eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzebudowa ulicy 3-go Maja w Zabłudowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Białystok: Przebudowa ulicy 3-go Maja w Zabłudowie
Numer ogłoszenia: 9789 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-bialystok.bianet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy 3-go Maja w Zabłudowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla zadania I - wykonanie chodników, krawężników i zjazdów - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 0,88 km - roboty rozbiórkowe (rozbiórka krawężników w ilości 497 m, rozbiórka chodników z płyt betonowych w ilości 596 m2, rozbiórka chodników z płyt drogowych betonowych (trylinki) w ilości 270 m2), - ustawienie krawężników o wym. 15x30 cm w ilości 880 m, - wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6 cm w ilości 1063,5 m2, - ustawienie obrzeży o wym. 20x6 cm w ilości 497 m, - wykonanie wjazdów i wyjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w ilości 362 m2, - wykonanie zjazdów na drogi boczne z nawierzchnią utwardzoną z betonu asfaltowego w ilości 13 m2. - oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót. Zakres robót dla zadania II - wykonanie nawierzchni - niwelacja stanu istniejacego co 25 m i w punktach charakterystycznych, niwelacja powykonawcza w tych samych punktach - 0,88 km - wcinka w nawierzchni bitumicznej na początku i końcu trasy w ilości 24 m2, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych mechanicznie w ilości 5280 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o uziarnieniu 0/12,8 o gr. 4cm w ilości 5304 m2, - oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót. Zakres robót dla zadania II - chodniki, krawężniki i zjazdy - roboty rozbiórkowe (rozbiórka krawężników w ilości 497 m, rozbiórka chodników z płyt betonowych w ilości 596 m2, rozbiórka chodników z płyt drogowych betonowych (trylinki) w ilości 270 m2), - ustawienie krawężników o wym. 15x30 cm w ilości 880 m, - wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6 cm w ilości 1063,5 m2, - ustawienie obrzeży o wym. 20x6 cm w ilości 497 m, - wykonanie wjazdów i wyjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w ilości 362 m2, - wykonanie zjazdów na drogi boczne z nawierzchnią utwardzoną z betonu asfaltowego w ilości 13 m2. - oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłaty wadium przy składaniu wniosku

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent powinien: 1. Mieć prawo do występowania w obrocie prawnym 2.Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP 3. Dysponować odpowiednimi pracownikami: - kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg lub bez ograniczeń i należeć do izby inżynierów budownictwa - geodeta uprawniony ( na okres realizacji robót) 4. W ciągu 2 lat wykonać min. 3 zadania o podobnym charakterze poświadczone referencjami 5. Musi dysponować odpowiednim sprzętem zgodnym z technologią wykonywania robót 6. Udzieli gwarancji na min. 24 miesiące 7. Będzie posiadać na cały czas trwania budowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 8. Będzie posiadać dostęp do laboratorium wykonującego badania w trakcie wykonywania zamówienia 9. Będzie posiadać oznakowanie i zabezpieczenie robót. Warunki będą oceniane na zasadzie spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: W punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. c) Informacją z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności Oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 i art. 24 ust. 1 pkt. 9ustawy. W przypadku, gdy Oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu. Informacja powinna być wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 4. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów).W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia 5. Wykaz sprzętu, przewidzianego do realizacji zamówienia 6. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jezeli działalność wykonawcy jest krótsza to z tego okresu zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 7. Dane dotyczące zakresu robót, który oferent ma zamiar powierzyć podwykonawcom 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót. 10. Oświadczenie o laboratorium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wniosek o dopuszczenie wraz z załącznikami jest na w/p stronie intermetowej Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do wzięcia udziału w postępowaniu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ulicy 3-go Maja w Zabłudowie - wykonanie chodników, krawężników i zjazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 0,88km - roboty rozbiórkowe (rozbiórka krawężników w ilości 497 m, rozbiórka chodników z płyt betonowych w ilości 596 m2, rozbiórka chodników z płyt drogowych betonowych (trylinki) w ilości 270 m2), - ustawienie krawężników o wym. 15x30 cm w ilości 880 m, - wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6 cm w ilości 1063,5 m2, - ustawienie obrzeży o wym. 20x6 cm w ilości 497 m, - wykonanie wjazdów i wyjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w ilości 362 m2, - wykonanie zjazdów na drogi boczne z nawierzchnią utwardzoną z betonu asfaltowego w ilości 13 m2. - oznakowanie i zabezpieczenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy 3 - go Maja w Zabłudowie - wykonanie nawierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - niwelacja stanu istniejącego co 25 m i w punktach charakterystycznych, niwelacja powykonawcza w tych samych punktach - 0,88 km, - wcinka w nawierzchni bitumicznej na początku i końcu trasy w ilości 24 m2, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych mechanicznie w ilości 5304 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o uziarnieniu 0/12,8 o gr. 4cm w ilości 5304 m2, - znakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.