eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszczonówAdaptacja budynku przy ul. Kościuszki 1 w Mszczonowie na potrzeby Izby Pamięci Rodziny Maklakiewiczów oraz ogniska muzycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Mszczonów: Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki 1 w Mszczonowie na potrzeby Izby Pamięci Rodziny Maklakiewiczów oraz ogniska muzycznego
Numer ogłoszenia: 97893 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58327 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, faks 046 8582843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki 1 w Mszczonowie na potrzeby Izby Pamięci Rodziny Maklakiewiczów oraz ogniska muzycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki 1 w Mszczonowie na potrzeby Izby Pamięci Rodziny Maklakiewiczów oraz ogniska muzycznego. Istniejący budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym z poddaszem nieużytkowym. W ramach niniejszego zamówienia objęto modernizację całego obiektu. W wyniku modernizacji powierzchnia użytkowa obiektu wyniesie 279,89 m2. Przebudowa budynku zakłada udostępnienie obiektu dla osób niepełnosprawnych. W poziomie parteru zlokalizowana zostanie Izba Pamięci Rodziny Maklakiewiczów. W poziomie piętra przewidziano ognisko muzyczne dla dzieci. Na obu poziomach przewidziano pomieszczenia socjalne oraz pomieszczenia sanitarne ogólnodostępne. W wyniku przebudowy dachu, w poziomie poddasza wygospodarowano trzy pomieszczenia biurowo magazynowe oraz pomieszczenie gospodarcze. W wyniku przebudowy wymianie poddane zostaną stropy oraz konstrukcja dachu wraz z pokryciem 2. W ramach przebudowy nastąpi również: a) Przebudowa klatki schodowej z dostosowaniem do wymogów ewakuacyjnych. b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z dostosowaniem do wymogów cieplnych. c) Wykonanie termomodernizacji ścian w technologii BSO z wyprawą akrylową (kolorystyka do uzgodnienia na etapie wykonania). d) Obudowa strefy przycokołowej zewnętrznej płytami granitowymi na podkonstrukcji ze stali nierdzewnej. e) Przebicie i wykucie elementów ścian z budową nowych ścianek działowych. UWAGA: Projekt zakładał dostawę i montaż ścianek działowych mobilnych wydzielenia sal ogniska muzycznego -zakres wyłączony z przedmiotu niniejszego przetargu. f) Rozbiórka budynków gospodarczych. Powierzchnia zajmowana przez te budynki zagospodarowana zostanie na powierzchnie biologicznie czynną. Z uwagi na przeznaczenie budynku na cele użytkowe w granicy działki zlokalizowane zostaną parkingi dla samochodów osobowych w liczbie 4 stanowisk. W ramach prowadzonych prac nastąpi zwiększenie wyłączenia powierzchni biologicznie czynnej o 22 m2. g) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych wraz z podziałem jej na sekcje (kondygnacyjne). h) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z rekuperacją. i) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania opartej o źródło ciepła z pieca gazowego kondensacyjnego. j) Doprowadzenie do budynku zasilania w wodę, gaz oraz odprowadzenie ścieków bytowych do instalacji kanalizacji sanitarnej. k) Wykonanie instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących załączniki do siwz. 6. Zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać podany jest w załączonej do siwz dokumentacji projektowej oraz stwiorb. 7. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, stwiorb, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 8. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w stwiorb. 9. Na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia zamawiający ubiega się o dofinansowanie z Programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2012 Rozwój infrastruktury kultury - Infrastruktura kultury. 10. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie sporządzić szczegółowy kosztorys powykonawczy w celu rozliczenia inwestycji z instytucją współfinansującą. 11. Podane w opisach przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 12. Wymieniona wyżej dokumentacja projektowa oraz stwiorb stanowią integralną część siwz, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 13. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe HEGOR Sp. z o.o., ul. Gwardyjska 12, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1167860,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 935905,84

  • Oferta z najniższą ceną: 935905,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1054110,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.