysokości 8 m - zagruntowanie powierzchni i malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.00-3, 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ 1 W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, o wartości netto minimum 40000 zł każda CZĘŚĆ 2 i 3 W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, o wartości netto minimum 20000 zł każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ 1 Dysponuje osobami które posiadają następujące uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1. budowlanej- 1 osoba 2. Instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba CZĘŚĆ 2 i 3 Dysponuje osobami które posiadają następujące uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1. budowlanej- 1 osoba
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Atesty drzwi bezprogowych, atesty na wbudowane materiały,które maja zostać dostarczone.2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Kosztorys ofertowy.4.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.5. Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres udzielonej gwarancj - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.gdynia.pl/bip/BIP/info/4873_html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 39
81-153 Gdynia
ul. Unruga 88.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 13:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 39 w Gdyni Ul. Unruga 88.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa Budynku szkoły Nr 39 w zakresie zabezpieczenia pożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 39 w zakresie zabezpieczenia pożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych. 1. Roboty budowlane . a. montaż urządzeń służących do usuwania dymu wraz z wykonaniem otworu w luksferach do odymiania klatki schodowej A i B, b. montaż okien odymiających w klatce schodowej A i B, c. wykonanie kurtyn dymowych na każdej kondygnacji klatki schodowej A i B, d. poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego z klatki schodowej B na zewnątrz budynku do szerokości 120cm w świetle przejścia, e. wymiana drzwi na drzwi p-poż. EI60 z futryną stalową z holu do piwnicy, otwór w świetle przejścia 90cm, f. uzupełnienie tynków w miejscu prowadzonych prac wraz z uzupełnieniem powłok malarskich na klatkach schodowych, g. naprawa okładzin w miejscach uszkodzeń powstałych w wyniku remontu, h. demontaż stolarki drzwiowej do sali gimnastycznej oraz ponowny montaż w licu ściany korytarza z możliwością wyłożenia skrzydła drzwi na ścianę korytarza, i. remont elewacji uszkodzonej w wyniku wykucia otworów, uzupełnienie warstw tynku oraz izolacji termicznej, j. montaż parapetów zewnętrznych dla okien oddymiających - analogicznie jak istniejące z blachy ocynkowanej, 2. Roboty elektryczne a. wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej system oddymiania, b. wykonanie przebudowy układu zasilania - montaż głównego wyłącznika prądu, c. wykonanie badań i pomiarów, 3. Roboty teletechniczne a. ułożenie kabli teletechnicznych, b. montaż akumulatorów żelowych bezobsługowych na napięcie 12V, c. montaż ręcznych przycisków oddymiania, d. montaż siłowników otwierających okna, e. instalacja czujek dymowych włączonych w system oddymiania na każdej kondygnacji klatkach schodowymi A i B oraz na korytarzach wszystkich kondygnacji, f. instalacja sygnalizatorów optyczno-akustycznych na każdej kondygnacji przy klatkach schodowych A i B, g. sprawdzenie całego systemu oddymiania wraz z wykonaniem prób i pomiarów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.41.00-3, 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Likwidacja progu-wejście główne budynku szkoły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót Planowanym remontem wymaga wykonania następujących prac remontowo-budowlanych: 1. Roboty rozbiórkowe: - zerwanie wykładziny - skucie posadzki betonowej - wyrównanie podłoża w celu zniwelowania różnic poziomów - demontaż drzwi wewnętrznych z naświetlem - wywóz materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją 2. Roboty wykończeniowe: - gruntowanie podłoża - wykonanie warstwy wyrównującej 3 cm - ułożenie płytek gres na powierzchni 2,4 x 2,95 m - montaż stolarki drzwiowej aluminiowej o wym. 2,40 x 3,02cm z zamkiem, klamką oraz samozamykaczem - szt. 1. - obróbka ościeży - uzupełnienie tynków, szpachlowanie i malowanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres udzielonej gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Malowanie sali gimnastycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany remont wymaga wykonania następujących prac przygotowawczych, remontowo-budowlanych 1. Roboty przygotowawcze - wykonanie reparacji pęknięć, rys i uszkodzeń z przeszpachlowaniem nierówności - wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych 2. Roboty remontowe 1.1. Malowanie sufitu w sali gimnastycznej o wymiarach 26 m x15,15 m 1.2. Malowanie ścian o wysokości 8 m - zagruntowanie powierzchni i malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres udzielonej gwarancj - 10
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Koordynacja administracyjna oraz rozliczanie finansowe projektów unijnych Adaptacja 360 i Zatrzymaj Zdrowie
- DOSTAWA OZNAK ROZPOZNAWCZYCH HAFTOWANYCH
- Zakup, dostawa i montaż nowych drzwi przeciwpożarowych wraz z demontażem i utylizacją obecnie zamontowanych drzwi w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni
- Zakup zestawu do litotrypsji endourologicznej metodą pneumatyczną i ultradźwiękową (PCNL) na potrzeby Oddziału Urologicznego Szpitala Morskiego im. PCK - Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. w Gdyni
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni - 2
- Dostawa asortymentu elektrycznego do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.